Elbutik reviews

Elbutik reviews

5.2

God og hurtig levering.

Rigtigt gode priser i forhold til andre online el-forretninger. Jeg fik ingen ordrebekræftelse da jeg bestilte. Jeg skrev dette i en e-mail til dem, hvorefter der gik 15 min. til jeg fik svar med en ordrebekræftelse. Fik varerne dagen efter. Fejlfri leverance, gode priser og hurtig service. Mulighed for forbedring: De svarer ikke på telefonen, så man er nødt til at skrive mail.

Elendig kundeservice

Jeg har en bestilt en vare for over 14 dage siden, som jeg aldrig har modtaget. Har sendt flere emails og ligeledes prøvet at kontakte virksomheden telefonisk. Alle kontaktforsøg har vist sig forgæves, så nu skriver jeg herinde i håb om en tilbagemelding. Kan bestemt ikke anbefale at købe produkter herfra.

Fin handel - lang tid om trække pengene

God billige produkter, sendt uden problemer.

De har dog været en smule længe om at trække pengene på vores konto - men det er jo ikke nødvendigvis skidt!

Ingen kontakt, elendig info på ordrestatus.

Knap en uge efter bestilling har jeg absolut ingen info på ordren fået udover ordrebekræftelsen.

Efter jeg kontakter dem får jeg at vide at nogen af varerne er i restordre. Fair nok, men det burde jeg have fået oplyst kort efter bestillingen.

Jeg ønsker at få disse varer ændret, og svarer derfor retur på mailen med det samme. Efter 7 dage stadig intet svar.

Fuldstændig uacceptabelt, har aldrig oplevet noget lignende. Jeg er sikker på at lagervarer bliver leveret i rimelig tid. Men forvent ikke nogen form for service. Det er stadig ikke lykkedes mig at afbestille ordren.

God, nem internethandel

Meget god service og hurtig levering. For at få 5 stjerner skulle portoen være lidt billigere.

Bedste service ever

Rigtig god service - billige produkter , og en vejledning man ikke kunne klare sig foruden ******

Langsom Tilbagemelding (over 6 måneder)

Jeg havde bstilt varer som også blev leveret hurtigt. Efter jeg sendte nogle ting tilbage fik jeg intet svar / tibagebetaling. Der er efterhånden gået 6 måneder hvor jeg har rykket og rykket og rykket... intet svar. Der er ku en medarbejder der kan hjælpe. Her skal jeg aldrig bestille tilbage og om jeg ser min 300 dkk igen vides ikke.
Elbutik.dk København ApS

Reply from Elbutik.dk København ApS

Hej Jens

Tak for din anmeldelse

Jeg har så sent som i går kl. 15:29 tilsendt en mail, hvor jeg har bedt om dit konto+regnr. Jeg prøver lige at sende den igen.

hurtig levering

Super og seriøs.
Handler der helt sikkert igen..

Hurtig og korrekt levering.

Bestilte tirsdag middag og havde varen dagen efter. Anbefales.
Har ikke prøvet et retunere noget.

Hurtig levering, god pris

Bestilte en mandag, og fik leveret om onsdagen. Varene var de korrekte, og prisen var bestemt konkurrencedygtig.

Manglende svar og tilbagebetaling

Efter at have bestilt forkert vare, for så at finde ud af at man ikke kan afbestille sin vare, skrev jeg til butikken og bad om at varen IKKE blev afsendt men annulleret, da den var forkert, alligevel blev den sendt. Fik efter 3-4 mails kontakt til ejer, som meddelte at jeg skulle afvise pakken, hvilket jeg gjorde. Bestilte ny rigtig vare. Men jeg har endnu ikke set pengene for den første vare, og det er stort set umuligt at komme i kontakt med ejer, kun når man i mailen skriver at man vil anmelde ham på nettet for dårlig forretnings-opførelse, hører man noget, men pengene har jeg stadig ikke set. Svindler i bund og grund, køb ALDRIG her, find andre steder, der er nok at vælge imellem.

Forsinket og måske forkert leverance

Efter 2 uger fra orderebekræftelsen, og 2 ubesvarede mails kommer der en mail om at ordren er afsendt.
Men teksten på mailen angiver at der er ændret i leverancen i forhold til det bestilte.
Det var netop det jeg sendte mails om. Om der var problemer med varerne.
Jeg forbeholder mig returret med omkostninger dækket.
Osvald Hansen

Jeg har efterfølgende reurneret de forkerte varer og fået refunderet både varen og porto, dvs byttet med andre varer.
Det tager nogen tid men det fungerer.
Osvald

Hurtig og tilfredsstillende levering

Varen afsendt hurtigt og til fuld tilfredshed. Vil ikke være betænkelig ved at bruge leverandøren for eftertiden (til andet gør sig gældende). Leverancen kan følges via track & trace.

Amatøragtigt

Levering hurtigt, men ved defekte vare går det ikke særlig hurtigt, refundere fragten som han skal iflg. Lov, blev aldrig tilbage betalt, defekt vare blev først ombyttet efter man havde rykket for det…

Samt kommer der ingen faktura med i købet selvom man rykker for en, så mon der er svindel med i det.. kunne man nok godt frygte.

Vil aldrig købe der igen, det er for amatøragtigt og total useriøst firma.

Hmm... mærkeligt efter denne anmeldelse på trustpilot, så kom der blot 2 timer efter den efterlyste faktura... mærkeliget såå mangler vi bare og få refunderet de 75 kr. som de har lovet.

HMMMM...!

Ja jeg har så forgæves prøvet at få fat i elbutik.dk i 3 dage. Men der er absolut ingen tilbagemeldinger, selvom at de siger på telefon svareren at man vil blive kontaktet indenfor 12 timer, hvis man sender en mail (det sker så aldrig)...!
Jeg bliver jo nok nødt til at give de andre dårlige anmeldelere ret i at det er en dybt uprofessionel holdning, til driften af en virksomhed.
Jeg ville i virkeligheden bare ombytte nogle forkert købte varer til noget der kostede flere penge. Men de er nok ikke interesserede i mersalg (hvis de da overhovedet ved hvad ordet mersalg betyder)...!
Det virker efterhånden som om, at hvis man ikke kan finde ud af at tage en uddannelse, ja så kan man jo bare lave en internet butik...! ! !

Det var så sidste gang jeg handlede der...! ! !

Og PAS NU PÅ i andre der overvejer at bruge elbutik.dk, tænk jer lige om en ekstra gang, i sidste ende kan det blive en dyr fornøjelse...! ! !

Billig og effektiv

Hjemmesiden er nem at navigere rundt på, alle relevante informationer er tilgængelige og priserne er nogle af de bedste på de produkter jeg havde brug for. Og alle varene kom dagen efter de var bestilt!

Svarer ikke på henvendelser pr email

Bestilte en lille order og fik samme dag en ordre bekræftigelse.
Efter en uge, så sendte jeg en høflig forespørgsel om hvordan det gik med min ordre, idet jeg intet havde set eller hørt fra dem.
Efter yderlige en uge sendte jeg igen en forespørgsel til dem.
Nu 16 dage fra jeg fik ordre bekræftigelsen har jeg endnu ikke set nogen varer, eller fået svar på mine mails.

Ordre er efterfølgende modtaget og fundet helt i orden.

Rigtig god service

Jeg handlede hos elbutik.dk og fik rigtig god service. Handlen var lidt speciel, da jeg var i udlandet. Elbutik.dk var hjælpsomme og handlen kom på plads.
Leveringen og indpakningen var helt i top, så jeg kan varmt anbefale elbutik.dk

Elbutik.dk København ApS Details

Elbutik med onlinesalg af elartikler, belysning samt LED belysning - Alt i LK FUGA stikkontakter, afbryder, lysdæmper - Høj Service, Lav Pris!

Visit Elbutik

Write to: mail@elbutik.dk