Eldanmark reviews

Eldanmark reviews

3.8

Vi vil ikke anbefale dette firma til nogen.

Vi bestilte en DVB-T boks af mærket "Strong SRT" hos eldanmark.dk. Efter noget bøvl med overførsel af penge og et ordrenummer der aldrig blev fremsendt, modtog vi boksen 2½ uge senere.

Da vi pakkede den ud, blev vi godt nok noget overraskede. Svøbt i sort plastik, lå boksen løst i pakken, fjernbetjeningen lige så. Med alle de ridser der var at se på boksen og fjernbetjeningen, var der ingen tvivl om, at det var brugtvare, der var blevet fremsendt. Udover det, var boksen også i stykker og virkede slet ikke.

Der var hurtig og god mail-korrespondance med firmaet og på vores reaktion fik vi følgende svar tilbage: "Det er korrekt at vi ved fejl har sendt en Demo - det er klart vores fejl."

Vi sendte den retur og da vi ikke modtog nogle penge tilbage, måtte vi ringe til firmaet mange gange. Nummeret der var anført på fakturaen, blev aldrig besvaret. Vi fandt et underfirma, der handler med antenner og går under samme CVR Nr., hvor der var gevinst og vi kom igennem til en venlig betjening. Nogle dage senere, var pengene overført tilbage.

Fin butik, dog ikke så hurtig kommunikation

Bestilte en DVB-antenne og nogle antennestik. Antennen kom rimelig hurtigt - der gik dog lidt galt i kommunikationen sandsynligvis grundet tabt email. Telefonisk lykkedes det dog ikke at komme igennem.

Antennestikkene gik tabt i brevposten grundet dårlig emballering og Post Danmark derfor havde ødelagt brevet. Eldanmark sendte dog straks nye.

5 stjerner hvis emballering havde været i orden og indledende komunikation var gået lidt nemmere og der kunne træffes nogen på telefon.

Utroværdig??

Bestiller mast samt gavlbeslag, gennemfører dankortbetaling og får en bekræftelsesmail. Efter en lille uge hvor jeg intet havde hørt, rykker jeg eldanmark.dk for hvornår jeg kan regne med at modtage mine varer. Jeg får så en mail tilbage hvori der står at de dagen før havde skrevet til mig, at de ikke havde flere master før efter jul, så skulle ordren annulleres eller ville jeg have beslagene? Jeg bad så om at få beslagene tilsendt, så skulle jeg nok finde en mast andetsteds. Der går så tre-fire dage mere - INGEN reaktion fra eldanmark.dk, hverken mail eller varer. Så skriver jeg til dem at nu annullerer jeg ordren og at jeg synes det er en dårlig service de yder. Herefter får jeg en mail, hvori der står at beslagene er afsendt, men at de havde "glemt" at sende mig et Track & Trace nummer, men jeg kunne bare afvise ved modtagelse.
Der er nu gået over en uge og jeg har ikke modtaget nogen varer jeg kunne afvise...
Lyver de, eller har Post Danmark, fået at vide at jeg ikke vil modtage varerne af andre kanaler???
Jeg mener i hvert fald at de er dybt utroværdige og vil klart advare enhver mod at handle der.

God Service

Jeg bestilte en Satellitmodtager via betaling pr. bank overførsel.
Desværre var min bank ikke den hurtigste, så betaling trak ud et par dage.
Jeg fik ved afsendelse af varen en mail fra www.eldanmark.dk at fragt var fritaget pga. jul så de bad om min bank konto så jeg kunne få fragt tilbage på 79,50 kr.
Pengene for fragt var på min konto dagen efter at jeg havde mailet konto nr. mv.

Der er top Service !!!

Christoffer Brandt

Mega dårlig service

Jeg bestilte en parabol for 4 hverdage siden. På bestillings tidspunktet så alt fint ud og jeg fik gennemført min dankortbetaling og jeg fik da også en automatisk mail med en list over hvad jeg har bestilt og hvad det kostede.
Efter 4 hverdage kontakter jeg eldanmark.dk, fordi jeg mangler en ordrebekræftelse og info om forsendelse... så får jeg bare en mail med teksten: "Du er blevet bedt om at betale ekstra fragt!".
Jeg har intet hørt om denne ekstra fragt og på deres hjemmeside kan jeg ikke finde noget om hvor der skal betales eller hvor meget det beløber sig til... det er bare total dårlig service!!!

God Service

Har lige bestilt en Parabol til Grønland.

Firmaet har kontaktet mig bflere gange for at give mig den billigste fragt.

Det virker som om de giver en ualmindelig god service, varen er nu sendt og jeg venter spændt på min 310 cm. Parabol.

Christoffer Abrahamsen

Ved ikke om de kunne levere, men leverede ikke som lovede, så annullerede!

Kan og vil ikke anbefale dette firma, da de blot lover uden at levere.

Beskriver kort forløbet her:

Da det var vigtigt for mig at få produktet ringede jeg virkesomheden op forud for bestilling, og blev lovet at de ville afsende produktet samme dag. Så bestilte kl 9:20 Om formiddagen. Blev lidt "nervøs" efterhånden som dagen gik da jeg ikke fik nogen besked om at de ville/havde sendt den. Forsøget at kontakte dem telefonisk uden held, skrev en mail, som blev besvaret 21:17 at produktet ville blive afsendt dagen efter. Det var jo slet ikke det aftalte. Nå men den efterfølgende dag, lidt samme forløb fik forsat ingen mail om at pakken var afsendt, forsøgte igen at komme i kontakt med dem via tlf og mail. Til sidst fik jeg kontakt kl 17:20 og blev overfuset af personen som tog røret, om hvordan jeg kunne finde på at ringe på det tidspunkt osv. Fik personen talt til ro, og hun ville så kikke på det. Afventer stadig svar. Har annulleret bestilling.

super service!

Havde et tv hvor strøm fordeleren var gået og så fandt jeg Eldanmark.dk
Kontaktede ejeren, og fandt ud af at han kunne få en strømfordeler hjem!
2 uger efter havde jeg den !
Mange tak!

God Service

Jeg skulle have byttet en satellitmodtagerog der var overhovedet ingen
problemer. Der var en god vejledning.

God Service

Fik rigtig god vejledning til køb af solcelleanlæg.

Har handlet før med dette firma.

De kom som aftalt, arbejde fint ( med aftalte pauser ), er meget tilfreds.

Faktura er efterfølgende og på et beløb mindre end aftalt, da jeg selv hjalp ( meget lidt ), nærmere at jeg serverede kaffe osv.

Alt i alt en god oplevelse.

Is Eldanmark your company?

Visit Eldanmark