Eleiebil reviews

Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars

Meget tilfredsstillende pris - og oppgradering av bil

- men personalet i parkeringsområdet virket mer opptatt av å snakke med hverandre enn i å bistå oss.

Inge

Bestilte leiebil på nett, problemfritt. Fikk utmerket service på flyplassen i Alicante med all info jeg trengte. Hentet bilen, men fant straks ut at sigarettuttaket ikke virket. Skulle bruke gps-en, men fikk ikke strøm. Varslet Goldcar om dette. De byttet bare bil for meg, tok ikke mer enn 5 minutter ekstra, så var ferien i gang. Ingenting å utsett på service eller bil. Blir å leie hos dere flere ganger :-)
trustpilot stars

Leiebil 21 dager i sørlige Afrika.

Er svært fornøyd med Eleiebil.
God komunikasjon hjemme i Norge. Alt ordnet på data.
Bil ( Ford Ranger) ble hentet hos Europcar på flyplassen i Johannesburg. Rask sevice.
Tibakelevering samme sted etter 3 uker . Rask og enkel tilbakelevering.

Meget svak kundehåndtering

Positiv opplevelse med booking og avhenting av bil...helt tyil det oppstod et problem...

...pga sykdom i familien måtte jeg reise hjem etter kun et par dager. Jeg tar en telefon til selskapet for å høre hvordan de kan hjelpe meg når jeg må levere bilen over en uke for tidlig. Ingen form for imøtekommelse av den jeg prater med. Jeg lurer på om vedkommende syntes det er rimelig at de skal sitte igjen med alle pengene, selv om bilen nå kan leies ut på nytt av selskapet. Inget godt svar på dette. Han hører etter hvert med sin overordnede, men får ikke noe bedre informasjon derfra. Problemet var mitt, og de kunne ikke hjelpe.

Jeg kan selvfølgeig fikse dette selv, men at eleiebil mener seg tjent med at de - og Hertz - skal sitte igjen med alle pengene jeg har betalt, og kan leie ut bilen på nytt, er meg en gåte.

Takk for ingenting - neste gang trenger jeg vel strengt tatt ikke bruke dere...

M
trustpilot stars

E Leiebil - Goldcar Alicante Booking Bestemmelser stemmer ikke ved avhenting bil !

Hei Det meste fungerte bra og booking og avhenting er bra . også pris er brukbar.
Under booking på Norsk står det i avtalen avtalen att første extra sjåfør er gratis. Samt att kasko forsikring og tyveri er inkludert ( CDW ) i avtalen.
Dette benektes ved avhenting hos Gold Car. De sier att includert CDW er bare asvars forsikring .Samt att xtra sjåfør koster xtra .
Dette kan være att de Norske oversettlse av avtalen er mangelfull , og er lett å misfårstå. Jeg er også klar over att det er forsjellige typer CDW.
Men avtalen står det klart att skader som har opstått iløpet av leieavtalen er dekket ,
muligens av en egenandel.Jeg er av yrke bilsakkyndig og har en del erfaring av sånne saker, Med Hilsen Ove Thorkildsen Jeg kommer til å klage!

Godt men ikke kundevennlig

utleverings skranken var left å finne og full score for dette.
Betjeningen i skranken var derimot ikke fullt så service minded som man kunne forvente, var mer opptatt med å snakke (ut gjennom munnviken) med side kollega i skranken, en å ekspedere meg..... Ikke godt nok og starter dermed med en negativ faktor.
Utenom det var det helt topp, ny og fin bil, lett å finne skranke for innlevering og smertefri innlevering.
Mye for pengene...
Takker

Guerin i Faro

Jeg er kjent med Guerin fra før og har alltid ansett dem som et godt selsskap. Nå i september har jeg igjen fått en bil fra Guerin og fikk sjokk, da jeg hentet bilen. Jeg måtte betale 80 Euro for en full tank og bilen skulle leveres tom tilbake. Jeg påpekte at jeg skulle låne bilen kun i en uke og at jeg ikke skulle kjøre mye. Når jeg leverte bilen, hadde jeg brukt kun halve tanken. På denne måten tjente Guerin omtrent 40 Euro i tillegg til ordinær inntjening for utleie av bil. Videre måtte jeg betale nesten 13 Euro for en brikke for å kjøre på motorvei. Ved at registreringen for bruk av motorvei ikke er klar før etter 3 dager, er en nødt til å ha brikken for å unngå å få ettersendt en bot på 25 Euro i tillegg til gebyret. Dermed kostet bilen ikke omtrent 100 Euro for 1 uke, men nesten 200 Euro!!! For meg er dette svært dårlig foretningsskikk.
trustpilot stars

Veldig enkelt og fantastiske priser

Kan anbefale å bruke eleiebil. Har ikke funnet billigere priser (og jeg har sammenlignet mye). Dette gjelder både i Norge og i utlandet. Men service fra lokale leiebiloperatører varierer selvsagt. I Norge er det stort sett bra, mens sist jeg bruket Hertz i Italia var det masse krøll, og ble lurt med drivstoff. De har et merkelig system hvor man forhåndsbetaler for fullt tank, og så må lever bilen så tom som mulig. Man får ingenting igjen for drivstoff på tanken når man leverer. Slike ting burde eleiebil opplyse om. Det kunne også vært fint å vite selskapet på forhånd, så man fikk en valgmulighet ikke bare på bil/pris, men også på utleieselskap. Servicen der varierer mye.

Goldcar via Eleiebil.no Malaga airport

Veldig god pris, men vær oppmerksom på ekstra forsikring som de ved skranken prøver å presse på kunden. Hvis man ikke går for det, må man betale depositum på 300€ som man får tilbake 4-5 dager etter innlevering. 100€ for full tank var 30€ for mye.

Eleiebil.no og Goldcar Malaga flyplass

Suveren pris, nesten ny Ford Fiesta som funket glimrende så vel i Sierra Nevada som i Malaga sentrum. Billig fullforsikring, og så lenge man passer på å kjøre tanken langt nok "ned" er ordningen med å betale full tank ved start helt glimrende. Kjempeservice fra Goldcar, og det er ikke første gang.

Overraskende bra!

Leide bil ei uke fra Malaga flyplass. Bilen ble levert av Goldcar. Alt fungerte perfekt - nesten ny bil, rein og fin. Liker ikke helt systemet med at bilen leveres med full tank (som du betaler for), og så skal du levere den så tom du vil. Har mer sans for at bilen leveres med full tank, og at man leverer den med full tank igjen, alternativt betaler leieselskapet for drivstoffet som de må fylle dersom man ikke rekker det selv. På den annen side kostet ikke en ukes leie mer enn 320 kr, så jeg kan ikke klage. Eneste negative denne gangen var den lille strikkmotoren (bensin) som ofte sitter i småmodellene. La meg få diesel med dreiemoment neste gang - vær så snill!!

Beste altarnativ til Milano

Har brukt Eleiebil flere ganger på år i noen år på våre reiser til Milano, Malpensa flyplassen.

Dette har fungert perfekt, untatt de 4-5 gangene bilen er levert av Locauto - da er det noe tull hver gang.
Desverre er det ikke mulig å se av Eleiebil's bestillingssystem hvilket selskap som er utleier, og ofte er Locauto den billigste utleier fra Milano Malpensa og blir derfor valgt. Dette finner man først ut etter at bestillingen er gjort. Det som redder dette er at det er lett å ringe til Eleiebil så fikser de en annen bil med en sivilisert utleier.

Skulle ønske at eleiebil kutter ut Locauto på Malpensa eller at Eleiebil viser hvilket utleiefirma som leverer bilen (slik som www.finn.no gjør).

Tror vi har bruklt alle bilutleieformaene på Malpensa og alle er klart bedre enn Locauto.

Fullträff!

Enkelt snabb bokning via internet, hade även telefonkontakt innan resan till Alicante. Tydliga raka svar mycket proff bemötande. Kommer givetvis att använda Er nästa gång också.
Vänliga hälsningar Stein Begby

Billig og bra

Litt kluss med å finne bookingen i systemet, men etter 2 minutter var nøklene i hånda. Første gang jeg benytter Eleiebil. Bekreftelsen kom fra Alamo.... som ble representert av Europcar i Stockholm..... MEN det fungerte bra. Akkurat den bil jeg ba om, ren, godt avmerket med tidliger skader ved avhenting.

Flott

Vi fikk leiebilen på flyplassen på Grand Canaria og det var helt topp, tok bare få minutter og få bilen og få minutter å levere den. Bilen var helt Ok, bra valuta for pengene.

Grei booking, høy forsikring

Vi leide bil i Honolulu og fikk tilsynelatende en god leiepris hos Dollar. Da vi skulle hente bilen viste det seg at ingen forsikring var inkludert i prisen heller ikke den som er obligatorisk i USA. For full kasko krevet firmaet 20$/dag i tillegg og derved ble leieprisen slett ikke så gunstig som konkurrenter. Når Eleiebil gir tilbud bør de sørge for at obligatorisk forsikring er inkludert og gjerne i tillegg oppgi hva en full kasko inklusive en fullverdig 3.partsforsikring vil koste. Det siste er ikke minst viktig i USA hvor skadeerstatninger er høye.
Plaster på såret var at vi istede for en Ford Focus som vi hadde bestilt, fikk utlevert en Ford Mustang kabrole med V8-motor. Det ble en artig kjøreopplevelse.

Alltid rimelig

Spesielt når jeg leter etter små biler for kort leie finner jeg alltid noe rimelig her.
Har også hatt hell med å finne større biler for lengre perioder.
Opplever at de er minst konkurransedyktig i Norge, men har aldri opplevd at eleiebil.no ikke kan gi tilbud når jeg trenger det.

bra service, god bil

Veldig greit å få hjelp på telefon for å slippe gebyr for å levere annet sted enn der man hentet bilen. Hyggelig hjelp både av en svenske på telefonen og av portugisisk personale i portugal.

Bra service Eleiebil er bra - men

Kunne hatt alternativ for korte leieperioder med levering med full tank.GoldCar ahr 3 dager - men kunne gjerne ha økt denne til 7 dager.

Is Eleiebil your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Eleiebil Details

About this company

e Leiebil tilbyr leiebil over hele verden til lave priser. Vi har ingen endrings- eller avbestillingsgebyr. Book din bilutleie online hos e Leiebil.

Visit Eleiebil

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.