Elektronik-Centret reviews

Elektronik-Centret reviews

7.7

super fin informations niveau.

Hurtig reparation og fin sms info om forløbet.

Hurtigt og (har kun haft produktet i 5 dage) tilsyneladende effektivt.

I forhold til sidste sted reparationen fandt sted, er produktet tilsyneladende afprøvet inden det er sendt retur til forhandleren/kunden.

Arbejdsløn

Efter reservedelens pris, er arbejdslønnen stor, men teknik er
jo mange ting.

Stor tilfredshed

Mit tilfælde var en garantisag fra wupti som jeg skule have repareret. Det var dejlig overraskelse at DVD optageren skulle sendes til jer som bor i Skovlunde og da jeg bor i Herlev kørte jeg selv over med DVD optageren og hentede den igen efter reparationen. Det tog ikke lang tid at få den repareret og den virker udmærket. Tak til jer...

fantastisk service

Yderst tilfreds med service især da jeg intet skulle betale

intet at klage over

Professionelt

god service

jeg er tilfreds med min service.
Jeg får besked, nå de gå i gang og en god service, nå service er færdig.

Tablet virker igen efter 2 rep.

Da tablet var repareret 1 gang måtte vi desværre konstatere at lyden var forsvundet så tablet måtte afsted igen. Desværre var kommunikationen ikke eksisterende, hverken fra elektronik centeret eller Expert, hvor tabletten oprindelig blev indleveret. Heldigvis havde vi adgang til at følge fremdriften på rep. på hjemmesiden, men da vi intet havde hørt i laaaang tid, loggede vi på og kunne se at maskinen var returneret til butikken 14 dage tidligere uden at vi var adviseret med sms hverken fra butik eller værkstedet. At butikken endvidere havde forlagt maskinen gjorde oplevelsen endnu mere frustrerende.
Kh Pia

Det var dejligt, at få en SMS om hvor langt produktet var i processen

Fremragende service og informationer fra start til slut

Min Samsung digitale DVD-optager blev en mandag indleveret til reparation via Fona. I løbet af ugen kunne jeg følge slagets gang og hente optageren den følgende mandag hos Fona. I dette tilfælde var det en gratis omgang, idet problemet opstod indenfor garantiperioden.

OK-ok-ok

Alt er helt ok, ingen grund til klage.

Syntes faktisk den er bedre nu

Jeg er godt nok super tilfreds med det de har udført. Jeg syntes den er meget bedre nu.

Lavede ikke noget.

Jeg sender min computer ind med fejl på touch-padden, og får den tilbage 12 dage senere, med beskeden "touch-pad rettet" . Der er ikke sket nogen ændring, udover ventetiden. Det mener jeg ikke er iorden, så jeg ringer ind og får at vide, at fejlen er indenfor det der tolereres, og ikke kan rettes. Men hvorfor så skrive den er rettet? Ikke tilfreds!
www.elektronik-centret.dk

Reply from www.elektronik-centret.dk

Hej Jonas

Hvis du som du skriver stadig oplever fejl på din touch-pad må du meget gerne indlevere den igen og bede butikken om at sende den att. til mig mærket haster så skal jeg tage mig af den, du har indleveret den i butikken d.13/3 og fået den udleveret i butikken d.25/3 i alt 12 dage i den periode har vi fejlfundet på din pc og ud bedret fejlen efter vores bedste overbevisning, det er desværre ikke lykkedes for os, det beklager jeg og skal gøre alt i min magt for at du får den hurtigst muligt igen.

Erik Kobberholm

Fint nok denne gang

Denne gang har det været helt ok. Sidste gang jeg havde min computer til reparation hos jer havde jeg virkelig en dårlig oplevelse med en dame i telefonen som var i meget dårlig humør og virkelig snerrede og var faktisk modbydelig at tale med. Meget dårlig oplevelse.

OK. fint og hurtig. skønt med så kort rep tid

Jeg er meget tilfreds.

God Service og god information

Super god service, men....

Jeg fik en super goid service fra Elektronik-Centret, det var super fedt at få opdaterende mails, og at jeg kunne følge min computers reperation på deres hjemmeside.
Men da min reperation gik igennem det firma, hvor jeg havde købt mit produkt, så fik jeg derfra en seddel med, om at jeg skulle sende faktura og leveringsadresse med. Den leveringsadresse blev der ikke taget højde for, så mit produkt blev forsøgt leveret på min tidligere adresse to gange og endte oå et lager i Aarhus, uden at jeg fik besked herom. Når der vedlægges en seddel med leveringsadresse og fejlbeskrivelse, burde der blive taget højde for det, så jeg ikke selv efter en uge, synes det er mærkeligt, at jeg ikke har modtaget mit produkt.
Ellers en rigtig god service, da mit produkt skulle findes igen, men kommunikationen skal forbedres en del mellem reperatører, kontorfolk og de firmaer, der benytter Elektronik-centret til deres reklamationer.

Alt for langsom reperation!

Sendte min computer til reparation d. 25 februar, fordi windows nu for 3. gang viste at den ikke var aktiveret. I dag er det den 25 marts og der er ikke sket andet en af der er blevet bestilt reservedele, som i øvrigt har stået på længe nok. Nu vil jeg bare have min computer tilbage!!

Positiv oplevelse

Upåklageligt !

Top-service

Den bærbarecomputer, blev gennemgået for alle de påpegede fejl/problemer og løst til super tilfredshed. Værkstedet sørgede uopfordret for kontrol og opdatering af drivere og programmer, samt sikre at problemer med afkøling blev forebygget, ved kontrol og påføring af ekstra kølepasta. Samlet en super gennemgang af problemer og udførsel af forebyggende handlinger.

www.elektronik-centret.dk Support

Om virksomheden

Elektronik-Centret er landsdækkende servicecenter for reparation og vedligeholdelse af forbrugerelektronik. Elektronik-Centret beskæftiger ca. 100 medarbejdere, der arbejder i moderne faciliteter og med det mest moderne elektroniske udstyr til fejlsøgning og reparation. Hvis du får et problem med enten TV, fladskærm, video/dvd, videokamera, digitalkamera, HIFI og lydanlæg, bærbar computer eller PC, er du derfor meget velkommen til at kontakte Elektronik-Centret for at oprette en reparationssag. Elektronik-Centret vil hjælpe dig med en løsning, hvad enten du har en butik, et serviceværksted eller er privatkunde. du finder os på følgende adresser: Sjælland Literbuen 10, 2740 Skovlunde Jylland Gunnar Clausensvej 19, 8260 Viby J.

Visit Elektronik-Centret

We live here: Literbuen 10