Elektronikskader reviews

Elektronikskader reviews

6.0

Super og hurtig service

Vi sendte vores computer ind til Elektronikskader i Jyderup.
Stig Lundberg, holdte os orienteret i hele forløbet og fik vores MAC retur inden weekenden.

Godt klaret.

Tager i ud og laver andre opgaver, udkørsel?
Eller er det kun rep. for forsikring?

Pas på, hvad du spørger om - det koster

Vores tv gik i sort. Vi har en forsikring gennem Mastercard / SOS, som bruger Elektronikskader.dk, som hentede vores tv. De konstaterede, at det var en udefrakommende skade, hvorefter SOS ikke dækkede skaden i henhold til deres betingelser (fair nok). Elektronikskader.dk ringede derefter og spurgte, om de skulle reparere tv'et for vores regning - det ville koste 2.500 kr. Da vi ringede tilbage, kostede det pludselig 3.000 kr., og da vi bad om at få det på skrift, sendte de en mail på 4 linjer. Vi takkede nej til reparationen og aftalte, at de bare kunne beholde tv'et. Nogle uger senere modtog vi så en regning på 500 kr. for at have lavet et tilbud. En regning, der var noget mere professionel end tilbuddet. Vi klagede over regningen, men fik bare besked på, at de havde haft arbejde med at udarbejde tilbuddet, som de skulle have deres honorar for. Hvis vi havde fået oplyst, at et skriftligt tilbud kostede penge, havde vi aldrig bedt om det, men det blev ikke nævnt, da vi bad om en e-mail med prisen. Nu står vi så uden tv, en regning på 500 kr., og SOS har oplyst, at de også har fået en regning på ca. 2.000 kr. for vurdering af skaden.

Hold dig fra dem med næb og klør!

Hvis det kan lade sig gøre, så undlad dette firma med næb og klør.
for over 3 måneder siden brændte mit bundkort af i min computer, jeg fik så kontaktet mit forsikrings selskab for at høre om der var noget forsikring er galde.
Det var der. Så dette firma kom og hentede min computer den 8. februar,
Der var ingen problemer med det. Så ugen efter får jeg af vide at de vil udskifte de ramte dele med det følgene:

Intel I7-3820
Asrock X79 Extreme6
Corsair Vengence 8 Gb
Corsair H55

Jeg bliver meget glad for dette da det er bedre end det der sad i før, men glæden var kort.
Den 22. februar blev min computer leveret tilbage,
da jeg fik den var bundkortet ikke tilsluttet orneligt, samt det ikke var de dele de lovede mig.
De havde ikke givet mig ram med, men de satte de gamle i som ikke arbejder særligt godt sammen med denne slags bundkort. Delene var heller ikke særlig godt sat i computeren.
Nå men jeg får den så startet op, og til min overraskelse så kan den ikke finde mit dvd-drev mm.
Jeg får så kontaktet firmaet der havde repareret den omkring det, jeg får så af vide at computeren virkede
da de sendte den af sted til mig.(undre mig lidt over dette da de ikke havde tilsluttet de kabler der skal få start knappen på computeren til at virke orneligt og ikke har kunne teste den)
Men de får så computeren afhentet igen den 25. februar, jeg får så senere på ugen af vide at de dele der var sat i ikke kunne arbejde sammen.(Dette tyder jo så på at de ikke har fået den testet alligevel)
Jeg beder så om nogle dele jeg gerne selv ville have som var følgene:

Intel I7-3770k
MSI Z77 MPower
Corsair Dorminator Platinium 8 Gb
Corsair H60

Hvilket de fik installeret (undtagen de ram jeg havde bedt om) og jeg fik derefter computeren tilbage igen den 13. marts.
og det hele fungere som det skal, lige indtil jeg får installeret diverse driver til de nye dele.
Derefter gad HDMI'et på mit grafikkort ikke længere, og den har altid fungeret.
Jeg skifter så til DVI hvilket virkede fint. Jeg fandt så ud af jeg ikke var den eneste der havde problemet, der er også en hel del andre der har det. Der er så en person der havde fundet en løsning på dette, hvilket var ved at slå CPU'ens integrerede grafikkort fra.
Dette afprøvede jeg så, og det viste sig at være fantalt, bordkortets BIOS døde og jeg kunne ikke komme i kontakt med den.
Jeg kontakter derefter min forsikring, for at spøger hvad vi lige kan gøre ved dette.
Efter som de også synes dette er ved et være urimeligt, efter så langtid får vi lavet en aftale om at jeg laver en liste over de reservedele jeg skal bruge til den og sender den til dem.
Så efter et lille stykke tid efter får jeg grønt lys til at købe disse reservedele hjem og reparere selv computeren.

Nu sidder jeg så på min nye fuldt fungerende computer efter 3 måneder og skriver dette, og undre mig over hvordan et "Professionel" firma ikke kunne udføre en så simpel reparation.

fantastisk service

Havde en bærbar som bundkortet var stået af i var sikker på den ville blive kaseret men heldigvis kunne de lave den og det tog kun 3 dage det vsr de hurtigste service jeg har oplevet! Så fantastisk service!

Fantastisk Service!

Havde en bærbar med en knust skærm og hvor kabinettet var gået lidt i stykker :( da jeg sendte min bærbar ind til dem om mandagen hørte jeg fra dem onsdagen at min bærbar var nu blevet meldt klar og jeg havde den tilbage om fredagen lige inden jeg skulle til lan og har ikke haft et problem med den siden! Så super service!

Super service og kompetente teknikere

Min specialbyggede gamerpc blev afhentet af elektronikskader.dk , og jeg fik et visitkort med info omkring reparationstid og chaufføren fortalte desuden at jeg ville blive kontaktet når der var blevet kigget på min pc.
ved afhentning forklarede jeg at jeg ikke kunne acceptere andre komponenter end dem der sad i pc en der på det tidspunkt var ca. 1½ år.
Efter en uges tid blev jeg kontaktet af en tekniker som forklarede mig at de komponenter min pc var bygget af ikke kunne skaffes længere , men der ville blive brugt komponenter af samme eller bedre kvalitet. Teknikeren brugte meget tid på at forklare mig forskellen på min pc før og efter reparation.
Efter at jeg indvilligede i at få min pc repareret gik der 4 dage og der blev så ringet til mig , min pc var klar og der blev aftalt hvornår den blev leveret tilbage.
Jeg skulle undvære i 14 dage men min pc har nu kørt i næsten et år uden at den har været nede, det skal lige nævnes at pcen altid er tændt og næsten kun bliver brugt til at spille på.

VIRKLIG DÅRLIG SERVICE

Det starter med vores tv går i sort uden forvarsel på nogen måde. Vores forhandler har eget værksted og kasserer den. Vi kontakter alm.brand , som bruger ELEKTRONIKSKADE . De laver tvet , men der er striber på da den kommer retur. Der er lameller på hele skærmen. Dette bliver påtalt for chaufføren, som bare mener det er vores parabol der er skyld i det. Inden for 2 mdr går den i sort nok engang. Igen bliver den hentet og kommer retur.
Denne gang uden lameller. Men de kommer igen sammen med sorte striber på tværs af skærmen. Så bliver aftalen med alm brand at ELEKTRONIKSKADER skal sende en teknikker til os, for at bedømme om den skal kasseres. Men da de kommer er beskeden: Jeg er jo bare chaufføren. Altså ingen teknikker. Men han mener åbentbart han er klog nok til at råde os til at skifte vores hoveder på parabolen. Dette vil vi ikke, da det ikke har noget med tvet at gøre. 2 gange bliver vi lovet der skal komme en teknikker derfra, men nej. Sidste gang de henter den er d. 2 -12 -09. Vi bliver lovet hurtig sagsbehandling, da det jo er 3 gang de har den. Men efter 14 dage må vi selv ringe, da vi ikke hører noget. Nu har de konstateret lamellerne og vil lige gå og kigge på den nogle flere dage. Jeg bliver sur, og forlanger vi vil ha svar 2 dage senere, da vi ellers ikke kan nå at skaffe et nyt inden jul. Det passer bestemt ikke ham jeg talte med. Og derfor skriver de til alm.brand at det er en skade den har haft fra ny af.
Dette resulterer i at vi ikke kan få tilskud til et nyt tv.
MEN MAN KAN JO SPØRGE SIG SELV: HVORFOR MELDER DE IKKE UD FØRSTE GANG DE HAR DEN SÅ? Så vi har købt ny selv, men har anket til forsikringsskadenævnet. Men håber aldrig vi skal bøvle med ELEKTRONIKSKADER mere.

Manglende proffessionel udførelse og kundebetjening

Virksomheden er tilsyneladende protege under forsikringsselskabernes beskyttelse. Forsikringsselskabet Alm Brand benytter sig af "Elektronikskader.dk"
Dette kan medføre dårlig eller utilstrækkelig proffessionel udførelse af en repeation.
Jeg havde en PC indsendt på en forsikringsskade.
Efter tre måneders venten og gentagne henvendelser, måtte jeg fortælle hvor reservedele kunne købes dog uden at Elektronikskader var i stand til at udføre reperationen.
Herefter måtte jeg selv reparere maskinen.
Efter tilbagelevering af maskinen sendte "Elektronikskader.dk" en ny powersupply til maskinen som vi selv måtte montere.
Denne powersupply er brændt af et år efter levering. "Elektronikskader.dk nægter at yde garanti på varen.
Forsikringsselskabet har givetvis betalt fuld og nypris for powersupply.
Når man henvender sig til "Elektronikskader.dk" afviser de med, "det er en reperation" det er kun 3 måneders garanti.
Vær opmærksom på om dit forsikringsselskab anvender "Elektronikskader.dk", så vær forberedt.

Is Elektronikskader your company?

Elektronikskader Details

,Mambo - the dynamic portal engine and content management system

Visit Elektronikskader