Elgiganten.dk reviews

Elgiganten.dk reviews

7.7

Virkelig forfærdelig service

Her i mandags var jeg inde og købe den lenovo ideapad y510p i havde på tilbud, men da den var udsolgt valgte jeg bare at betale, og hente den når de fik den på lager igen. Det var så torsdag, da jeg ikke havde tid hele ugen, var jeg så nødt til at udsætte afhentningen til idag. Da jeg så kommer over for at hente bærbaren, siger en af jeres medarbejdere så at jeg allerede havde hentet bærbaren. Det er simpelthen for meget, at man ikke engang kan hente det man bestiller uden alt mulig forvirring. Det er virkelig dårlig service, nu står jeg så uden bærbar. Håber virkelig, at i får styr på problemet, så jeg kan hente den snarest.

Dårligdomme ad libitum

To stjerner, en dårlig oplevelse men uden tegn på ond tro - sådan er min seneste oplevelse med Elgiganten.

Jeg købte den 6.4.2014 en vaskemaskine hos Elgiganten. Kort tid efter, fik jeg lyst til at tilføje et køleskab til ordren, da Elgiganten også sælger disse. Kundeservicemedarbejderen garanterede per telefon, at dette snildt kunne lade sig gøre. Begge dele ville blive leveret den 14.4.2014.

Da fragtmanden fra Elgiganten dukker op den 14.4 sidst på eftermiddagen, er der dog gået noget galt - vaskemaskinen leveres, men køleskabet fremgår ikke af hans ordre. Efter et opkald til kundeservice, erfarer denne at der er begået en fejl - medarbejderen som har lagt tillægsordren ind, har fået tastet en forkert leveringsdato (16.4.2014). De beklager selvfølgelig fejlen, og vi bliver enige om at de skal tilbyde opbæring og montage, da jeg den pågældende dag er alene hjemme og derfor ikke kan installere køleskabet på egen hånd (modsat om mandagen, hvor vi var to mand høj).

Onsdag den 16 oprinder, og omkring kl. 12.00 modtager jeg et opkald fra en mand som arbejder for Elgiganten (han er ikke en af deres egne folk, og kender derfor ikke alle detaljer). Jeg fortæller ham, at han skal hjælpe med at installere et køleskab som han har med - han siger ja til dette (på en dårlige telefonlinje). Da han en halv time senere ankommer kigger han rundt og spørger, hvor køleskabet er henne? Jeg forklarer ham, at dette skulle han medbringe? Dette forstår han ikke, da han blot har fået at vide at han skal assistere med et løft op på sokkel hvor skabet skal stå.
Da han ringer til Elgiganten får han at vide, at der er begået en fejl og at køleskabet står på deres lager i Herlev (Jeg bor i Køge). De vil dog sende det hurtigst muligt under forudsætning af, at jeg selv kan hjælpe med opbæringen. Dette acceptere jeg, til trods for at jeg blev lovet montage som plaster på såret ifm. svipseren med datoerne.

Da buddet fra Elgiganten ankommer, denne gang med køleskabet fra Herlev får jeg dagens anden overraskelse. Manden som denne gang kommer er en ældre mand på omkring de 60 år (som også er underleverandør til Elgiganten). Jeg spørger med det samme, om han er klar over hvad opgaven lyder på. Han er delvist informeret, men siger "At han ikke er så meget for de store skabe". Han indvilliger dog i, at vi skal forsøge os. Da jeg har været uden køleskab i flere dage, gør vi forsøget.

Opbæringen lykkedes, dog ikke uden at jeg virkelig skal lægge kræfterne i. Såfremt en ældre mand eller en kvinde havde stået i denne situation, havde køleskabet ikke kunne komme på plads. Til trods for at Elgiganten som tidligere nævnt havde lovet at opbære og montere.

Den dårlige ordrestyring er til at leve med, fejl sker. Men de efterfølgende feberredninger med den manglende opbæring og fremsendelse af en ældre herre er under alt kritik. Ingen af os nød oplevelsen.

Afslutningsvis skal nævnes, at køleskabet fungerer perfekt + at Elgiganten har tilsendt et gavekort på 300,- som en lille hilsen for de ca. 10 timers venten (rimeligt?, det må I afgøre. Jeg overvejer i hvert fald, at lægge mine penge et andet sted næste gang).

Kære Asgar

Tak for din henvendelse

Jeg er virkelig ked af hvis du har oplevet så rodet en levering. Det er naturligvis meningen at det skal være nemt og ligetil, samt at vores chauffører er klar over hvilket arbejde der skal udføres.

Vi bestræber os altid på at blive bedre, og jeg har derfor givet din oplevelse videre til rette vedkommende for at vi fremover kan undgå lignende situationer.

Det glæder mig dog at køleskabet fungerer som det skal samt at I fik aftalt en kompensation for ulejligheden. Skulle du have yderligere spørgsmål eller problemer er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os på telefon 70 80 70 70 eller mail kundecenter@giganten.dk

Du ønskes en rigtig god påske.

Christina H
Elgigantens Kundecenter

Bestilling af telefon.

Jeg købte en telefon d. 3 april men her d.16 april er den ikke kommet endnu elendig service.

Kære Jørgen

Tak for dit opslag samt en behagelig samtale tidligere.

Det glæder mig at vi kunne finde frem til en passende aftale og jeg håber at du bliver glad for telefonen.

Ved yderligere spørgsmål eller problemer er du altid velkommen til at kontakte os på telefon 70807070 eller på mail kundecenter@giganten.dk

Du ønskes en rigtig god påske.

Christina H
Elgigantens Kundecenter

Udleverede forkert vare ligeglad med 5 spildte timer med BOXER og 50 KM kørt ekstra

Bestilte Samsung TV og ca/ci + modul på nettet, til afhentning i Viborg.
Gik ind i butikken stod i KØ for at betale, gik ud til vare-udleveringen stod i kø.
Fik min fladskærm og et modul. Kørte hjem satte det til og alt virkede bortset fra TV2's HD,
ringede til Boxer, sad 45 min og ventede. Det tog ca. 10 min for support at finde ud af,
at det var et forkert modul jeg havde fået. Kørte ind til vare-udleveringen igen.
De byttede godt nok, men er totalt ligeglade med spildte KM / tid.
Kørte hjem igen, satte modul i og nu virkede boxerkanalerne ikke. Igen en time med vente musik
hos Boxer-support. kommer igennem, ind og ud med modul 2 gange. Hvorefter BOXER Support siger
at nu sender de nye koder ud. ØV ØV ØV. Det kunne de ligesom have startet med.
Konklusion:
Det der normalt skulle have været en nem og en god oplevelse, blev til en rigtig dårlig oplevelse,
og et utroligt dårligt indtryk af både Boxer og El-Giganten.

Hej Henrik,

Tak for din henvendelse.

Jeg er ked af at høre, at omkring den oplevelse som du har haft i forbindelse med køb af tv og modul i vores varehus. Det er ikke meningen, at du skal have udleveret et forkert produkt og må køre retur til os.

Det er også hammer ærgerligt, at du har måtte vente i kø hos Boxer for support på opsætningen af dette. Det er noget som de så vidt det er muligt, gerne vil undgå, men det har desværre ikke været muligt i dit tilfælde. Det beklager jeg.

Jeg er gået videre med din oplevelse, så vi fremadrettet kan undersøge hvad vi kan gøre bedre.

Du ønskes en god påske.

Mvh Mette
Elgigantens kundecenter

Elendig service

Online køb virker ikke - ved afhentning af varer udleveres tidligere åbnede varer.

Hej Tommy,

Tak for din henvendelse.

Jg er ked af at høre, at du oplever problemer med køb via vores hjemmeside. Det er ikke meningen.

Vi vil altid gerne blive bedre så vi er meget glad for, at du har taget dig tid til, at skrive til os her.

Hvis du kan sende dit ordrenummer til mig på denne mail trustpilot@cc.giganten.dk, så kigger jeg gerne på sagen.

Du ønskes en god dag.

Mvh Mette
Elgigantens kundecenter

Service

Bestilte en mobil der forventes på lager efter 3 uger, en uge senere kunne jeg hente den på posthuset. Alt var som det skulle være, og jeg modtog løbende beskeder om min pakke både via mail og SMS :)

super service

laveste priser, hurtig og gratis fragt.

...........

Hurtig service

Skriv dansk

Leveringen var i orden og til den lovede tid. Blot forstår jeg ikke, hvorfor forsendelsen af et golf armbåndsur skal leveres i en kasse på 60 x 30 cm. Der var 6 manualer, men ingen på dansk/skandinavisk, hvilket må påtales som en meget negativ oplevelse.,

Billige premierefilm :-)

Bestilte den nye Hobitten til levering på premieredagen.
Billigste pris og hurtig levering.

Super nemt og levering før tid ganske lækkert

Jeg bestilte ps4 fredag leveret tirsdag selvom der stod de først havde den på lageret 2 dage senere super lækker service bare

Fin service hele vejen.

Det var nemt at finde det rigtige produkt. Det var nemt at bestille og det kom uden problemer med poste,

Meget hurtig levering

Hurtig levering,før end lovet og begge vare på samme tid

Alt som var bestilt blev leveret samtidigt,selvom den ene del først var lagervare 7 dage efter kom de alligevel inden for 3-4 dage.....Perfekt........

UTROLIGT

Jeg var inde på Elgiganten.dk for at finde en mobil til min søn, det fandt vi og købte den, dagen efter var jeg inde igen og købe endnu en mobil til min anden søn, jeg regnede med at de ville komme med 3 dage interval og det ville havde været fint nok. Men der gik ikke mere ind 2 hverdage så havde jeg begge mobiltelefonerne med Posten og to glade drenge fik deres nye mobil og til fornuftige priser. det kan ikke være bedrer.

Dårlig håndtering af leveringsadresse.

Elgiganten havde glemt at anfører det firmanavn jeg havde skrevet på leveringsadressen, hvilket gjorde at Post Danmark kun med nød og næppe ville udleverer pakken øv øv.

Hej Hans-Henrik,

Tak for din henvendelse.

Jeg er ked af at læse om den oplevelse du har fået, i forhold til leveringen af denne pakke. Jeg er rigtig glad for at høre du fik den udleveret, men det er selvfølgelig ikke optimalt, at dette firmanavn ikke er blevet skrevet på under leveringsadressen.

Jeg beklager ulejligheden og besværet. Jeg vil sørge for at dit opslag samt feedback bliver håndteret, så vi kan undgå denne slags fejl og problematikker fremtidigt.

Jeg håber du er glad og tilfreds med produktet. Du ønskes en god mandag samt en god påske.

Alexander S.
Elgigantens Kundeservice

Nemt og billigt

Havde dig håbet at den lidt dyrere leverings måde faktisk også var hurtigere

Hurtig levering, og gode priser!

Købte en projektor, som er super god! Og den blev leveret indenfor 3 dage.
Handler gerne igen der !

Har du et spørgsmål?

Uanset om du har spørgsmål om produkterne, din ordre eller andet, kan du altid fange os på Facebook. Vi har et stort hold bag, med specialister fra vores varehuse indenfor alle varegrupper - og ydermere håndplukkede ressourcer fra vores kundecenter - til at klare alle typer spørgsmål!
Så kom ind på Facebook og mød os!

Visit Elgiganten.dk

Kundecenter