Elgiganten.dk reviewed by

├ślstykke, DK

Mangler medarb ved topbelastning (Se opdatering)

De klare det faktisk rimeligt godt, nu man tænker på de er tæt på at have monopol. Men det smutter bare lige det med kasserne (i tåstrup) der er fin nok betjening i afdelingen og man får noteret sit indkøb på sit navn. Men når man kommer til kassen er der 12 personer foran en. Ved en meget høflig henvendelse til kassepersonalet, om det var muligt at åbne to kasser, så kunne man godt høre at det ikke var første gang de hørte det, og svaret var at det ville ske når de havde tid. Jeg stod som nummer 12 og følte faktisk ikke jeg havde tid. Men man føler sig lidt fanget, når nu butikken ligger lang pokker i vold, man har fundet varen i afdelingen, så lægger man den jo ikke bare lige og fiser af. Så EG, få et par flere folk i kassen op til jul og så køre det igen. Ps. dem som er i afdelingerne ved faktisk hvad de taler om.
Opdatering jul 2013.
Har handlet meget i elgiganten her omkring jul og må sige at det har været ovenud positivt. På trods af flere forkerte køb etc har servicen i herlev afdelinge være perfekt. takker her fra for god behandling