Elgiganten.dk reviewed by

Roskilde, DK

Dårlig service, med god slutning

Opdatering:

Jeg har valgt at give elgiganten en ekstra stjerne, UDELUKKENDE til Kenneth Christensen fra deres kundeservice. Han fik personligt gerne 6 stjerner, for en fantastisk service!
Jeg ringede ind til kundeservice, og fik en god snak med Kenneth, og efter lidt mailen frem og tilbage, fik jeg en ny Macbook i hænderne.
Elgiganten Roskilde var dog stadig ubehøvlede da jeg kom ned, og gav helt ufatteligt dårlige service, og virkede slet ikke tilfreds med det hele. De troede ikke på mig, og ville ikke rigtig udlevere en ny computer, så jeg endte med at måtte vente en time, mens de stod og surmulede i et hjørne, før jeg fik min nye computer.
Men jeg synes stadig at Kenneth fortjener en stor hånd, og et kæmpe tak for hjælpen.

-----------------------------------------------

Jeg købte en Macbook hos elgiganten i august sidste år. Allerede da jeg kom hjem kørte den ufatteligt dårligt, frøs hele tiden og var slet ikke til at arbejde med. Jeg formaterede og opdaterede, og håbede så på det hjalp - men det gjorde det ikke.
Et par måneder efter gik jeg ned til elgiganten og fortalte mit problem. De bad mig om at se det an i noget tid, og se om ikke det gik over ved hjælp af feks software opdateringer. Det gjorde jeg jo så, og gik så senere hen ned til dem igen med computeren. Denne gang røg den til reparation.
Jeg fik den igen med beskeden om at den bare manglede en software opdatering - det skal lige siges jeg altid har holdt den opdateret, men blot havde formateret den inden indlevering. Computeren virkede stadig ikke optimalt, og jeg gik derned igen.
Denne gang snakkede jeg med en supporter, som sagde at det lød som et helt almindeligt problem de har med deres macbooks, med at en køleplade hoppede af og på, og at jeg derfor skulle sende den ind igen.
Det gjorde jeg så, og nu har jeg fået at vide at de ikke vil lave computeren, grundet fejlen er opstået pga VÆSKESKADE.
Problemet er at den har haft fejlen siden jeg fik den ind af døren, og jeg vil slet ikke erkende væskeskaden, da jeg ved det ikke er det.
De vil have 10419 kr, for at reparere en computer til 8500, som har været i stykker siden jeg købte den.

Det er godt nok dårlig stil Elgiganten. Men det kommer ikke som en overraskelse, da jeg kender flere der har været udsat for dette, samt flere der har købt brugte produkter som nye gennem elgiganten. Begge dele som elgiganten også har været i både kontakt og nyhederne med - og jeg går selv videre med min sag, og handler aldrig mere så meget som støvsugerposer hos dem igen.
Rolf Szimnau and Melbollen found this review useful