Elgiganten.dk reviews

Elgiganten.dk reviews

7.7

Hurtig levering,før end lovet og begge vare på samme tid

Alt som var bestilt blev leveret samtidigt,selvom den ene del først var lagervare 7 dage efter kom de alligevel inden for 3-4 dage.....Perfekt........

UTROLIGT

Jeg var inde på Elgiganten.dk for at finde en mobil til min søn, det fandt vi og købte den, dagen efter var jeg inde igen og købe endnu en mobil til min anden søn, jeg regnede med at de ville komme med 3 dage interval og det ville havde været fint nok. Men der gik ikke mere ind 2 hverdage så havde jeg begge mobiltelefonerne med Posten og to glade drenge fik deres nye mobil og til fornuftige priser. det kan ikke være bedrer.

Dårlig håndtering af leveringsadresse.

Elgiganten havde glemt at anfører det firmanavn jeg havde skrevet på leveringsadressen, hvilket gjorde at Post Danmark kun med nød og næppe ville udleverer pakken øv øv.

Hej Hans-Henrik,

Tak for din henvendelse.

Jeg er ked af at læse om den oplevelse du har fået, i forhold til leveringen af denne pakke. Jeg er rigtig glad for at høre du fik den udleveret, men det er selvfølgelig ikke optimalt, at dette firmanavn ikke er blevet skrevet på under leveringsadressen.

Jeg beklager ulejligheden og besværet. Jeg vil sørge for at dit opslag samt feedback bliver håndteret, så vi kan undgå denne slags fejl og problematikker fremtidigt.

Jeg håber du er glad og tilfreds med produktet. Du ønskes en god mandag samt en god påske.

Alexander S.
Elgigantens Kundeservice

Nemt og billigt

Havde dig håbet at den lidt dyrere leverings måde faktisk også var hurtigere

Hurtig levering, og gode priser!

Købte en projektor, som er super god! Og den blev leveret indenfor 3 dage.
Handler gerne igen der !

Det er generelt o.k.

Jeg har et problem, idet overførslen fra computeren til Elgiganten ofte melder fra, hvilket sker ved at Windows siger, at der ikke er forbindelse, men når jeg genstarter kommer overførselen tilbage.

Ingen levering og dårlig service

Jeg bestilte en Chromecast på elgigantens hjemmeside, men på trods af at adressen var rigtig kunne post danmark ikke finde ud af at levere, med det resultat at varen blev returneret.

Efter en uge uden levering tog jeg kontakt til Elgigantens kundeservice, som oplyste at varen var på vej tilbage til deres lager, men han ville sørge for at der blev sendt en ny hurtigst muligt.

Efter endnu en uge tog jeg igen kontakt til kundeservice, men denne gang fik jeg beskeden at de ikke kunne føre penge retur før de havde modtaget varen på lager - og der kunne nemt gå et par uger endnu. Men hvis jeg ville have varen kunne jeg jo bare købe én til(!)

Efter en del diskussion og mail frem og tilbage kunne de dog godt overføre pengene alligevel - jeg skal blot afvente 3-5 bankdage.

Alt i alt har Elgiganten derfor taget penge fra min konto i 3 uger, og jeg har stadig ikke fået varen eller servicen som jeg betalte for.

Kære Jonas,

Tak for dit opslag og din henvendelse.

Jeg er ked af at læse om den oplevelse du har fået i forbindelse med dit køb og bestilling af dette Google Chromecast. Jeg ved beklageligvis ikke hvad der kan være gået galt siden Post Danmark ikke har kunne levere til din adresse. Det er selvfølgelig super ærgeligt og det er ikke optimalt for dig med denne ventetid.

Jeg har undersøgt din ordre og jeg kan se, at den er krediteret og dine penge er på vej retur til dig. Jeg beklager meget den lange ventetid og, at du har måtte opleve så meget besvær i forbindelse med dette køb.

Du ønskes en rigtig god mandag og en glædelig påske.

Alexander S.
Elgigantens Kundeservice

Ingen problemer!

Varerne kom hurtigt og der var ingen problemer.

Pakkeshop

Vis man kunne vælge og få sine pakker i gls-pakkeshop på en let måde ... Ville det være 5 *

tv philips

jeg har sendt mit tv til service efter jeg har haft det i et halv år da jeg var ude med det var sælger emil r både udforskammet og fræk over for mig .jeg ville have købt et tv ind til mit soveværlse men efter den tur med ham gik jeg et anden sted hen og købte det . jeg har nu ventet på mit tv siden d 13-3-2014 og kan ikke forstå de ikke giver mig et andet synes ikke de kan være det bekendt da jeg har købt en del derude så der vil jeg ikke handle mere synes heller andre skal sådan de er blevet vh susanne Madsen fra randers

Bytter til brugte varer - og sælger brugte varer!

Købte en GPS (Garmin 2595) i oktober 2013. Den mistede satellit-forbindelsen i februar 2014 og jeg reklamerede derfor hos Elgiganten i Hillerød, hvor den var købt. GPS blev sendt til reparation hos Garmin og efter en uge fik jeg besked, at jeg kunne hente den igen. Ved udleveringen fortæller Elgigantens medarbejder, at den ikke kunne repareres og at jeg derfor får en ny. Den får jeg overrakt pakket ind i bobleplast, og uden æske, kabler, holder mv. Da jeg kommer hjem ser jeg på følgesedlen fra Garmin, at der er tale om en renoveret GPS. Da jeg sætter den i computeren og logger på min Garmin-konto får jeg en mail fra Garmin: "Til lykke med din Garmin 2565 - Dvs. en billigere model, end den jeg oprindeligt havde købt!
Det er jeg naturligvis ikke tilfreds med, ligesom jeg ved opslag på forbrug.dk kan konstatere, at man ikke må ombytte til brugte varer. Jeg tager derfor til Elgiganten for tredje gang, for at få en ny GPS. Det vil servicemedarbejderen ikke give mig, heller ikke selv om vi sammen slår op på forbrug.dk, hvor han kan læse reglerne. Han tilkalder sin chef - en såkaldt servicechef - men lige lidt hjælper det. Elgiganten vil ikke bytte til en ny af samme model, som jeg havde købt. Det mest groteske er, at ”servicechefen” oplyser mig, at Elgigantens praksis er godkendt. Jeg spørger hvem der har godkendt denne, og får svaret: ”Det har Elgiganten…” Man ved jo ikke, om man skal grine eller græde.
En lang diskussion ender med, at Elgiganten vil spørge Garmin, om de vil kreditere GPS'en - når nu Elgiganten ikke vil og i øvrigt ikke ønsker at leve op til lovgivningen. Jeg forklarer tålmodigt, at jeg ikke har et kundeforhold til Garmin, kun til Elgiganten, og at mine rettigheder som forbruger ikke har noget med Garmins leverandørbetingelser til Elgiganten at gøre. Men lige lidt hjælper det.
Så sker der ikke mere, før jeg efter yderligere 10 dage selv rykker, og jeg må rykke flere gange. På dette tidspunkt har jeg talt med 8 forskellige medarbejdere i hhv. butikken og i telefonen, og ikke én har endnu beklaget noget som helst.
Men altså - efter endnu en rykker - får jeg at vide, at Garmin har krediteret min GPS, og jeg får pengene tilbage. Tak Garmin og øv, Elgiganten.
Historien slutter bare ikke her: Jeg skal jo have en GPS, og går derfor - endnu ikke klog af skade - ind i Elgiganten i Gentofte for at købe en ny. Alt går fint, indtil jeg får den udleveret. Så sidder der sør’me en label på æsken: "Klargjort produkt". Jeg spørger hvad det betyder, og får det svar, at det betyder at den har været i brug hos en anden forbruger, men er blevet returneret! ”Men den fejler ikke noget” bedyrer Elgigantens medarbejder mig.
Man tror jo det er løgn.
PS: Jeg har stadig ikke fået så meget som en beklagelse selv om jeg har måttet køre 4 gange til Elgiganten i Hillerød, 1 gang til Elgiganten i Gentofte, har måttet ringe 4 gange til servicecentret, har måttet reinstallere 2 GPS'er og har måttet undvære GPS i 4 uger.

Hej Jan,

Tak for din henvendelse.

Jeg er ked af at høre omkring dette lange forløb som du har været igennem ved indlevering til service. Det er ikke meningen, at det skal trække sådan ud.

Hvis du kan sende dit servicenummer til mig på trustpilot@cc.giganten.dk, så kigger jeg gerne på sagen og ser om jeg kan være behjælpelig.

Trods denne oplevelse, så håber jeg at du får en god dag.

Skuffende kundeservice - dyr fornøjelse

For ca. 1 måned siden købte jeg en bærbar Packard Bell pc hos Elgiganten i Ølby uden at få kvittering med (muligvis min egen fejl)
For en uge siden gik denne pc helt ned, og i fredags henvendte jeg mig i butikken med en klar forventning om at de ved hjælp af serienummeret kunne finde min ordre, så jeg kunne få repareret min nye pc - men nej, min pc eksisterede ikke i Elgigantens system.
Så nu står jeg med en defekt pc som der stadig er garanti på, men som jeg nu selv må betale for at få repareret når jeg får råd til det.
Det er mig en gåde at et stort firma som Elgiganten åbenbart ikke registrerer serienumre på de varer de sælger - en rigtig dyr fornøjelse for mig og dybt skuffende.
Det bliver derfor næppe Elgiganten jeg vælger næste gang jeg skal handle elektronik eller hvidevarer.

Fantastisk service ?? absolut nej

OPDATERING d.16.04.2014

CHRISTINA H.H. fra Elgigantens Kundecenter klarede det som Køge afd. ikke ku´.
Kvittering for mit køb blev fundet - Godt gået CHRISTINA

* * * * *
Fem personlige stjerner til dig

Hej Henrik,

Tak for din henvendelse.

Jeg er ked af at høre, at du ikke har fået din kvitteringen med, efter at have handlet i vores varehus.

Denne vil jeg meget gerne prøve at finde frem til, hvis du kan sende det telefonnummer som du oplyste dengang du lavede købet. Hvis ikke du har dette, så kan jeg også søge manuelt efter denne, så skal jeg blot bruge beløbet der er trukket, hvilken dato det er trukket og hvilket varehus du har handlet i.

Dette kan sendes til trustpilot@cc.giganten.dk, så kigger jeg gerne på sagen.

I forhold til serienummeret, så er det korekt, at det ikke er registreret i vores system og derfor skal jeg vide, hvad du har oplyst ved købet.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Lidt skuffet

Jeg har efterhånden købt en del hos Elgiganten og har kun oplevet handlerne som positive.
Men i går blev jeg lidt skuffet over at skulle betale 75 kr. for at få klippet mit SIM-kort til, så det kunne passe i den nye smartphone, jeg lige havde købt.
Den pris er jo helt ude af proportioner!
Hvis min telefonudbyder ikke havde lukket for weekenden, er jeg sikker på at de havde gjort det gratis. Det oplevede min mand ihvertfald, da han skiftede telefon.

Elgiganten er OK, men know how som er i elgiganten er elendig

Købte 2 mobiltelefoner i Elgiganten, som sagde vi kunne få sat vores mobiler op med alt hvad vi havde på vores gamle telefoner i know how som er et firma inde i Elgiganten. Vi betalte 100 kr pr. telefon. Men - men de fik sat vores simkort i, og alt andet vi ønskede at få over på de nye telefoner, sagde de bare at det kunne vi selv gøre. Det var en ualmindelig dårlig behandling, og helt til grin, at betale 100 kr for at få sat sit simkort i.

Hej Helle,

Tak for din henvendelse.

Jeg beklager at varehuset ikke har hjulpet dig med jeres telefoner som forventet. Det er ikke meningen, nu hvor du har betalt for dette.

Hvis du kan sende dit fakturanummer til mig på denne mail trustpilot@cc.giganten.dk, så vil jeg meget gerne ssørge for, at din oplevelse bliver sendt ud til det pågældende varehus.

Elgigantens kundecenter

Jeg havde købt nogle trådløse høretelefoner som ikke virkede ordentligt. Jeg kunne uden problemer bytte dem til nogle nye

Afhentning

Ville gerne bestille og betale på nettet. Og så ville jeg gerne afhente den selv. Det er en mulighed står der.
Det er bare ikke til at finde på hjemmesiden når jeg skal vælge leverings form.

Service i bund mht iphone

D 17/3 afleverede jeg min iPhone 5 til reparation, fordi det var problemer med batteriet. Strømmen blev brugt på ingen tid, og når Tlf havde ca 40 % strøm eller mindre, kunne den ofte finde på at slukke og ikke tændes igen, før der blev forsynet med oplader. Jeg var nødt til at have oplader med mig overalt, fordi den mistede så hurtigt strøm, og måtte mindst oplade den 3 gange om dagen, for at have nogenlunde strøm - dette mener jeg selv er i overkanten! Da jeg indleverede min iPhone i elgiganten Fields, fik jeg af vide, at der MAX ville gå to uger før jeg kunne afhente den igen. Dermed købte jeg en ting til min simkort, så jeg kunne have en Nokia låne telefon imens min egen var til reparation, og den lille ting kunne jeg kun får pengene tilbage for, inden for 2 uger. Dermed sagt, at den lille ting jeg købte, underbygger at min iPhone skulle være tilbage inden for 2 uger.
Jeg har i alt kontaktet elgigantens Kundeservice 4 gange under reparationen, og den første gang var lige inden der var gået to uger, de resterende gange var efter de 2 uger var gået. Jeg fik ikke meget hjælp fra kundeservicen, og de kunne aldrig rigtig fortælle hvordan det gik med min iPhone.
Endelig D. 11/4 altså 27 dage efter indlevering/ knapt 4 uger fik jeg en SMS, om at min iPhone kunne hentes.
Ved afhentningen fortalte sælgeren med det samme, at jeg rent faktisk stod til at skulle betale over 200 kr, fordi at min iPhone simpelthen ikke fejlede noget, og de havde brugt mange ressourcer på den. Hvorefter mit svar lød: "Jeg kan ikke se, hvorfor jeg skal betale det, når det tydeligvis har været noget galt. Desuden har i haft min iPhone i næsten 4 uger, og ikke engang repareret noget. Jeg fik fra starten af vide, at der max ville gå 2 uger!" Sælgeren svarede, at jeg var 'heldig' at nu skulle de nok betale beløbet. Han sagde også, at de aldrig fortæller deres kunder, at der max går to uger. Pludselig bliver det til en diskussion om hvorvidt en anden sælger har sagt max 2 uger, og han begynder at gå i forsvar med at tælle hvor mange dage der er gået, som svar på jeg mente der var gået næsten 4 uger. Under vores samtale var sælgeren meget flabet, og jeg fortalte at jeg synes at det var meget dårlig service. Dertil gik han i forsvar igen, og sagde at det ikke kunne være anderledes.
Jeg fik dog min iPhone og mine penge tilbage fra den ting til simkortet, men var en meget utilfteds kunde.
Der er ikke gået 1 dag endnu, men hvis strømmen/batteriet vil være som det plejer, må jeg gå ind med den igen. Jeg kan simpelthen bare ikke overskue tanken om, at muligvis skulle vente 3-4 uger på at få den igen efter en indlevering..

Malene Sørensen

Hej Marlene,

Tak for din henvendelse.

Jeg er ked af at høre omkring din henvendelse. Det er ikke meningen, at vore kunder skal have sådan en oplevelse, når de vælger at indlevere noget til service.

Derfor vil jeg meget gerne gå videre med din henvendelse til det pågældende varehus, hvis du kan sende dit servicenummer til mig på denne mail trustpilot@cc.giganten.dk, så vil der blive kigget på sagen.

Så Ubehjælpelig, Umoden & Uengageret Service Skal man Lede Længe Efter

Hr. og Fru Simonsen var ifærd med en flytning og vi fik derfor behov for nyt køl- og frys arrangement. Vi faldt over et tilbud på et sæt integrerbare køle og fryseskabe fra BEKO, til spotpris på Elgiganten.dk, som vi ville køre ud og se med egne øjne - Det måtte blive i Elgiganten, Viby J. Det varehus der ligger i Tilst, som ligger tættest på havde slet ikke de varer fortalte de i telefonen.
Nå, men vi ankommer og finder selv sættet stående pænt sammen og begynder at studere det nærmere. Men vi KAN HVERKEN FINDE DATABLAD, ENERGIMÆRKNING ELLER PRISSKILT og da vi spørg en meget ung kvindelig forbipasserende medarbejder om ikke det er disse der er på tilbud, som vi har læst på nettet, siger hun ja, og at hun nok lige skal se ovre i sin computer om ikke prisen er den vi mener. Da hun returnerer bekræfter hun os i prisen og jeg spørg nysgerrigt HVAD DER SPARES PÅ TILBUDET HVORTIL HUN SVARER, AT DET VED HUN IKKE OG AT DET KAN DE I BUTIKKEN IKKE SLÅ OP I SYSTEMET OG AT SÅDAN ER DET ALTID. Jeg bliver helt paf og spørg igen om ikke hun mener det er problematisk at hun har en vare på tilbud uden at kunne redegøre for prisen, men det gentager hun bare sit svar på. Fru Simonsen siger til hende at vi gerne vil tænke over det og hun forlader os - for aldrig at vende tilbage, i øvrigt. Efter grundige overvejelser vælger vi at slå til pga. prisen uanset serviceoplevelsen og fanger igen en meget ung mandlig medarbejder, som jeg spørg om nøjagtigt hvad det digitale display kan bruges til og hvad der evt. er af funktioner i det, hvortil han åbner køleskabet og strækker hals for at se efter manualen, hvortil han svarer, at DET KAN DU LÆSE I MANUALEN OG DEN PLEJER AT VÆRE HER... MEN DET ER IKKE SÅ VIGTIGT, imens han trykker tilfældigt på knapperne. Jeg siger tak for hans bidrag og går op til Fru Simonsen, som jeg tager med hen til kassen, til to meget unge kvindelige medarbejdere, hvor vi bestiller sættet til levering et par uger senere.

Jeg har aldrig oplevet en så ubehjælpelig betjening som i Elgiganten i Viby J.

Tilgængæld, måtte vi afsted igen ugen efter for at købe tørretumbler, men denne gang havde vi ikke et spottilbud at gå efter g undlod helt Elgiganten! Vi kørte i Schousen, hvor vi blev mødt af en lyttende og kompetent medarbejder idet vi trådte indenfor. Det endte med at vi fik en nylanceret Whirlpool maskine bestilt med stort afslag i prisen og div. småting med oveni prisen - en kanon oplevelse!

Se dét var noget andet!

Hej Kim,

Tak for din henvendelse.

Jeg er ked af at høre, omkring den oplevelse som du har haft ude i vores varehus.

Det er ikke meningen, at vores kunder skal have det på den måde og derfor har jeg videresende henvendelsen til pågældende varehus, så vi kan få undersøgt hvad vi fremadrettet kan gøre for at blive bedre.

Mega meget larm fra høj musik - Gentofte

Var i Elgiganten idag for at se på Køleskab - og var da en totalt frygtelig oplevelse. Som sædvanlig kørte nogle af deres Surround anlæg med så mega bragende lyd, at det var helt umuligt at høre om de forskellige modeller. Flere kunder var henne for at skrue ned for anlægget - eller retterede prøvede at skrue ned, men 2 sekunder efter blev der igen braget løs - som et andet ungdomsdiskotek. Det er desværre ikke første gang at der skal brage så høj musik i butikken i Gentofte (Nybrovej).
Syns man burde tænke mere på sine kunder - end på de ansatte som åbenbart synes det er fedt at det skal være så sindssygt højt, så man ikke kan høre, hvad man selv tænker - eller hvad deres sælgere siger.
Så endte med vi gik derfra - uden at købe noget (skulle ellers have haft en del hårde hvidevarer). Men det kan konkurrenterne jo så blot nyde godt af :-)

Hej MP,

Tak for din henvendelse.

Mange tak for din feedback efter besøg i vores varehus i Gentofte. Det er meget vigtigt at vi får besked, når I oplever dette, så vi kan få gjort noget ved det.

Derfor har jeg videresendt din henvendelse til det pågældende varehus, så vi kan få kigget på det og evt ændret på lydniveau.

Du ønskes en god weekend.

Dårlig service af sælger

Jeg var inde på Nybrovej i dag for at købe en Ipad Air 64GB og et cover, hvilket bestemt ikke er billigt og ovenikøbet er dyrere end visse andre steder. Efter at have været udsat for en smart sælger, som prøvede at prakke mig et serviceabonnement på og efter at have takket nej alligevel prøvede ved at lave det til en samlet pakke, nej tak igen, og så endnu engang, lykkedes det mig at få bestilt varene og komme til kassen. Jeg var ved at gå flere gange undervejs, men jeg ville bare gerne have den med hjem med det samme.

Først efter at have ventet længe i udleveringen, viste det sig, at de ikke havde den på lager. Det kunne de F.. godt have sagt ved bestilligen, og spare mig for al den tid, men nej - han havde sk..travlt med at sælge. Jeg annullerede købet på stedet og skal nu vente og se, om pengene kommer retur, før jeg kan bestille en ny Ipad på nettet. Og det bliver IKKE hos Elgiganten!

Har du et spørgsmål?

Uanset om du har spørgsmål om produkterne, din ordre eller andet, kan du altid fange os på Facebook. Vi har et stort hold bag, med specialister fra vores varehuse indenfor alle varegrupper - og ydermere håndplukkede ressourcer fra vores kundecenter - til at klare alle typer spørgsmål!
Så kom ind på Facebook og mød os!

Visit Elgiganten.dk

Kundecenter