Elgiganten.dk reviews

Elgiganten.dk reviews

7.7

Hurtig service

Skriv dansk

Leveringen var i orden og til den lovede tid. Blot forstår jeg ikke, hvorfor forsendelsen af et golf armbåndsur skal leveres i en kasse på 60 x 30 cm. Der var 6 manualer, men ingen på dansk/skandinavisk, hvilket må påtales som en meget negativ oplevelse.,

Billige premierefilm :-)

Bestilte den nye Hobitten til levering på premieredagen.
Billigste pris og hurtig levering.

Super nemt og levering før tid ganske lækkert

Jeg bestilte ps4 fredag leveret tirsdag selvom der stod de først havde den på lageret 2 dage senere super lækker service bare

Fin service hele vejen.

Det var nemt at finde det rigtige produkt. Det var nemt at bestille og det kom uden problemer med poste,

Meget hurtig levering

Hurtig levering,før end lovet og begge vare på samme tid

Alt som var bestilt blev leveret samtidigt,selvom den ene del først var lagervare 7 dage efter kom de alligevel inden for 3-4 dage.....Perfekt........

UTROLIGT

Jeg var inde på Elgiganten.dk for at finde en mobil til min søn, det fandt vi og købte den, dagen efter var jeg inde igen og købe endnu en mobil til min anden søn, jeg regnede med at de ville komme med 3 dage interval og det ville havde været fint nok. Men der gik ikke mere ind 2 hverdage så havde jeg begge mobiltelefonerne med Posten og to glade drenge fik deres nye mobil og til fornuftige priser. det kan ikke være bedrer.

Dårlig håndtering af leveringsadresse.

Elgiganten havde glemt at anfører det firmanavn jeg havde skrevet på leveringsadressen, hvilket gjorde at Post Danmark kun med nød og næppe ville udleverer pakken øv øv.

Hej Hans-Henrik,

Tak for din henvendelse.

Jeg er ked af at læse om den oplevelse du har fået, i forhold til leveringen af denne pakke. Jeg er rigtig glad for at høre du fik den udleveret, men det er selvfølgelig ikke optimalt, at dette firmanavn ikke er blevet skrevet på under leveringsadressen.

Jeg beklager ulejligheden og besværet. Jeg vil sørge for at dit opslag samt feedback bliver håndteret, så vi kan undgå denne slags fejl og problematikker fremtidigt.

Jeg håber du er glad og tilfreds med produktet. Du ønskes en god mandag samt en god påske.

Alexander S.
Elgigantens Kundeservice

Nemt og billigt

Havde dig håbet at den lidt dyrere leverings måde faktisk også var hurtigere

Hurtig levering, og gode priser!

Købte en projektor, som er super god! Og den blev leveret indenfor 3 dage.
Handler gerne igen der !

Det er generelt o.k.

Jeg har et problem, idet overførslen fra computeren til Elgiganten ofte melder fra, hvilket sker ved at Windows siger, at der ikke er forbindelse, men når jeg genstarter kommer overførselen tilbage.

Ingen levering og dårlig service

Jeg bestilte en Chromecast på elgigantens hjemmeside, men på trods af at adressen var rigtig kunne post danmark ikke finde ud af at levere, med det resultat at varen blev returneret.

Efter en uge uden levering tog jeg kontakt til Elgigantens kundeservice, som oplyste at varen var på vej tilbage til deres lager, men han ville sørge for at der blev sendt en ny hurtigst muligt.

Efter endnu en uge tog jeg igen kontakt til kundeservice, men denne gang fik jeg beskeden at de ikke kunne føre penge retur før de havde modtaget varen på lager - og der kunne nemt gå et par uger endnu. Men hvis jeg ville have varen kunne jeg jo bare købe én til(!)

Efter en del diskussion og mail frem og tilbage kunne de dog godt overføre pengene alligevel - jeg skal blot afvente 3-5 bankdage.

Alt i alt har Elgiganten derfor taget penge fra min konto i 3 uger, og jeg har stadig ikke fået varen eller servicen som jeg betalte for.

Kære Jonas,

Tak for dit opslag og din henvendelse.

Jeg er ked af at læse om den oplevelse du har fået i forbindelse med dit køb og bestilling af dette Google Chromecast. Jeg ved beklageligvis ikke hvad der kan være gået galt siden Post Danmark ikke har kunne levere til din adresse. Det er selvfølgelig super ærgeligt og det er ikke optimalt for dig med denne ventetid.

Jeg har undersøgt din ordre og jeg kan se, at den er krediteret og dine penge er på vej retur til dig. Jeg beklager meget den lange ventetid og, at du har måtte opleve så meget besvær i forbindelse med dette køb.

Du ønskes en rigtig god mandag og en glædelig påske.

Alexander S.
Elgigantens Kundeservice

Ingen problemer!

Varerne kom hurtigt og der var ingen problemer.

Pakkeshop

Vis man kunne vælge og få sine pakker i gls-pakkeshop på en let måde ... Ville det være 5 *

Bytter til brugte varer - og sælger brugte varer!

Købte en GPS (Garmin 2595) i oktober 2013. Den mistede satellit-forbindelsen i februar 2014 og jeg reklamerede derfor hos Elgiganten i Hillerød, hvor den var købt. GPS blev sendt til reparation hos Garmin og efter en uge fik jeg besked, at jeg kunne hente den igen. Ved udleveringen fortæller Elgigantens medarbejder, at den ikke kunne repareres og at jeg derfor får en ny. Den får jeg overrakt pakket ind i bobleplast, og uden æske, kabler, holder mv. Da jeg kommer hjem ser jeg på følgesedlen fra Garmin, at der er tale om en renoveret GPS. Da jeg sætter den i computeren og logger på min Garmin-konto får jeg en mail fra Garmin: "Til lykke med din Garmin 2565 - Dvs. en billigere model, end den jeg oprindeligt havde købt!
Det er jeg naturligvis ikke tilfreds med, ligesom jeg ved opslag på forbrug.dk kan konstatere, at man ikke må ombytte til brugte varer. Jeg tager derfor til Elgiganten for tredje gang, for at få en ny GPS. Det vil servicemedarbejderen ikke give mig, heller ikke selv om vi sammen slår op på forbrug.dk, hvor han kan læse reglerne. Han tilkalder sin chef - en såkaldt servicechef - men lige lidt hjælper det. Elgiganten vil ikke bytte til en ny af samme model, som jeg havde købt. Det mest groteske er, at ”servicechefen” oplyser mig, at Elgigantens praksis er godkendt. Jeg spørger hvem der har godkendt denne, og får svaret: ”Det har Elgiganten…” Man ved jo ikke, om man skal grine eller græde.
En lang diskussion ender med, at Elgiganten vil spørge Garmin, om de vil kreditere GPS'en - når nu Elgiganten ikke vil og i øvrigt ikke ønsker at leve op til lovgivningen. Jeg forklarer tålmodigt, at jeg ikke har et kundeforhold til Garmin, kun til Elgiganten, og at mine rettigheder som forbruger ikke har noget med Garmins leverandørbetingelser til Elgiganten at gøre. Men lige lidt hjælper det.
Så sker der ikke mere, før jeg efter yderligere 10 dage selv rykker, og jeg må rykke flere gange. På dette tidspunkt har jeg talt med 8 forskellige medarbejdere i hhv. butikken og i telefonen, og ikke én har endnu beklaget noget som helst.
Men altså - efter endnu en rykker - får jeg at vide, at Garmin har krediteret min GPS, og jeg får pengene tilbage. Tak Garmin og øv, Elgiganten.
Historien slutter bare ikke her: Jeg skal jo have en GPS, og går derfor - endnu ikke klog af skade - ind i Elgiganten i Gentofte for at købe en ny. Alt går fint, indtil jeg får den udleveret. Så sidder der sør’me en label på æsken: "Klargjort produkt". Jeg spørger hvad det betyder, og får det svar, at det betyder at den har været i brug hos en anden forbruger, men er blevet returneret! ”Men den fejler ikke noget” bedyrer Elgigantens medarbejder mig.
Man tror jo det er løgn.
PS: Jeg har stadig ikke fået så meget som en beklagelse selv om jeg har måttet køre 4 gange til Elgiganten i Hillerød, 1 gang til Elgiganten i Gentofte, har måttet ringe 4 gange til servicecentret, har måttet reinstallere 2 GPS'er og har måttet undvære GPS i 4 uger.
Svar til Elgiganten:
Hej Mette.
Det handler ikke om min gps. Jeg har - som det fremgår - efter et langt tovtrækkeri fået pengene tilbage.
Det er princippet og indstillingen den er gal med:
- Elgiganten bytter - i strid med reglerne - til brugte varer
- Elgiganten tørrer - i strid med reglerne - reklamationer af på leverandøren
- Elgiganten solgte en brugt vare som værende ny
- Elgiganten begår fejl på fejl - men finder aldrig anledning til at undskylde
- Elgigantens service er ikke-eksisterende
Og sidst, men ikke mindst:
- Elgiganten er helt ligeglad...

Hej Jan,

Tak for din henvendelse.

Jeg er ked af at høre omkring dette lange forløb som du har været igennem ved indlevering til service. Det er ikke meningen, at det skal trække sådan ud.

Hvis du kan sende dit servicenummer til mig på trustpilot@cc.giganten.dk, så kigger jeg gerne på sagen og ser om jeg kan være behjælpelig.

Trods denne oplevelse, så håber jeg at du får en god dag.

Skuffende kundeservice - dyr fornøjelse

For ca. 1 måned siden købte jeg en bærbar Packard Bell pc hos Elgiganten i Ølby uden at få kvittering med (muligvis min egen fejl)
For en uge siden gik denne pc helt ned, og i fredags henvendte jeg mig i butikken med en klar forventning om at de ved hjælp af serienummeret kunne finde min ordre, så jeg kunne få repareret min nye pc - men nej, min pc eksisterede ikke i Elgigantens system.
Så nu står jeg med en defekt pc som der stadig er garanti på, men som jeg nu selv må betale for at få repareret når jeg får råd til det.
Det er mig en gåde at et stort firma som Elgiganten åbenbart ikke registrerer serienumre på de varer de sælger - en rigtig dyr fornøjelse for mig og dybt skuffende.
Det bliver derfor næppe Elgiganten jeg vælger næste gang jeg skal handle elektronik eller hvidevarer.

Fantastisk service ?? absolut nej

OPDATERING d.16.04.2014

CHRISTINA H.H. fra Elgigantens Kundecenter klarede det som Køge afd. ikke ku´.
Kvittering for mit køb blev fundet - Godt gået CHRISTINA

* * * * *
Fem personlige stjerner til dig

Hej Henrik,

Tak for din henvendelse.

Jeg er ked af at høre, at du ikke har fået din kvitteringen med, efter at have handlet i vores varehus.

Denne vil jeg meget gerne prøve at finde frem til, hvis du kan sende det telefonnummer som du oplyste dengang du lavede købet. Hvis ikke du har dette, så kan jeg også søge manuelt efter denne, så skal jeg blot bruge beløbet der er trukket, hvilken dato det er trukket og hvilket varehus du har handlet i.

Dette kan sendes til trustpilot@cc.giganten.dk, så kigger jeg gerne på sagen.

I forhold til serienummeret, så er det korekt, at det ikke er registreret i vores system og derfor skal jeg vide, hvad du har oplyst ved købet.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Lidt skuffet

Jeg har efterhånden købt en del hos Elgiganten og har kun oplevet handlerne som positive.
Men i går blev jeg lidt skuffet over at skulle betale 75 kr. for at få klippet mit SIM-kort til, så det kunne passe i den nye smartphone, jeg lige havde købt.
Den pris er jo helt ude af proportioner!
Hvis min telefonudbyder ikke havde lukket for weekenden, er jeg sikker på at de havde gjort det gratis. Det oplevede min mand ihvertfald, da han skiftede telefon.

Elgiganten er OK, men know how som er i elgiganten er elendig

Købte 2 mobiltelefoner i Elgiganten, som sagde vi kunne få sat vores mobiler op med alt hvad vi havde på vores gamle telefoner i know how som er et firma inde i Elgiganten. Vi betalte 100 kr pr. telefon. Men - men de fik sat vores simkort i, og alt andet vi ønskede at få over på de nye telefoner, sagde de bare at det kunne vi selv gøre. Det var en ualmindelig dårlig behandling, og helt til grin, at betale 100 kr for at få sat sit simkort i.

Hej Helle,

Tak for din henvendelse.

Jeg beklager at varehuset ikke har hjulpet dig med jeres telefoner som forventet. Det er ikke meningen, nu hvor du har betalt for dette.

Hvis du kan sende dit fakturanummer til mig på denne mail trustpilot@cc.giganten.dk, så vil jeg meget gerne ssørge for, at din oplevelse bliver sendt ud til det pågældende varehus.

Du ønskes en god dag.

Elgigantens kundecenter

Jeg havde købt nogle trådløse høretelefoner som ikke virkede ordentligt. Jeg kunne uden problemer bytte dem til nogle nye

Har du et spørgsmål?

Uanset om du har spørgsmål om produkterne, din ordre eller andet, kan du altid fange os på Facebook. Vi har et stort hold bag, med specialister fra vores varehuse indenfor alle varegrupper - og ydermere håndplukkede ressourcer fra vores kundecenter - til at klare alle typer spørgsmål!
Så kom ind på Facebook og mød os!

Visit Elgiganten.dk

Kundecenter