Elkjop reviews

Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars

Mye trøbbel med PC, god sørvis

Sony VAIOen min har det bare vært rot med, men Elkjøp reparerer hver gang. Tar en evighet dog, men men. Det er vel Sony sin feil.
trustpilot stars

STYR UNNA elkjøp kristiansand!!!!

Kjøpte på en fredag nye Nokia 1020 hos Elkjøp i krokstadelva, som jeg forøvrig har god erfaring med.
Fant ut i løpet av helgen at den holdt 3 timer på batteriet.
Skulle på mandag reise til Stavanger så jeg kjørte innom Elkjøp Kristiansand for å bytte telefonen.
Hadde i pakkingen glemt esken til mobilen, men hadde med lader og øreplugger.
Møtte først 2 svært nonsjalante personer i "service"skranken som sa at det var umulig å bytte uten esken. jeg spurte om å få snakke med overordnede, hvorpå de hentet en eldre lager medarbeider som tydeligvis allerede hadde fått beskjed om hva han skulle si.
Så med uforrettet sak kjørte jeg videre til Stavanger og Elkjøp på forus som sa at det å ikke bytte telefonen fordi jeg ikke hadde esken var tull, det eneste de trengte var lader og øreplugger.
Så fikk dermed ny telefon med en gang.
Følte at de i Kristiansand rett og slett holdt meg for narr. Jeg har handlet for flere hundre tusen hos Elkjøp opp gjennom årene, både privat og på firma å jeg regner med å bli tatt på alvor når de har solgt meg en telefon til 6000.- som ikke virker. Vurderer sterkt å slutte å handle hos Elkjøp etter dette.
trustpilot stars

Ingenting å klage på her

Har handlet i nettbutikken til Elkjøp flere ganger, og det er som regel der jeg handler elektronikk og lignende produkter. Rask levering og gode priser, og rask respons fra kundeservice når jeg har kontaktet dem. Har alltid vært fornøyd etter å ha handlet i nettbutikken til Elkjøp.

Bra.

Bra priser, god kundeservice. Passe rask levering.

Telefon svarer

di bør lære seg å svare på telefon hendvendelser , og i det minste svare kunder som har lagt inn beskjed på deres telefon svarer.
Husk at det er kanskje en fungsjonshemmet som har et spesielt behov.

god servise

jeg kan altid trøste å få varer til god pris og god servise ikke noet tjull der

bra liveringe

Vrste på vare

Buuuuuu

Buuu, dette er et firma som setter penger før kundene.. Ikke bra..

Meget bra

Butikken i Sandefjord (Pindsle) er ryddig og fin. Flott kundebehandling. Mange varer.

ELEKTRONIKKENS IKEA

+++++ De har ALT !
++++ stOrt lager !
+++++ Billigst i butikk
++++ Bra åpningstider

- ikke alltid tilstedeværende betjening.
- for liten kjøpsinformation av kundeveiledere i butikk

Brukbart

Brukbart, men her er det mye rart som skjer av og til. Veldig mye de ikke har inne. Men ellers bra
trustpilot stars

Her er jeg trygg som kunde

Jeg har handlet for utallige penger hos Elkjøp - alt av hvitevarer til småelektrisk, tv'er, fotoapparat, data, telefon, - you name it. Det skal myye til for at jeg går et annet sted. Elkjøp ligger rett ved meg, de har alltid tatt i mot reklamasjon med et smil og god service, de har alle kvitteringer på sitt datasystem om det skulle være behov for den (du å opplyse navnet ditt når du handlervaren). Kun en gang har jeg hatt en dårlig opplevelse med en arrogant selger hos dem, men jeg lar det gå, med tanke på alle de som har virkelig gitt god service. Jeg føler meg trygg hos dem, på at om varen er defekt, så vil jeg motta et nytt produkt. DET er viktig for meg. Ellers er prisene helt ok. Handler man på nett og på en av deres mange kampanjer er prisene bedre også. Og handler man mye kan man få et hyggeligere tilbud har jeg erfart, det er også et godt trekk fra deres side. Jeg prøvde en annen kjede for et knapt år siden, og den kjedens kundeservice skremte meg rett tilbake i armene på Elkøp.
trustpilot stars

stort utvalg, men dårlig service og produktkunnskap.

Det lønner seg å vite hva man skal ha før man handler hos Elkjøp. Jeg har handlet flere ganger i mange ulike avd, men sjelden fått nyttige opplysninger om produktet. Flere ganger blir de ansatte avslørt på mangel av kunnskap om produktet. Jeg blir stort sett henvist til brukerveiledningen.

Super service!

Har handla alt av hvitevarer på Elkjøp i Horten. En ting var perfekt service av ei som het Anita når vi handlet alt. Men vi fikk jammen like god service av en annen mann når vi var der å klagde. Ikke noe anntydning til sure miner. God hjelp til å skjønne hvordan vi skulle få saken til å fungere. :D Her vil vi annbefale våre venner og familie og handle :D

Mitt på treet service

Snakker av erfaring. Når en kunde har kjøpt en gjenstand og denne ryker, blir gjenstanden sent inn til service, og du får da tilbud om å kjøpe tilbake den deffekte gjenstanden om ønskelig. Jeg mener personlig at hvis man har kjøpt en gjenstand, skal det ikke være nødvendig å kjøpe denne tilbake så lenge det er FULL garanti på objektet. Dette har vi sent videre til TV 2. Kjøpt er kjøpt, og da skal det ikke være nødvendig å kjøpe det på¨nytt når man eier saken.. For dårlig, dere kan bli bedre..
trustpilot stars

Bra butikk til nettbutikk samarbeid

Som regel får du nettprisen til elkjop.no i butikken også, dersom du spør!
(Gjelder i dei store butikkane) 30 dagars returrett! DIGG
trustpilot stars

elkjøp er bare på topp gjeldende nettkjøp.

Kjøper gjerne ting fra elkjøps sin nettbutikk, er flotte priser og god service.
Har handlet flere ganger, og er fornøyd med service og kundebahandling og ikke minst priser :)

Vanskelig kontakt

Det er så og si UMULIG å komme gjennom på tlf til Elkjøp. Så jeg har gått over til Expert...

Is Elkjop your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Elkjop Details

About this company

Januarfesten er i gang! Superlave priser!

Visit Elkjop

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.