Ellos reviews

Ellos reviews

4.3

Nemt, hurtigt og stort udvalg

Jeg har aldrig haft problemer med Ellos. Har både prøvet at reklamere og returnere og får altid hurtigt svar og hjælp. Super service

Hej Mark

Tusind tak for din 5 stjernet anmeldelse af vores super gode service og hurtige svar.

Du ønskes en rigtig god weekend.

Godt

God service og flotte varer der lever op til forventningerne

Hej Joan.

Tusind tak for de 4 flotte stjerner.
Vi er glade for at høre du er glad for både vores service og vores varer.

Du ønskes en rigtig god dag.

Kundeserviceafdelingen, Ellos

Super godt hvis der ikke skal foregå dialog overhovedet

De sendte mig en defekt symaskine og sendte den retur i januar og jeg får først maskinen idag uden omdeling.

jeg var selv nød til at skrive til dem med max 14 dages ventetid ellers har jeg jo ikke mit på det rene og det gjorde jeg og hver gang jeg skrev var der lige sket noget, lidt sjovt jeg altid skrev samme dag de havde lavet noget.
vi siger i dag den 7.april og skal ned og hente maskinen på posthuset i dag og jeg bliver tosset hvis den også er defekt .
Men så kommer i til at se mig i medierne for selvom (som de selv skriver) ikke har gjort noget ulovligt er er sindssyg dårlige servise og lade en kunde vente så længe fordi de har en måneds ventetid på at acceptere de har modtaget , så skulle den på værksted, så skulle den på det autoserset værksted for værkstedet kunne ikke lave den, så var den pludselig færdig, så var den pludselig væk, så ville de sende en ny med det samme, så skulle de lige sende den, så fik de en ny sendt og alle disse svar fik jeg kun ved at skrive til dem ikke en gang kontaktede de mig ,
prøv og tænkt sig jeg aldrig havde fået en ny symaskine hvis jeg ikke havde skrevet hele tiden .
Har været kunde hos dem i flere år og dette var min sidste gang , er så skuffet og sur.

Hej Isabella.

Vi er kede af at høre, at du har haft disse udfordringer med din symaskine.

Vi gør alt for at få repareret defekte varer så hurtigt som muligt, men nogle gange er vores eget værksted ikke i stand til at klare en reparation.
I dit tilfælde har vi været nødt til at sende symaskinen videre til leverandørens eget værksted.

Denne reparation har trukket længere ud end sædvanligt, og vi kan kun beklage den lange ventetid - tak for din tålmodighed.

Kundeserviceafdelingen, Ellos

Tak fordi min klage blev taget seriøst

Efter at have klaget over urimelig behandling er sagen nu bragt i orden takket være én af deres dygtige medarbejdere, Annette F. Bedre service kan man ikke bede om.

Hej Pernille

Det er bestemt ikke rar læsning. Du vil blive kontaktet af vores leder, så vi kan få redet trådene ud i denne sag, som ser ud til at være gået helt skævt. Jeg har dog brug for dit telefonnummer og din datters kundenummer for at kunne kontakte dig. Vil du være sød at sende oplysningerne til dkservice@ellos.dk.

minimumsbeløb

jeg synes det er virkelig dårligt at man skal købe for min. 200 kr. på deres hjemmeside, for at kunne handle. På h&m er der ikke noget minimumsbeløb, hvilket er super fedt når man falder over et godt tilbud.
Jeg faldt over en jakke til 125 kr. på ellos, men kan altså ikke købe den fordi man skal købe for mindst 200 kr. Prøvede endda at bestille med postopkrævning så det samlede beløb blev 209 kr. men det gælder altså ikke.
Super ærgerligt , at man skal vlre tvunget til at købe for et bestemt beløb..

TROVÆRDIGT FIRMA

Hej ,jeg har været kunde hos Ellos i mange åer meget tilfreds med deres sevice og udbud af varer. Har man brug for at kontakte kundeservice får man altid en venlig behandling, så jeg kan kun sige godt for Ellos og du kan rolig blive kunde der.

Hej Ann

Tusind tak for dine rosende ord omkring vores service og udbud af varer.

hurtig fejlfri handel

Hurtig levering, alt var lige som det skulle være. :)

Hej Camilla.

Tusind tak fordi du har taget dig tid til at anmelde os her på Trustpilot.
Og vi er rigtig glade for de 5 flotte stjerner.

Det er dejligt at hører du er glad og tilfreds.

Ha' en rigtig dejlig dag.

svindel

Blev snydt for1200kr og selv om jeg sendt bevis på at jeg har sat pengene ind på deres konto var det ikke godt nok de ville så prøve at ringe til banken men den kunne de ikke få kontakt med så god kundeservice nej ikke herfra nul stjerner

Hej Rikke
Jeg er rigtig ked af den oplevelse, du har haft med vores kundeservice i forbindelse med registrering af din indbetaling på kr. 1200,-.

Vil du være så sød at sende mig en mail på dkservice@ellos.dk og lige skrive dit kundenummer og vedlægge en kopi af kvitteringen. Så vil jeg gerne undersøge, hvad der er gået galt her.

Problemer med bukser

Har haft nogen bukser som skrumpet i vasken. Mailed til Ellos fik svar næsten lige med de sammen og et ny par bukser er på vej til mig. God service. Tak!

Hej Judith.

Tusind tak for de 4 stjerner, dem sætter vi stor pris på.

Vi er glade for at høre du er tilfreds med vores service, og håndteringen af de skrumpede bukser.
Tak fordi du tog dig tid til at anmelde os her på Truspilot.

Du ønskes en dejlig dag.

Vildlende markedsføring

De udsender mails med rabatkoder, i dette tilfælde 50% og fri fragt på den dyreste vare. Man skal dog være opmærksom på de forbehold, som Ellos tager. Tilbuddet gælder nemlig kun på få mærker - omkring 5% af deres varesortiment, hvilket dog også står i mailen.
Derudover kan man ikke sortere så man kan se det fåtal af varer, som rent faktisk er omfattet på det pågældende tilbud. Man skal derfor ind og læse om alle varer, for at se om de er omfattet af tilbuddet.

Hej Ken

Jeg er ked af at høre, at du synes vores markedsføring er vildledende.

Vi har et stort sortiment af varer, hvor rabatkoderne gælder, og vi gør meget ud af at oplyse om hvilke varer, du som kunde kan bestille, hvis du vil gøre brug af rabatten. Du kan også altid ringe til os, hvis du er i tvivl.

Falsk

Fik tilbud om fri fragt, fordi jeg var ny kunde, bestilte på min i-pad og var klar til at betale, kunne så konstatere at det er da noget besværligt at få lov til det. Måtte logge af I-pad og tænde for den bærbare, men så havde jeg jo mistet min kode til fri fragt. Sendte dem en mail og fik svar retur dagen efter med en kode, som IKKE virkede, skrev igen og fik så oplyst at det var en kode der var for gammel så den kunne jeg ikke anvende og måtte nu betale fragt hvis jeg ønskede at handle. Det gjorde jeg så ikke især ikke fordi jeg i mellemtiden havde tjekket trustpilot, så tømte min kurv og fandt et andet sted og handle, det tøj jeg skulle bruge. Men det er da ringe service.

Hej Jannie

Jeg er meget ked af, at der har været så store problemer med tilbudskoden i forbindelse med din bestilling.

Hvis du lige vil være sød at sende en mail direkte til mig på dkservice@ellos.dk, indeholdende dit kundenummer samt oplysninger om hvilken tilbudskode, der ikke fungerede, så vil jeg undersøge, hvorfor koden ikke fungerede.

Ikke imponerende!

Bestilte en bagemaskine til 1000 kr under en kampagne "40% på dyreste vare" - og blev faktureret fuld pris. Ringede straks til kundeservice, som oplyste at "rabatter gælder kun på Ellos' eget tøj, aldrig på elektronik". Har ingen steder observeret at der stod noget som helst i den retning!! Meget dårlig stil, Ellos!!

Hej Heidi

Jeg er meget ked af at høre, at du føler dig snydt over vores tilbud.

På alle vores tilbudskoder er vilkårene for koderne oplyst.

Tilbudene gælder på tøj, sko, accessories, boligtekstiler, indendørsbelysning og tæpper.
Tilbudene kan ikke kombineres med/benyttes til andre rabatter, andre tilbud, varer fra vor tilbudsbutik, Catalog Mail Outlet, "bedste pris", produkter mærket med ingen rabat, som vises ved cirklen med streg over procenttegn i nederste venstre hjørne ved billedet af produktet, elektronik samt varemærkerne Adidas, Nike, Puma, Levis, Reebok, Esprite, EDC, Zara home, Zara home kids og Ellos rejser.

Der er derimod masser af varer på vores hjemmeside, hvor tilbudene gælder. Jeg håber, at du en anden gang kan finde noget, hvor du kan kan gøre brug af en tilbudskode.

Godt

Har bestil alt fra tøj til div. stykker elektronik derfra. Tøjet ser altid anderledes ud på billedet og deres størrelsesguider er helt forkerte (ihvertfald til mig, måske jeg er forkert sat sammen) MEN det er vist risikoen ved at købe tøj på nettet, forlad hjemmet og gå ned i butikker og køb det i stedet.
Når det så er sagt, har alt elektronik jeg har handlet der været fint. Priserne er noglelunde og fragten lidt langsom

Hej Dennis

Jeg giver alle dine input videre til vores markedsføringsafdeling. Her tages kundernes tilbagemelding med i den løbende evaluering af vores forretningsgange. Kun på denne måde kan vi blive bedre og servicere vores kunder bedst muligt.

Jeg siger tak for dine 4 stjerner og ønsker dig en rigtig dejlig dag.

Forkert vare modtaget

Jeg bestilte et par støvler og valgte fakturabetaling.
Jeg modtog nogle HELT forkerte støvler.
Jeg returnerede dem. Jeg modtog en email med bekræftelse på at ellos havde modtaget returforsendelsen.
I dag har jeg så modtaget en regning med posten, der lyder på i alt 68,90 kr. til at dække et faktureringsgebyr på 19 kr og fragtgebyr på 49,90 kr.

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor det forventes at jeg skal betale nogetsomhelst, når ellos har sendt en helt forkert vare. Jeg kan forstå at man skal betale fragt og faktureringsgebyr hvis man har valgt at returnere fordi varen ikke lever op til forventningerne. Men når man modtager en fuldstændig forkert vare, kan det da ikke være rimeligt at man skal betale!

Jeg har mest lyst til ikke at betale denne regning, men så får jeg vel rykkere og trusler fra ellos' advokater/inkasso ?

Hej N. Hjorth

Du skal selvfølgelig ikke have omkostninger pga en fejl, som vi har begået.

Hvis du er sød at sende en mail til mig til: dkservice@ellos.dk, så sørger jeg for, at din regning bliver udlignet.

Kundeserviceafdelingen, Ellos

Nu gider jeg vist ikke mere.

Købte to frakker. Men igen igen må jeg konstatere, at jeres billeder på shoppen ikke svarer til, hvordan tøjet ser ud i virkeligheden. Altså retur - hvilket normalt ikke er noget problem for mig.
Jeg ser på track & trace, at Ellos har modtaget min retur den 5/3, den 12/3 sender jeg så en forespørgsel på, hvordan det går med min retur. Her får jeg så besked tilbage, at man lige præcis samme dag har færdigbehandlet min retur (tilfældigt - måske), men jeg får også at vide, at jeg skal vente 10-12 hverdage på at få mine penge retur, fordi jeg har betalt med Visa. Det skal jeg ingen andre steder, hvor jeg handler på nettet - der har jeg pengene retur på min konto senest dagen efter, at de har behandlet min retur. Det er helt afgjort et parameter, som gør, at jeg ikke gider at handle hos Ellos mere.
En anden ting, nu når jeg er i gang - og som irriterer mig ret så meget. Lad være med at sende mails og post, hvor I prøver på, at få det til at lyde som en personlig henvendelse. Hvor dumme tror I, at jeres kunder er - vi ved da udemærket godt, at vi bare er en del af en maskinel masseudsendelse - hvorfor prøve at få det til at lyde som noget andet ???
N. Hjorth found this review useful

Hej

Jeg er ked af at høre, at du ikke er tilfreds med vores varer, og jeg skal være den første til at beklage det lange forløb, du har været igennem her.

På billederne præsenteres tøjet i et photoshoot, hvor der er sat specielt lys.
Det gør, at farven nogen gange kan se lidt anderledes ud ,når man står med varen i hænderne.

Vores returtid er 2 -3 uger fra du sender pakken, og til vi har modtaget og behandlet din retur.
Herefter overføres pengene til det kreditkort, som du benyttede ved bestilling.

Alt efter om det er Visa/Dankort eller Mastercard kan der gå mellem 5 – 30 dage, før pengene kan ses på ens konto.
Dette er ifølge det gældende kreditkorts regler. Da Ellos, og også vores bank, er svensk, kan beløbet ikke overføres fra dag til dag, men vi prøver at gøre alt for at vores kunder får deres penge retur, så hurtigt det er muligt.

PS! Vi skriver altid personlige mails – på nær vores nyhedsbrev. Det er ikke en maskine der genererer et svar til dig.

ARRRG!!

Købte nogle bh'er hos Ellos,
nr. 1 På nettet stod der push-up da jeg jeg modtog den var der slet ikke noget som helst push-up i den.
nr. 2 På nettet lignede den en der var en masse fylde i og så rigtig flot ud, da jeg modtog den var det en uden vat i eller noget som helst.
nr. 3 brugte størrelses guiden for at finde den helt rigtige størrelse da jeg modtog dem var de 3 gange for store i omkreds.

Hader at sende ting retur, så måtte ud og forære dem væk. 600 kr. ud af vinduet.. :/

Snyder med deres tilbud, udelukkende lokkemad!!

Tro IKKE på deres tilbud.

Fik idag et "ENESTÅENDE TILBUD" som kun gjaldt denne ene dag, ½ pris på en vare, dog ikke varer som var undtaget af tilbuddet, fandt IKKE på 40 min. en eneste vare som var indbefattet i tilbuddet!
Altså netop enestående! Måske mere enkeltstående (læs 1), fandt dog ikke den ene pågældende vare som var indbefattet af tilbuddet.

TAK FOR INGEN TING ELLOS,
Beklager at have brugt jer før.
-----------------------------------------
UPDATE, efter svar fra ELLOS, i glemmer vist meget belejligt en del andre varemærker i jeres efter min mening LANGE liste af undtagelser, eks, g-star som jeg tilfældigvis lige kan huske, men som i meget belejligt, glemmer at nævne!
Så drop jeres en anden gang, koden var et ENDAGSTILBUD, læs hvad folk skriver om jer istedet for de standard svar!
Jeg holder mig fremover til de mere seriøse som, boozt, nelly, bubbleroom, miinto.
PÅFALDENDE at jeres score på trustpilot, er markant lavere end jeres konkurrenters!
---------------------------
UPDATE UPDATE:
Citat Ellos "Da der er så mange forskellige mærker, ville det blive en alt for lang liste, hvis vi skulle nævne dem alle" NETOP, hvorfor så ikke nævne hvilke få mærker der rent faktisk er omfattet af det "ENESTÅENDE TILBUD"

Forstår heller ikke metodikken med først at nævne "hvilke" varemærker som ikke er omfattet, for så bagefter indrømme at man kun nævnte enkelte fordi "ellers ville listen blive for lang" Årets bortforklaring ;-)

Nu må vi så se om Ellos svarer på min e-mail, fra i går, de er åbenbart nemmere at få i tale via trustpilot, end via email.....Fortsættelse Følger.

FASTHOLDER STADIGVÆK MIN PÅSTAND "DERES TILBUD ER UTROVÆRDIGE"

Hej Jesper

Jeg er ked af at høre, at du føler dig snydt over vores tilbud.

På alle vores tilbudskoder er vilkårene for koderne oplyst.

Hej Jesper

Svar til din nye kommentar:

Eks.vis G-star, som du nævner, er markeret med ingen rabat-tegnet. Der er derfor ingen rabat på disse varer, hvilket også er oplyst under vilkårene for tilbudet. Vi har valgt at nævne de mest solgte mærkevarer under vores vilkår, resten falder ind under ”ingen-rabat-mærket”. Da der er så mange forskellige mærker, ville det blive en alt for lang liste, hvis vi skulle nævne dem alle.

Super biks

Altid hurtig levering, gode priser og super service!

Hej Iben.

Tusind tak for de flotte stjerner.
Hvor er det dejligt, at høre, du er glad for at handle hos os.

Vi sætter stor pris på, at du har taget dig tid til, at anmelde os herinde.

Du ønskes en super god weekend.

Med Venlig HIlsen
Ellos Kundesupport

Dårlig

Dårlig service
Jesper Andersen found this review useful

Hej Frederik

Jeg er rigtig ked af at høre, at du ikke er tilfreds med vores service.

Da vi gerne vil have tilfredse kunder, kan du så ikke lige fortælle mig, hvor det er, du synes, det går galt? Kun på den måde har vi mulighed for at ændre på tingene, så vores kunder bliver tilfredse.

Så hvis du vil sende mig en mail til dkservice@ellos.dk og oplyse mig om, hvad der er gået galt, så vil jeg undersøge sagen.

Kundeserviceafdelingen, Ellos

Man kan kun handle hos Ellos.dk hvis man har en pc og vil bruge dankort.

Jeg brugte en del tid på at få en ordre igennem i dag lørdag for så til sidst at ringe til Ellos og få at vide at jeg ikke kunne handle hos dem, hvis jeg gjorde det over min mobil eller iPad. Det er en mega dårlig service at man ikke bliver gjort opmærksom på det før man ringer ind til dem. Og nej tak til at betale endnu flere gebyrer for at betale på alle mulige andre måder end dankort. Total tidsspilde af min eftermiddag.
Jesper Andersen found this review useful

Hej June

Det er korrekt, at nogle kunder for øjeblikket har problemer med at afgive deres ordrer på vores hjemmeside via ipad og iphone. Vores tekniske afdeling arbejder på forbedring af dette.

Denne fejl skal vores kunder selvfølgelig ikke betale for. Så hvis der er problemer med kortbetaling, og du vælger en anden betalingsform, så fjerner vi selvfølgelig gerne de ekstra gebyrer, som du måtte blive opkrævet i denne forbindelse.

Om virksomheden

Hos os shopper du dametøj, herretøj og børnetøj billigt og nemt. Vores brede sortiment indeholder alt fra kjoler, jakker, undertøj, trøjer og jakkesæt til legetøj og elektronik. Du shopper hurtigt, sikkert og bekvemt direkte på nettet.

Visit Ellos

Write to: service@ellos.dk