Ellos reviewed by

Irriterende og utroligt besværligt

Jeg ville bestille en kjole fra ellos, og først da jeg ville gå til betalingen, fik jeg at vide at den var udsolgt i min størrelse.
Da jeg efterfølgende ved at uheld kom til at slette min ordre ved a trykke på en knap (der stod ikke hvad knappen gjorde!), kunne jeg efterfølgende ikke få lov at bestille kjolen igen.
Jeg ringede til kundeservice, som godt kunne bestille kjolen for mig, dog på den betingelse at jeg valgte at få varen leveret på en måde der gjorde det 50 kr dyrere.
Jeg takkede nej, og forsøgte senere igen at bestille kjolen. Denne gang kunne jeg godt få lov at lægge den i kurven, men da jeg kom til sidste step i betalingen, hoppede siden pludselig tilbage til forrige ttrin med beskeden om at "jeg havde valgt at afbryde betalingen". Jeg forsøgte yderligere ca. 15 gange at gennemføre betaling, med samme resultat.
Derefter valgte jeg et andet betalingskort, blot for at opdage at Ellos ikke tager imod dankort.
Så forsøgte jeeg at gennemføre betalingen med min kæreste betalingskort. Det så umiddelbart ud til at lykkes, indtil allersidste step i processen, hvor jeg igen fik meddelelsen om, at jeg ikke måtte bestille sammen ordre som tidligere.
Så måtte jeg få min kæreste til at bestille kjolen til mig, i hans navn og med hans kort. Så fungerede det endelig.
Nu er kjolen kommet, og jeg må desværre konstatere at den er ikke er tilsvarende størrelserne i butikkerne. Jeg bruger ca. størrelse 40-42, og kjolen var angivet som en 44, men for lille. Øv.
Til gengæld har både min kæreste og jeg allerede modtaget et væld af ubrugelige postordre-kataloger, som vi ikke har bedt om, og som ikke kan frameldes via hjemmesiden.

Kjolen sendes retur, og så er jeg spændt på at se hvordan det går, efter at have læst anmeldelserne her på Trustpilot. Jeg ville ønske jeg havde læst dem før jeg bestilte noget som helst.