Ellos reviewed by

Blandede oplevelser, men alt i alt godt.

Jeg har handlet en del gange hos Ellos, de fleste gange gnidningsfrit, andre gange har der været problemer (mine rabatkuponer har ikke virket, selvom udløbsdatoen ikke er nået, jeg kan ikke vælge betalingskort og får at vide af kundeservice at jeg skal vente eller vælge en anden betalingsform, som jeg ikke er interesseret i). Men generelt er jeg ok tilfreds, nogen varer er dyre i forhold til kvalitet, men alt i alt er der masser af flotte, gode tilbud.
+ = som Premium-medlem kan man nu få expresslevering uden ekstra omkostninger. MEN alle de andre tilbud man burde kunne få som medlem fungerer ikke (i hvert fald ikke for mit vedkommende)
    Ellos
    TrustScore 4.3 / 10

Reply from Ellos

Hej

Tak for dine 4 stjerner. Det glæder mig at høre, at du generelt er tilfreds med os.

Jeg kan forstå, at du har problemer med at få dine tilbud til at fungere, og at der er nogle fordele på dit premium-abonnemenet, som heller ikke rigtigt virker. Dette vil jeg meget gerne undersøge, da du selvfølgelig skal have adgang til alle de fordele, du har krav på. Så hvis du vil være sød at sende dit kundenummer eller fulde navn og adresse til mig på mail: dkservice@ellos.dk, så skal jeg undersøge, hvad der kan være galt med det samme.

Venlig hilsen
    Anette