Ellos reviewed by

Returnerer ikke penge og svarer ikke på mails!

Jeg har for ti dage siden returneret varer og kan se de er udleveret for otte dage siden til Ellos. Jeg har intet hørt fra Ellos og har heller ingen penge fået. Jeg har sendt dem en rykkermail og bedt om at mine penge retur, men har intet hørt. Jeg sendte dem en mail om noget andet vedr. min ordre for ti dage siden, har heller ikke fået svar på den.

Deres produkter er fine og kundeservice telefonisk har jeg også gode erfaringer med - men det hænger jo slet ikke sammen med manglende respons på e-mails og at de ikke udbetaler penge på returnerede varer og ikke engang bekræfter, at varene er modtaget.
Måske får de fingeren ud nu jeg skriver på trustpilot, men det bør jo ikke være nødvendigt...
    Ellos
    TrustScore 4.3 / 10

Reply from Ellos

Hej Sidsel

Jeg er frygtelig ked af, at du ikke har fået svar fra os på mail om hvor langt vi er med returregistreringen.

Hvis du vil være sød og sende en mail til mig på dkservice@ellos.dk med dine kundeoplysninger samt hvilken mailadresse du har rettet henvendelse til, så vil jeg undersøge hvor langt vi er med returregistreringen.

Venlig hilsen
    Githe