Ellos reviews

Ellos reviews

4.3

Hvorfor CPR?

Det hele ser godt ud og dejligt billigt, men da jeg så skulle bestille mine løbesko bedes der om at jeg oplyser mit cpr nr som jo er meget personligt. Så det bliver ikke til et køb fra min side af desværre :(

Hej Nikoline

Når du vælger Ellos-konto/faktura, så beder vi dig om at oplyse dit personnummer. Det gør vi udelukkende af sikkerhedsmæssige årsager, så vi sikrer os, at det er kunden selv, der bestiller.

Ønsker du ikke at oplyse dit personnummer, så kan du altid vælge at betale på postopkrævning eller med kontokort.

Kundeserviceafdelingen, Ellos

Ellos kundeservice omgår sandheden i deres svar her !

Jeg har læst svarene fra Ellos kunde service til folk der klager over spam og reklamer fra Ellos. Jeg kan godt nikke genkende til folks frustration. Det er at omgå sandheden, når Ellos Kundeservice skriver, at de sagtens kan stoppe reklamerne. Mit spørgsmål er så: Hvorfor skal kunderne, så bruge så store kræfter for at få jeres reklamer og spam stoppet. ? Min oplevelse er at I eksperter i henholdende svar.

Det er mig ubegribeligt at I bliver ved med at træde på jeres kunder, når de siger fra. - Der squ da ingen der gider handle et sted, hvor man bliver trådt på.!

Jeg orker i hvert fald ikke at handle hverken hos Ellos eller Castaluna fremover. For gør jeg det skal jeg også afsætte et større antal arbejdstimer på at få stoppet deres reklamer og spam.

Svar til Ellos.: Tak for jeres svar. Det beviser i høj grad at I omgår sandheden. Det tog mig små 3 mdr at slippe at få stoppet jeres spam. - Jeres påstand med at det tager 4 uger at stoppe et nyheds brev. Jeg er selv EDB-medarbejder, så jeg ved hvad hvad jeg taler om. - Det holder ikke !! Det var først da hængte jer ud her på Trustpilot at I stoppede. I kører en henholdende politik og bruger henholdende svar som værktøj. Et af jeres mest infarme svar telefonen var.: Jeg skriver til markedsførings afdelingen. Da jeg gjorde opmærksom på at det havde i gjort adskillige gange var svaret. Hvad har du ellers tænkt dig at jeg skal gøre. ? Som om jeg har snablen nede i jeres systemer. !!! På min tidligere adresse tog det mig at 6 mdr at få stoppet jeres reklamer i min postkasse. Reklamer i postkasse = miljø affald!! Igen var billedet henholdende svar. Ellos = miljøsvin. - De svar man får fra jer virker som standard svar. For et par uger siden tale jeg med min bror om tilfældet Ellos. Han havde også været ved få grå i hovedet over jeres miljø affald. Og han havde samme oplevelse af, at har man først fået jer inden for døren, er I ikke til at slippe af med. !!!! Jeg håber virkelig at forbrugerombudsmanden snart dunker jer godt og grundt oven i hovedet. - Og igen for at gentage mig selv. Det er direkte dumhed, når man træder på kunderne !!! Og lad så fremadrettet være med at komme med nogle svar der ikke passer !!!

Hej Svend Erik

Jeg er ked af at læse, at du mener, at vi omgår sandheden.

Vi afmelder gerne kataloger og reklamer for vores kunder. Vi har ingen interesse i at sende reklamer til kunder, som ikke er interesseret i det.

Fra vi afmelder kataloger/reklamer kan der gå et stykke tid. Grunden hertil er, at vi ikke kan stoppe de allerede forhåndspakkede kataloger, og det gør vi altid vores kunder opmærksom på, når kunderne har bedt om at blive afmeldt.

Når du opretter dig som kunde på vores hjemmeside, har du fra start af mulighed for enten at til- eller fravælge vores nyhedsmails. Så du kan sagtens oprette dig som kunde hos os, uden at få vores kataloger og tilbud tilsendt.

Kundeserviceafdelingen, Ellos

Modtog anden dørsikring end ventet - super kundeservice

Modtog Carlos baby dørsikring, som mildest talt var af elendig kvalitet og svær at håndtere. Jeg har tidligere købt dørsikringer til min dagpleje, som var supernemme at håndtere for en voksen også med 1 hånd, som man jo kan have brug for med mange små børn i huset. Men denne sikring er under al kritik og så bøjelig (dårlig plastkvalitet), at jeg vil tro mine lånebørn på 2 1/2 selv kan vride dem af. Jeg ringede til kundeservice samme dag, som jeg modtog den. Fik hurtigt at vide, at jeg kunne returnere uden problemer også selvom pakningen var brudt. Handler helt sikkert hos jer igen, som før. KH en tilfreds kunde

Hej Helle

Tusind tak for dine rosende ord af vores kundeservice i forbindelse med din henvendelse vedr. dørsikring af dårlig kvalitet.

Hel håbløs bestillingsproces

Jeg prøvede at bestille nogle varer sammen med en kollega til levering på arbejdspladsen (da hun skulle have en ret stor vare). Levering på arbejdspladsen var umulig.
Men det fandt jeg først ud af, da jeg havde puttet alle varer i kurven og var på vej til at betale. Så prøvede jeg at gå tilbage for at ændre adressen til min kollegas adresse, men dette tillod systemet ikke. Så måtte jeg logge helt af og starte forfra med at finde alle varerne frem igen og putte dem i kurven. Hvorefter den ikke ville acceptere, at jeg fik leveret på min kollegas adresse, når det var mig, der stod som køber. Herefter prøvede jeg så at oprette en anden profil på en anden mail-adresse, men heller ikke det var muligt. I alt brugte jeg 3 kvarter, inden jeg helt opgav.

Jeg har shoppet virkelig meget på nettet, men aldrig oplevet så uprofessionelt et bestillingssystem. Man skulle ikke tro, de havde nogen kunder. Virkelig ringe oplevelse.

Hej Anne.

Jeg er ked af at høre du har haft problemer med at handle på vores hjemmeside.

Vi tilbyder ikke pt anden leveringsadresse end din folkeregisteradresse.

Vi har valgt at vi kun sender til folkeregisteradressen, da vi på den måde forsøger at beskytte vores kunder bedst muligt mod bedrageri.
Det er også grunden til at adresseoplysninger ikke kan ændres via hjemmesiden.

Du har mulighed for at bestille pr postopkrævning hvor vi kan indsætte en anden adresse på den ene ordre.
Bestillingen vil så ankomme til det nærmeste posthus/postbutik hvor du kan afhente og betale for pakken.

Rikke N.

God service - dårlig frakke

Bestilte en frakke fra Esprit hos Ellos i december. Modtog den rimelig hurtigt og tog den med det samme i brug, da den umiddelbart virkede fin i kvaliteten. Desværre var kvaliteten meget ringe. Det fløj rundt med dun fra frakken, knappen faldt af, lynlåsen drillede osv. Super træls :-( Så måtte ind i Tommy Hilfiger og have en anden frakke.
Men Ellos behandlede sagen hurtigt og uden problemer tog de jakken retur da jeg reklamerede, så har intet at sætte på Ellos som virksomhed - kun selve produktet, som de jo ikke har produceret, men dog forhandler :-)

Hej Michella.

Jeg er glade for at høre du er godt tilfreds med vores service i forbindelse med din reklamation. Vi laver løbende kvalitets tjek af vores produkter, så jeg er ked af at frakken ikke levede op til dine forventninger.
Jeg er dog glad for at høre at du fik løst problemet hurtigt.

Jeg ønsker dig en rigtig god weekend.

Rikke N.

Snyd i pris!

Jeg ville idag rigtig gerne bestille en jakke som der stod kun skulle koste 209 kr. på grund af rabat på 70%
Men da jeg så gik til kassen for at købe den, ændrede prisen sig til 499kr!! :(
Så jeg købte intet, jeg gider altså ikke at betale mere end hvad der står. :(

Hej Charlotte

Jeg er ked af, at du føler dig snydt. Du skal selvfølgelig ikke betale mere for jakken end den reelt koster.

Jeg vil meget gerne undersøge, hvad der er gået galt. Vil du være sød at sende mig en mail til dkservice@ellos.dk, så skal jeg kigge på det med det samme. I mailen må du meget gerne oplyse art.nr. på jakken og dit kundenummer eller navn og adresse.

Fik ikke min vare

De kunne ikke levere min vare og da de fandt ud af hvad fejlen var, var den ikke på tilbud mere. Nu vil de ikke sende mig en ny vare :-( ( har bestilt det på efterkrav da deres betalingssystem er meget svært at registrere i ...
Og deres kundeservice var ingen hjælp - fik den besked at det ikke var deres problem ( tak)

Hej Maria

Jeg er meget ked af, at du havde problemer med at registrere dig i vores betalingssystem, og at du ikke fik hjælp, da du henvendte dig til os.

Jeg vil mægtig gerne undersøge nærmere, hvad der er sket, så hvis du lige sender en mail direkte til mig på dkservice@ellos.dk med oplysninger om dit kundenummer eller fulde navn og adresse, så vil jeg se på, hvad der er sket.

irreterende

Man skal bekræfte det ene efter det andet, med visa secure skal man lige pludselig også bruge sin nemid, og det bruger jeg kun i min anden browser hvorfor skal man så langt i jeres system før man finder ud af det ikke kan lade sig gøre i den browser jeg er i nu.

Hej Kristoffer

Jeg er meget ked af, at du ikke tidligere i forløbet kunne se, at du skulle benytte dit login til nemid. Nets og bankerne har gjort internethandel endnu mere sikker fra den 30. oktober 2013. Er dit mobilnummer ikke registreret i netbanken, vil du fra den 30. oktober blive bedt om, at tilmelde dig med NemID via Nets, første gang du handler i en butik med den nye løsning.
Det er derfor kun denne ene gang du skal bruge nemid ved nethandel som alternativ kan du også inden du handler på vores hjemmeside tilmelde dit mobilnummer via din netbank.

Kundeserviceafdelingen, Ellos

Gode priser og stort udvalg.

Har handlet en del gange hos ellos.dk og har altid været tilfreds med deres service.
Bestiller kun tøj og sko.

De fleste gange har tøjet været pænt til prisen. De få gange det ikke har passet har jeg fint kunnet sende det tilbage igen, uden problemer.

Jeg kunne helt sikkert godt finde på at handle hos ellos.dk igen.

Hej Christine

Jeg er rigtig glad for at høre, at du er tilfreds med vores varer og at du synes det er let at returnere varer.

Super hurtig levering

Det er ikke 48 timer siden jeg bestilte noget tøj hos en sød og venlig mand hos Ellos.
Jeg modtog det for ca. 1 time siden, hurtigere kan det ikke gøres ... :-)

Hej Annette

Jeg er rigtig glad for at høre, at du modtog din pakke så hurtigt, samt at du fik en venlig betjening.

Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag.

købte fint lg tv - udtilpredt med vare beskrivetse på luxor tv

købte fint lg tv - udtilpredt med vare beskrivetse på luxor tv

ville gerne vide hvor mange tommer tvene er om det bare er hd eller fuld hd og der er to med samme beskrivelse

med indbygget digitalmodtager. Media Player og PVR-optagelse. Skærm 16:9. Tekst-tv. Scart og dobbelte HDMI-stik. USB.

Hej Morten.

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med at få besvaret dine spørgsmål.

For at jeg kan se hvilke varer det præcist drejer sig om, har jeg brug for artiklnumrene på disse varer.

Jeg vil bede dig om at kontakte mig på tlf: 70 100 200 eller pr mail dkservice@ellos.dk

Vores åbningstider er
Mandag – fredag 7:30 – 21:00
Weekend samt helligdage 9:00 – 17:00

Kundeserviceafdelingen, Ellos

Ellos.dk - flot mode til billige priser...

Jeg har handlet rigtigt meget hos Ellos.dk og fået nogle meget flotte varer... Jeg handler mest tøj, og af og til et par sko. Synes for det meste at jeg gør en god handel, men har dog modtaget et par toppe og en strik trøje som var i stykker. Jeg har dog valgt, at sy tøjet selv, selv om jeg kunne ha fået det byttet gratis. Tænker at der ind i mellem må være lidt småfejl, når det er så billigt. :)
Er ret vild med Mærket Áhkká, har købt flere lækre jakker og frakker af dette mærke.
Jeg er super glad for at kunne købe på konto, og så dele min afbetaling op. Vil også gerne nævne at kundeservice folkene, har været rigtig søde og venlige, de gange jeg har talt med dem. :)
Pia Munch found this review useful

Hej Carina.

Tusind tak for de rosende ord.

Det glæder mig rigtig meget, at høre du er glad for at handle hos os.

Hvis du en anden gang oplever fejl på dine varer skal du endelig ikke tøve med at kontakte os.

Super god betjening

Jeg har kun fantastiske oplevelser med Ellos . Kan intet klage over. Vil dog fremhæve deres super venlige og kompetente medarbejdere, som sidder på kundeservice.
Klart vil jeg handle hos Ellos igen
Pia Munch found this review useful

Hej Marianne

Jeg vil gerne sige 1000 tak for dine rosende ord om Ellos.

Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag.

Ellos Kundeservice

Brug Ellos' metode hvis du gerne vil miste dine kunder

Én eneste gang har jeg bestilt en vare hos Ellos. Jeg var glad for varen, leveringstiden, kvaliteten og det hele. En kort overgang overvejede jeg tilmed at bestille fra Ellos igen en anden gang. Dén tanke smed jeg hurtigt over bord.

Der gik kun få dage før spam-bot'en gik i gang fra Ellos' side. Aldrig i mit liv har jeg modtaget så meget spam på mail og med posten. Op til tre gange om ugen har jeg modtaget kataloger og små foldere uden nævneværdigt indhold - aldeles tåbelige stykker papir som ikke har andet formål end at gøre opmærksom på sig selv og fælde så meget regnskov som menneskeligt muligt.

Jeg bad meget hurtigt om at blive afmeldt denne "service", som jeg i øvrigt udtrykkeligt havde bedt om ikke at blive tilmeldt til at starte med. Det gik åbenbart ikke ind hos Ellos. Spam-hysteriet stoppede på mail forholdsvis kort tid efter, men nu - halvanden måned senere - modtager jeg fortsat kataloger og tåbelige små foldere i postkassen op til tre gange ugentligt. De ligger konstant dér i min postkasse og skriger om opmærksomhed.

Jeg har modtaget så meget spam via post nu at jeg kan tapetsere min lejlighed med det. Tre gange. Desværre giver denne hastigt voksende stak af Ellos-spam mig så dårlig samvittighed på menneskehedens vegne, at jeg i miljøbevidsthedens navn snart må gå den skamfulde gang mod genbrugspapir-containeren og slippe denne byrde for bestandig. Mens jeg sender mine tanker til de mange udryddelsestruede dyr, som Ellos hjælper med at slå ihjel ved at tage deres naturlige habitat i de svindende regnskove fra dem, forstås.

Jeg er sikker på at Ellos på ingen måde kan forsvare dette absurde og stærkt miljøbelastende forbrug af ressourcer. Sikkert heller ikke den forurening som uden tvivl skabes hvor reklamerne bliver produceret - det er ikke så lidt, skal jeg indskyde. At dømme på lugten af nævnte spam-stak indeholder Ellos' reklamer så mange kemikalier, at en frisk gåtur i Beijing pludselig synes tillokkende i sammenligning.

På den anden side holder Ellos vel mindst halvdelen af Kinas befolkning i beskæftigelse med denne masseproduktion, og det er vel meget fint, ikke? The greater good, og alt det dér.

Men Ellos behøver faktisk heller ikke forsvare alt det her. I stedet burde de gøre noget langt mere håndgribeligt og ligetil; fyre deres PR-folk. Fyr hele afdelingen, send dem hjem øjeblikkeligt.

Hvis disse reklamefolk ikke har fattet, at man ganske enkelt ikke vinder kunder ved at begrave dem levende i uønsket reklamemateriale, men derimod skræmmer dem væk hurtigere end tusind vilde heste kan rende, så fortjener de ganske enkelt ikke et job i den virkelige verden. Hvis Ellos ikke har samvittighed (ha!) til at fyre dem, så send dem for Helvede i det mindste på kursus i reklamestrategi.

Nej, glem hvad jeg sagde - I burde virkelig fyre dem. Reklamefolk er nemlig, i modsat til regnskoven og dens dyreliv, ikke udryddelsestruede. Så brug I blot løs af deres vidunderlige ressourcer og fantastiske strategier. Så kan det være at I får nogle reelt gode idéer til hvordan I kan reklamere for jeres varer og beholde jeres kunder frem for at skræmme dem væk. Det er jeres nuværende reklamefolk på ingen måde behjælpelige med.

Jeg skal aldrig i mit liv bestille fra Ellos igen. Og jeg har selvfølgelig kontaktet Ellos og bedt om - igen - at de ikke fremsender mere af deres skodmateriale til mig, men det kan de øjensynligt ikke finde ud af. Ellos har nu indtaget førstepladsen på listen over dem, som er allerurimeligst besværlige at slippe af med. Ja, Ellos - I har faktisk slået både Jehovas Vidner og DR Licens med adskillige længder. Skam jer herfra og til evigheden.

Hej KNS

Mange af vores kunder vil gerne have katalogerne tilsendt med posten. Der er dog rigtig mange af vores kunder, der ligesom dig ikke ønsker at få tilsendt kataloger, men som blot selv vil gå ind og se vores udvalg på vores hjemmeside. Det respekterer vi selvfølgelig. Der kan dog gå et stykke tid, før du vil opleve, at udsendelserne stopper, da kataloger og andre tilbud er pakket på forhånd.

Jeg vil gerne tjekke op på, om du er afmeldt alle slags kataloger fra os. Så send mig gerne en mail til dkservice@ellos.dk, så vi kan få sat en stopper for det.

Ellos Kundeservice

Redcats forsikring bliver anmeldt til ankenævnet for forsikring.

Jeg har haft en forsikringssag kørende med Redcats siden august 2012. Kort fortalt, sendte jeg dem en skadesanmeldelse med alt påkrævet dokumentation (lægeerklæring, kopi af de lægelige akter m.m). Tiden gik, og jeg hørte ikke en lyd fra dem. Siden da, har jeg klaget over min sagsbehandling utallige gange. Endelig lod det til, at der kom hul igennem, men stor var skuffelsen, da jeg blot fik af vide, at jeg skulle sende en ny skadesanmeldelse, samt relevante dokumenter, for min sag var blevet væk (sagde de). Det måtte jeg jo så gøre, og tiden gik så igen uden at jeg hørte en lyd. Igen klagede jeg til vedkommende der havde min sag, og igen hørte jeg ikke en lyd fra hende. Jeg kontaktede derefter Ellos kundeservice, som sendte min klage videre til hovedafdelingen (igen igen) suk!

Endelig skete det. Jeg blev ringet op og fik beskeden, at jeg kunne få udbetalinger fra min forsikring. Jeg var på daværende tidspunkt langtidsindlagt på Århus hæmatologisk afdeling, så der gik en rum tid før jeg fik adgang til mine personlige papirer, og fik skannet dokumentationen for mine sygedagpenge ind, og sendt dem. Og hvad skete der mon så?

Ja, så skete der det, at jeg ENDNU engang blev bedt om at sende en skadesanmeldelse, og undskyldningen denne gang lød, at behandlings agenturet for Redcats Blivboende produkter IKKE har modtaget dokumentation fra Ellos eller Crawford i sagen, og at de ikke kan/vil åbne en sag uden en skadesanmeldelse.

Nu er jeg vred, eller nærmere rasende, og har meddelt vedkommende jeg har korresponderet med, at jeg IKKE sender hverken en tredie skadesanmeldelse, eller dokumentation for noget som helst. Nu bliver selskabet i stedet meldt til ankenævnet. Nok er nok :-(

Heldigvis har jeg helt bevidst sørget for at al min korrespondance har været på skrift, således ankenævnet kan få fuld indsigt i, hvor useriøs og inkompetent Ellos behandler deres forsikringskunder.

Pia Tønning Nielsen

Hej Pia.

Jeg er ked af at høre, at din sag har trukket så længe ud.

Det er bestemt ikke meningen, at det skal være besværligt at gøre brug af den forsikring, du har indbetalt til.

Jeg vil meget gerne undersøge sagen nærmere, så vi kan finde en løsning, så hvis du vil være sød at sende mig en mail på på dkservice@ellos.dk med dit fulde navn og adresse samt dit Ellos kundenummer, så skal vi nok komme til bunds i sagen.

Kundeserviceafdelingen, Ellos

Uacceptabel betjening pr tlf ikke kun 1 gang men hele 2 gange !!!!!!!!!!!!!

Ringede for at fortælle Ellos at jeg havde modtaget 2 par Ballerina sko som var alt for store og som skulle byttes. Damen i tlf. blev lettere irriteret på mig og om jeg ikke kunne se på hjemmesiden hvad jeg skulle gøre. Jo svarede jeg det kan jeg godt. Men følger jeg det med retur kommer jeg frem til at jeg skal betale for 4 par sko og ikke 2 par.
Jeg forklarede hende at uden følgeseddelen kunne jeg ikke gøre ret meget.Hvorpå hun svarede at den var i kassen som jeg havde modtaget.Men følgesedlen var ikke med.
Lettere sur stoppede jeg tlf samtalen.
Foretog min genbestilling af 2 par sko og kom stadig frem til at jeg skulle betale for 4 par. Måtte ringe op igen da jeg ikke ville ende med at stå med 4 par sko. Denne gang var det en mand der tog tlf. Jeg fik samme besked som ved damen. Nu blev jeg godt sur og svarede at jeg ikke ville hænge på 2 par sko som jeg ikke kunne bruge.
Det endte med manden svarede at han ville sørge for at fjerne de retur sko fra min bestilling. Og i morgen ville jeg kunne se på mail det var blevet ændret. Jeg fik beskeden at de også kun var mennesker og de kunne også lave fejl.
Ydermere når man venter på tlf bliver taget v Ellos møder man det mest vanvittige musik.
Jeg har været medlem og handlet ved Ellos i 15 år. Og jeg må sige jeg vil fremover finde et andet sted at handle.

Hej Jane

Jeg er meget ked af, at du har fået en dårlig behandling ved dine 2 telefoniske henvendelser til os. Det er selvfølgelig ikke acceptabelt. Det vil jeg rigtig gerne følge op på. Hvis du er sød at sende mig dit kundenummer eller navn og adresse til mig på mail: dkservice@ellos.dk, så vil jeg tage hånd om det med det samme.

Iphone

D. 14.12.12 købte jeg en Iphone4 hos jer. DEN var jeg glad for. D. 26.06.13 sendte jeg den retur, for den var gået død. Efter 5 ugers kamp med opringninger frem og tilbage fik jeg en ny Iphone5. Den modtog jeg d. 01.08.13.
Flot service efter 5 ugers venten. (Som min mand ikke var glad for, for jeg skulle så bruge hans arbejdsmobil) Ja - Glad var jeg, for det var da et plaster på såret efter den lange ventetid.
Jeg er gammel fotograf og tager nogle skønne billeder med min mobil, men efter 2 flotte billeder, som jeg tog på ferie i Frederikssund, glippede mit kamera.
Det sendte jeg retur d. 29.11.13.
Ifølge telefonsamtale med jer modtog i den d.13.12.13 og sendte den til Sverige d. 24.12.13. HVAD skete der i de dage imellem d. 13 og 24 dec.?
Nu er der gået lang tid og jeg kan ikke få en "skid" at vide, når jeg ringer. Der har været jul. Jaaa og i sommer var der sommerferie.
Det går stadigvæk ud over min mands mobil.
Kan i være det bekendt. Hvordan får man pengene tilbage, for det sker vel igen, når jeg har modtaget den fra reparation eller får en ny mobil.
Vi har prøvet at få fat på jeres chef - Anne- Marie, meeen hun kunne først komme tilbage om en uge.
Hvad kan vi bruge det til ?
DET ER IKKE GODT NOK. Hold op hvor er vi utilfredse

Hej Lizette

Jeg kan sagtens forstå din frustration, så jeg er glad for, at vi fik talt sammen i går. Returafdelingen har i dag byttet den returnerede vare til en ny.

MEGET lang leveringstid.

Min mor, bestilte en julegave d. 2 December, og den nåede ikke frem til jul.. Vi kan se den først forlod Ellos d. 17 December!. Så her var der en, der var så heldig at få en lap papir i julegave! :/ andre butikker har reklameret med man kan sende frem til d. 18 dec- andre længere.. men hos Ellos er det ikke tidligt nok at gøre det d. 2.. Det er IKKE imponerende! :(

Hej Helle.

Vi er rigtig kede af at din mors pakke ikke nåede frem til jul.
Det er aldrig sjovt at stå og mangle en gave.

Vil du være sød at kontakte mig på telefon nr: 70 100 200 eller pr mail: på dkservice@ellos.dk så jeg kan undersøge hvor pakken er henne.

Ellos Kundeservice

Er målløs over Ellos måde at gøre forretning på

Jeg bestilte i midten af november to sengeborde fra Ellos, og blev lovet disse i hænde inden for tre uger. Har lige modtaget dem nu efter 6 uger, og produktet jeg har modtaget er meget skuffende. For det første manglede alle skruer, møtrikker etc til det ene bord, og for det andet er kvaliteten af materialet elendigt. Der var masser af skrammer og ridser i bordene, og der var endda et sted på møblet hvor en flig af træet var røget af, hvor de har overmalet med en sort tusch i håb om at modtageren ikke ville opdage det. Det er noget sjusk, og ikke hvad man forventer når man betaler 1000 kroner for et sengebord. Er målløs

Hej Jens

Jeg er meget ked af, at bordet var af så dårlig kvalitet og at leveringstiden var længere end oplyst.

Hvis du er sød at sende mig en mail til dkservice@ellos.dk med dit kundenummer eller navn og adresse, så vil jeg selvfølgelig gerne sørge for at den defekte vare bliver afhentet. I mailen må du gerne lige notere om du ønsker varen byttet eller om du blot ønsker at returnere varen og få pengene tilbage.

Endte med annulleret ordre

Efter en bestilling af en vare i december ikke dukkede op efter 3 uger som forventet, kontaktede jeg Ellos for at bede om status. Det måtte gøres et par gange, uden nogen videre tilbagemeldinger i forløbet. Jeg valgte så i februar at annullere ordren, og atter efter nogle henvendelser fik jeg endelig en bekræftelse på refundering af det fulde beløb.

Kan desværre ikke anbefales.

(3. opdatering 6/2/14: Første anmeldelse skrevet 22/12/13. Anden anmeldelse skrevet 4/2/14).

Hej JFC

Vi har af sikkerhedsmæssige årsager valgt, at vi kun leverer varer til vores kunders folkeregister-adresse, da vi og andre postordrefirmaer desværre oplever et stigende antal af bedragerisager. Jeg kan godt se, at det for dig kan virke ufleksibelt, men det er simpelhen for at beskytte vores kunder bedst muligt. Postopkrævningspakker, hvor man betaler for varen ved levering, kan dog godt sendes til en anden adresse end folkeregister-adressen.

Har du ikke mulighed for at få varen fragtet videre til din mor, har du selvfølgelig mulighed for at nægte modtagelsen af pakken. Gør du dette, må du meget gerne sende mig en mail til dkservice@ellos.dk, så jeg kan notere dette og give fragtfirmaet besked.

OPDATERET:
Vil du være sød og sende en mail til dkservice@ellos.dk med oplysninger om dit kundenummer eller fulde navn og adresse.

Om virksomheden

Hos os shopper du dametøj, herretøj og børnetøj billigt og nemt. Vores brede sortiment indeholder alt fra kjoler, jakker, undertøj, trøjer og jakkesæt til legetøj og elektronik. Du shopper hurtigt, sikkert og bekvemt direkte på nettet.

Visit Ellos

Write to: service@ellos.dk