Ellos reviews

Ellos reviews

4.3

ELENDIG KUNDESERVICE!

Giver den éne stjerne, da jeg ikke kan give 0.
Efter et håbløst forsøg på at bestille en buksedragt med 25% rabat(blev tilsendt i de tonsvis af reklamer jeg modtager fra Ellos) kontaktede jeg kundeservice, da rabatten ikke blev fratrukket prisen.
Jeg blev mødt af en meget ubehøvlet ekspedient, som bandede og svovlede, og direkte sagde til mig at jeg spildte hendes tid, fordi jeg ikke havde mit kundenummer ved hånden da jeg ringede.
Det resulterede i at jeg bad hende annullere ordren, hvorefter jeg smed røret på. Jeg har handlet meget online, og også på Ellos, men det gør jeg aldrig igen.
Jeres personale kender tydeligvis ikke ordet KUNDESERVICE!

Hej Josefine

Jeg er meget ked af at læse om den behandling, du har fået, da du henvendte dig vedrørende en rabatkode, som ikke fungerede. Det vil der naturligvis blive fulgt op på hos os. Er du derfor sød lige at sende en mail direkte til mig på dkservice@ellos.dk og oplyse dit kundenummer eller fulde navn og adresse.

Altid hurtig levering

Jeg har altid været tilfreds med kundeservice'en på Ellos og den hurtige levering. De sidste varer jeg købte var i øvrigt helt i top og supersmarte.
Mange hilsener og god jul.

Susanne

Hej Susanne

Jeg siger 1000 tak for dine 5 stjerner og alle ”roserne” til os.

Det glæder mig at høre, at du synes at det er nemt og hurtigt at handle hos os.

Kundeserviceafdelingen, Ellos

Man kan trygt handle hos Ellos

Har kun roser at give til Ellos.
Søde, venlige og ikke mindst imødekommende, hjælpsomme medarbejdere, hvor man ikke er i tvivl om, at det er kunden der er i centrum.
Rigtig gode handlemuligheder. Prima varer.
Ønsker jer alle en rigtig
Glædelig Jul.
Annette Møllnitz

Hej Annette

Kundeserviceafdelingen, Ellos

Super god, hurtigt og problem frit

Jeg har handlet hos ellos før og jeg har aldrig haft nogen form for problemer med dem. Det hele glider nemt og smertefrit.
Alt var som det skulle være i den sidste pakke jeg modtog, og jeg fik den allerede tre dage efter den var bestilt.

Super god service når man ringer derind også, søde og hjælpsomme medarbejdere!!
:D

Hej Sissel

Jeg siger 1000 tak for dine 5 stjerner og alle ”roserne” til os.

Det glæder mig at høre, at du synes at det er nemt og hurtigt at handle hos os.

Ødelagt indpakning

Bestilte et Spiderman løbehjul til juniors julegave. Bestilling og levering gik fint, prisen var fair.

Men da jeg åbnede posen med papkassen med løbehjulet viste det sig at varens originale emballage var noget ramponeret. Kassen bar tydeligt præg af at have været vidt omkring, åbnet uden hensyntagen til at den skulle genlukkes - og forsøgt lappet med tape. Sandsynligvis er jeg den heldige modtager af en returvare.

Da det er til julegave er det altså lidt fesent at skulle pakke sådan en smadret kasse ind og forære væk, selvom selve løbehjulet ser ud til at være ok.

Hej Sune

Jeg er rigtig ked af at den originale emballage er ødelagt. Det er selvfølgelig ikke i orden.

Vil du være sød at sende mig en mail til dkservice@ellos.dk med oplysning om dit kundenummer eller navn og adresse så vil jeg kigge på sagen.

Kundeserviceafdelingen, Ellos

En virksomhed som leverer top produkter med en super service

Jeg vil til en hver tid handle hos Ellos. De er professionelle og leverer produkter der svarer til min forventning. Derudover er deres personale meget service minded og klar til at hjælpe samt har en tilbuindsgående vide om de produkter Ellos sælger.Skulle der være problemer er de hurtige til at reagere. Jeg fik en parkacoat som havde en mindre fejl. Jeg ringede til Ellos og to dage senere hevde jeg en ny frakke - og det midt i juletravlheden. Det var desuden nemt at returnere produktet. Alt i alt en perfekt oplevelse.

Hej Jens

Jeg siger mange tak for dine 5 stjerner til os.

Det glæder mig at høre, at du synes at det er nemt og hurtigt at handle hos os samt at du er tilfreds med vores service.

Jeg ønsker dig en rigtig god dag.

Anne Marie
Kundeserviceafdelingen, Ellos

Jeg har lige haft en meget fin oplevelse med Ellos kundeservice - tror det var Rikke men jeg var lidt hektisk for jeg har fået en bestilt jakke som var for stor - det er min egen skyld skal det siges, men jeg skulle gerne have en i en størrelse mindre til på fredag!!!! Jeg havde købt varen med rabat og ville derfor naturligvis også gerne bevare rabatten, men jeg nåede slet ikke til at spørge om det - det var en helt naturlig del af servicen, og medarbejderen oplyste selv om det. Samtidig ville hun sørge for en hasteordre så jeg forhåbentlig kan nå at få jakken til fredag. De kan naturligvis ikke hekse mere end posten kan levere, men jeg bestilte den første for et par dage siden, så det er ikke Ellos´s skyld, hvis jeg ikke når at få den.

Hold nu op hvor hun var sød hende jeg talte med - og skal lige nævnes at ligeså snart jeg var i røret kunne hun åbenbart se på mit tlf. nr. hvad jeg havde købt - det er da optimal kundeservice.

ps. forstår slet ikke de dårlige anmeldelser - hvis varen er i stykker eller ikke lever op til kravene så retur/reklamer - og hvis man køber på konto alle steder så kommer der altså renter og gebyrer på i de fleste tilfælde.

Hej Irene.

Jeg siger tusind tak for de flotte roser.

Det er altid dejligt at høre du er glad for at handle hos os, og at du synes servicen er i top.

Jeg håber jakken når frem inden fredag så du har den inden weekenden.

Rikke

Spild af tid

Jeg har brugt så meget tid på at bare at få lov til at købe noget, hvilket jeg nu her flere dage efter endelig har måttet opgive.
Først måtte jeg ikke købe noget, der kostede under 200 kr.
Så fandt jeg efter lang tid et andet produkt at købe,
og så kunne jeg pludselig ikke få lov til at betale med mit visa,
så jeg skulle betale for et ekstra produkt, høj porto og hvad det nu hed "postopkrævningsgebyr"? Jeg besluttede mig for at vente til dagen efter, hvor kundeservice var muligt, og da var sidstnævnte produkt udsolgt!
Sikke spild af min tid...

Hej Freja

Jeg er meget ked af at høre om alle dine udfordringer med hjemmesiden.

Du kan se vores købsinformationer på http://www.ellos.dk/g/CustomerSupport/buyersInfo?menuId=29463d2c-94c2-460d-b3be-d0122e828e63

Hvis du lige sender mig en mail på dkservice@ellos.dk og skriver dit kundenummer, så vil jeg straks kigge på sagen.

Anne Marie

Fantastisk og dog....

har købt en del der inde, og er super glad for det jeg har købt.
dog lidt nederen med renter når man afbetaler af på noget.
som studerende har jeg ikke råd til at købe tøj særlig tit, så jeg synes det var en dejlig ting at kunne afbetale af, men hver måned kommer der ekstra på.

Hej Tanja

Jeg er glad for, at du er super tilfreds med din varer, du har købt hos os.

Som Ellos Konto kunde har du jo netop muligheden for at dele din betaling op, du skal så være opmærksom på, at der bliver tilskrevet renter.

Du må gerne indbetale mere, end hvad vi angiver som minimumsbeløb. Derved bliver gælden hurtigere nedbragt.

Du har også mulighed for at vælge Ellos Faktura. Her tilskrives der ingen renter, til gengæld er der så ikke mulighed for at dele din betaling op.

Jeg hører gerne fra dig, hvis du ønsker at skifte betalingsmåde.

Rikke

Elendig kundeservice

I dag forsøgte jeg at bestille 2 stk. pudebetræk hos Ellos.dk - de skulle bruges til en julegave og var helt perfekte, og ovenikøbet på tilbud - perfekt tænkte jeg, men ak sådan skulle det ikke gå.

Efter gentagne gange at have forsøgt at få lov til at betale, ringede jeg til kundeservice. Her var beskeden, at det lød som noget teknisk og at jeg skulle slette cookies og prøve igen.

Det gjorde jeg så - mange gange - og denne gang nåede jeg næsten igennem betalingsproceduren - lige indtil "betaling / betalingskort godkende" eller noget lignende - men nej, jeg røg durk tilbage til "godkend bestilling"-meddelelsen - men det var jo lige det, som jeg ikke kunne få lov til.

Så ringede jeg endnu en gang til kundeservice - det kunne være dem, der havde problemer med deres hjemmeside og betalingen - men nej, de havde ingen problemer, men jeg kunne jo prøve senere og ellers ringe min bestilling ind og få godtgjort de ekstra 19 kr. i ekspeditionsomkostninger.

Jeg prøvede så igen, og igen og... - men da det nu var til en julegave turde jeg ikke at løbe an på, at de blev ved med at have dem, så jeg ringede endnu engang til kundeservice.

Jeg startede med at sige, at jeg tidligere var blevet lovet en reduktion på 19 kr. pga. problemer med at bestille på nettet, og det fik jeg også uden problemer. Problemerne opstod først, da jeg afgav min bestilling - for jeg kunne ganske enkelt ikke købe de to pudebetræk - ordren var under 200 kr. og det var også derfor, ordren ikke kunne gennemføres. Øv, øv og 3 x øv.

Det var så, hvad det var - møg irriterende - men hvorfor i al verden skriver de det så ikke på deres hjemmeside, så det er til at få øje på - det står gemt under "Kundeservice" og "Købsinformation" - det skulle for sørensen da ikke være så svært. Hele forsiden er plastret til med rabat, rabat, rabat - de kunne da godt være lidt kundevenlige og skrive "ingen ordrer under 200 kr." på forsiden også - om ikke andet, så med småt ;-) - så man ikke spilder sin tid på deres elendige shop.

Men det jeg finder virkelig håbløst er, at ingen af de to første personer fra kundeservice fangede den og spurgte ind til. hvad der var blevet købt - hold da op, hvor ville det have været nemt og hold da op, hvor ville jeg have sparet meget tid - det er simpelthen ikke i orden og ufattelig dårlig kundeservice.

Jeg gider i hvert tilfælde ikke spilde mere af min tid med at handle hos dem :-((

Hej Trine

Jeg er rigtig ked af, at vores medarbejdere ikke var opmærksomme på, at fejlen kunne være, at der var bestilt for under 200,-. Jeg kan godt forstå, du synes, det er irriterende at skulle bruge så meget tid på det.

Jeg giver dit ønske om synliggørelse af vores mindstebestilling på 200 kr. videre til vores markedsføringsafdeling, som altid arbejder videre med vores kundes tilbagemeldinger.

Jeg håber, du alligevel vil få lyst til at bestille hos os igen.

Denne gang.....

Jeg har købt meget hos Ellos og har ALTID været tilfreds og glad for købet, men... Denne gang er det altså for galt. Jeg købte en vinterjakke, og selvom det er halvanden måned siden, jeg fik den, så har jeg nok kun brugt den en 3 uger, da den ellers har været for varm.

Først vil jeg sige, at allerede efter TO UGER hang knapperne i helt vildt løs tråd, så de bare hang og dinglede, det vil sige ALLE knapper på nær den øverste, da jeg ikke rigtig bruger den. Endnu.... Jeg er altså en voksen kvinde på 26, så jeg står ikke og rykker i knapperne, når jeg skal have en jakke på, og pas-størrelsen er perfekt. (En af knapperne røg så endeligt af i går) Så er der lynlåsen... Den var fra starten svær at lyne, da den er svær at få helt igennem nr. 2 "lås", men nu kan jeg altså heller ikke altid få den af! 3. og sidste ting, som altså var dråben, der fik bægeret til at flyde over, er, at der på mystisk vis også er kommet et forholdsvis stort hul i den ene lomme, som resulterede i, at jeg mistede mine nøgler, da de faldt ud! Fik dem dog utroligt heldigvis tilbage igen.

Jeg er en ret tålmodig person, men jeg synes altså, at det her er for dårligt. Er ret glad for jakken, så det er virkelig træls, men jeg går jo nærmest bare og venter på, hvad der sker næste gang....

Jeg har sendt en mail til jeres service med billeder af ovenstående fejl, så nu må vi se, hvad der sker...
Anni Mary Nielsen found this review useful

Hej Christina

Jeg er ked af, at den jakke du har modtaget er af så dårlig kvalitet. Det er selvfølgelig ikke i orden, og som kunde har du altid 2 års reklamationsret på de varer, som du køber.

Hvis du ikke allerede har fået svar på den mail du har sendt til os, så vær sød lige at sende dit kundenummer eller navn og adresse til mig til dkservice@ellos.dk, så kontakter jeg dig med det samme.

Kundeserviceafdelingen, Ellos

Jeg må nok indrømme at jeg ikke forstår hvorfor Ellos har så dårlige karaktere. Jeg har i rigtige mange år handlet hos Ellos og er aldrig blevet skuffet, så det kan kun blive 5 stjerner.

Hej Finn

Jeg siger tusind tak for dine rosende ord.

Kundeserviceafdelingen, Ellos

Ellos bliver ved med at sende mig reklamer

Jeg købte en æggekoger ved Ellos, men det har jeg siden fortrudt da jeg er begyndt at modtaget en hel masse reklamer fra Ellos med posten.

Efter at have skrevet til DKservice@Ellos.dk er jeg blevet lovet at jeg ikke modtager flere reklamer. Tak for det :)

Hej Sivert

Jeg kan sagtens sørge for, at du ikke kommer til at modtage reklamer fra os fremover. Hvis du mailer dit kundenummer eller navn og adresse til mig på: dkservice@ellos.dk, så sørger jeg for at du bliver afmeldt reklamerne.

Jeg ønsker dig en rigtig god weekend.

Super oplevelse

Første gang jeg handlede med ellos havde jeg en super oplevelse :)
Hurtig levering og er super glade for mine ting ..
Helt klart et sted jeg vil handle igen og anbefale :)
Glæder mig allerede til de næste ting kommer !!

Hej Pernille

1000 tak for dine rosende ord om vores leveringstid og de varer som du har modtaget.

Jeg håber, at du bliver lige så tilfreds med de næste varer du modtager.

Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag.

Ærgelig oplevelse med ellos

Jeg bestilte en jakke til en god pris med 50% rabat. Desværre gik den i stykker da jeg modtog den, så jeg sendte den retur, sammen med en anden vare jeg ikke brød mig om. Jeg har ringet flere gange for at finde ud af hvordan jeg kunne få en anden jakke (en anden model), men med samme rabatkode. Det var intet problem. På fakturaen kunne jeg se at der blev taget fuld pris på jakken, derudover skulle jeg betale fragt på 49,9 kr igen samt postopkrævningsgebyr på 35 kr, selvom der var betalt med dankort. Efter at have snakket i tlf og mailet med kundeservice fik jeg af vide at jeg selvfølgelig skulle have de 50% på jakken, som jeg var blevet lovet og at det var en fejl fra returafdelingen at der var blevet pålagt postopkrævningsgebyr, hvorfor de ville afskrive både fragten på 49,9 og de 35 i postopkrævning. Jeg kan nu se at der er blevet trukket hele beløbet fra kontoen, altså fuld pris for jakken, samt fragt og postopkrævningsgebyr. I alt har jeg betalt 484,4 kr for meget, i forhold til hvad jeg er blevet lovet efter flere telefonsamtaler og mails. Dette har jeg sendt en mail om i forgårs, som jeg ikke har fået svar på endnu.
Jeg er som regel ret tolerant, men jeg kan ikke give mere end 1 stjerne, da jeg synes det virker som en "går den så går den" holdning, og efterhånden føler mig dårligt behandlet. Jakken har jeg ikke taget i brug endnu, det tør jeg ikke. Den ligger klar til at blive sendt retur, hvis ikke jeg får den til den pris jeg er blevet lovet. Jeg håber denne dårlige anmeldelse sætter skub i processen så jeg kan få det afklaret. Og så er jeg vist også færdig med ellos.

Hej Mette

Jeg er rigtig ked af, at du ikke fik hurtigt svar på din mail til os.

Beløbet var blevet lagt til gode på dit kundenummer, men jeg har nu sørget for at udbetale beløbet til dig. Jeg har også sendt en mail til dig.

Jeg håber, du igen vil få lyst til at handle hos os.

Langsomste levering i onlineland

Har for anden gang prøvet at købe varer hos Ellos.dk. Første gang gik der lang tid (vist ca 1 måned) før jeg fik varen. Virkelig dårlig brugervenlighed på websitet, så da besluttede jeg mig for ikke at købe hos dem igen. Men det er ikke lykkedes mig at skaffe mig af med de fysiske kataloger de med jævne mellemrum sender når først du har købt hos dem, så faldt, skal det så indrømmes, for et bukser i det nyeste efterårskatalog. Denne gang fik jeg fra starten at vide, at varen var ca 3 måneder forsinket. Har lige modtaget besked om at varen er mindst 14 dage ekstra forsinket. Det er et par bukser, jeg havde tænkt skulle bruges som del af mit efterårstøj. Når jeg så (måske) endelig får dem, er det lige som ved at være vinter.... Det er jo godt for Ellos, at kunderne kan lide deres varer (så de åbenbart straks får udsolgt og skal bestille - og få syet?? - nye varer hjem), men der er tydeligvis noget, der ikke fungerer hos dem, der styrer hvor meget de har på lager. Det er en ommer!

Hej Lisbeth

Jeg er meget ked af, at vores leverandør har svigtet med leveringen af denne vare. Det kan desværre forekomme, at en vare af forskellige årsager bliver forsinket, men vi prøver at holde dig som kunde så godt opdateret som muligt om status på leveringen.

Ønsker du ikke at modtage katalogerne fra os, så send gerne en mail til mig til dkservice@ellos.dk med oplysning om dit kundenummer eller fulde navn og adresse. Det vil også være fint, hvis du i denne mail lige uddyber, hvorfor du synes, vores website ikke er brugervenlig. Vi arbejder hele tiden på at gøre hjemmesiden så brugervenlig som mulig – derfor vil vi også gerne have dit input.

går til begge sider

jeg har handlet en del hos ellos og har haft både gode og dårlige oplevelser... første gang jeg bestilte fra ellos gik der omkring 3 uger inden jeg modtog pakken... ringende til kundeservice op til flere gange og fik bare at vide at de havde travlt pt så derfor tog det så lang tid.. men det havde det så åbentbart glemt at informerer om på deres hjemmeside for der stod der levering inden for 2-5 hverdage.. men da pakken endelig kom var det meste af det fint. der var dog et par ting der ikke levede op til billederne men det blev sendt retur og så var der ikke mere i det.

Anden gang jeg bestilte gik der igen ca 14 dage inden pakken kom men indholdet var ok. kundeservice undskyldning denne gang var at det var fordi jeg havde bestilt så "meget" tøj at det tog længere tid for dem at pakke ?? hm det oplyses heller ikke på hjemmesiden...

tredje gang jeg bestilte skulle jeg bruge pakken rimelig hurtig og valgte derfor at bestille med express levering til 20 kr ekstra.. og så skulle pakken komme inden for 2 dage MEN der gik 7 dage !! det er IKKE ok..... ringede til kundeservice og fik blot beskeden at pakken var sendt så de kunne ikke gøre noget :-/
Da pakken endelig kom var indholdet tilgengæld i top så det fortjener de lidt credit for..

Nu har jeg så for en god uges tid siden bestilt en pakke mere og den er ikke kommet endnu.. surprise ;-) hvornår den dukker op kan man jo kun gisne om.

Nå men synes helt klar i bør lave jeres leveringsinformation om på jeres site da de langt fra lever op til det i skriver derinde... det er ikke ok i skriver inden for en uge når der snildt kan gå op til 2-3 uger..

Hej

Jeg er ked af, at dine pakker har været så længe undervejs. Endnu mere ked af det bliver jeg, når jeg læser, at du ikke har fået den information, du skulle have, da du ringede til vores kundeservice. Det er selvfølgelig ikke i orden, så det følger jeg naturligvis op på.

Jeg vil gerne undersøge, hvorfor dine pakker ikke er kommet frem til rette tid, så hvis du vil være sød at sende mig en mail til dkservice@ellos.dk med oplysning om dit kundenummer eller fulde navn og adresse vil jeg undersøge hvad der er sket.

Der ventes - lidt endnu

I dag (tirsdag d. 5/11 -13) er det otte dage siden, at jeg lagde en ordre hos Ellos.

Mener at kunne huske, at jeg lagde ordren om formiddagen. Så vi er nu oppe på 5-6 hverdage (=arbejdsdage) siden, at jeg bestilte.

Det er endnu for tidligt på dagen til at de tager telefonen i kundeservice. Har tjekket min konto, og der er ikke trukket penge endnu. Alt tyder på at min ordre stadig ligger og slumrer i systemet.

Ellos har SÅ travlt med at sende mails, farvestrålende kataloger i en lind strøm - og rabatkoder (der kun virker til et fåtal af vare!). MEN når det kommer til at få afsendt det bestilte, så kniber det gevaldigt! Ligeledes, når man returnerer en vare, så går der ugevis inden pengene vender tilbage på ens konto.

Jeg kan godt forstå Ellos har opfundet deres koncept "Ellos Premium", hvor man køber sig til dels fri fragt og hurtig levering. Når man gang på gang oplever laaang leveringstid, så kan jeg godt forstå man hopper på den limpind. Men når andre internet-firmaer, kan tilbyde fragtfri og hurtig levering, så er det da bare der man handler i stedet for.

Når de åbner for telefonerne i kundeservice ringer jeg og afbestiller min ugegamle ordre - kort proces herfra!

Up-date: Har her til morgen talt med kundeservice, som fortæller at pakken er afsendt. Den skulle være ankommet til mit posthus i går d. 4/11. Men det har Post Danmark ikke adviseret mig om. Selvfølgelig noget rod, at PD ikke giver besked. MEN det ville klæde Ellos om de gav besked om at ordren var pakket og afsendt - det gør andre firma'er.
Det korte af det lange; den groveste fejl ligger hos Post Danmark, så Ellos har fået en stjerne mere. Men Ellos kan stadig stramme op og informere noget bedre, mens ordren er i deres regi - brug lidt flere kræfter på det, i stedet for at overdænge kunden med kataloger og mails i tide og utide...

Hej Dorte

Jeg er ked af at høre, at dine pakker flere gange har været længere undervejs, end de burde være. Jeg vil gerne undersøge, hvad der er gået galt i disse tilfælde. For at kunne gøre dette, har jeg brug for dit kundenummer eller fulde navn og adresse. Hvis du mailer disse oplysninger til mig til dkservice@ellos.dk, så vil jeg undersøge, hvad der er sket.

Med hensyn til fragtudgifter, så kan du med fordel vælge at blive Premiumkunde, hvis du handler mere end 3 gange hos os. Som Premiumkunde handler du nemlig portofrit i et helt år.

Kundeserviceafdelingen, Ellos

Dejligt med nogle gode 50% tilbud her til den første så vi fattige også kan være med hehe

Hej

Jeg har handlet hos jer flere gange og næste altid været helt tilfreds, et enkelt fejlkøb her og der, men i har altid været hurtige at handle med og ingen problemer med at få sine penge retur, god service''

Men bliv endelig ved med jeres gode tilbud når det bliver den første, så jeg også kan købe lidt tøj

Mvh ZN

Hej Zenia

Jeg siger 1000 tak for dine 5 stjerner og alle ”roserne” til os.

Vi sender jævnligt tilbudskoder ud, så jeg håber, du får lige så stor glæde af de kommende tilbud.

Kundeserviceafdelingen, Ellos

Dårlig kvalitet på varerne og bestilte julegaver, der ikke nåede at ankomme til jul!!

Sidste år til jul, bestilte jeg d.10 december nogle varer til julegaver. Alle varer havde en angivet leveringstid på 4-5 dage. Juleaften var der ingen gaver til de personer, hvis gave var bestilt hos Ellos!! Op til mailede jeg heftigt kundeservice, og også efterfølgende, men magen til nonchalant og ligegyldig respons har jeg aldrig oplevet. De var, rent ud sagt, skide ligeglade, og de hverken beklagede eller tilbød nogen form for kompensation for deres kæmpe brøler. Handl aldrig der!!!

Hej

Jeg er rigtig ked af at læse, at du har haft sådan en dårlig oplevelse ved købet af julegaver sidste år. Vi bestræber os altid på at give vores kunder en god behandling og en god service.

Da det er næsten et år siden det skete, har jeg ikke længere mulighed for at undersøge, hvad der gik galt med leveringen, da pakkerne kun kan søges på pakkeid-nummeret op til et halvt år efter afsendelse.

Er kvaliteten på en vare ikke tilfredsstillende, har du selvfølgelig altid mulighed for at sende varen retur til os.

Om virksomheden

Hos os shopper du dametøj, herretøj og børnetøj billigt og nemt. Vores brede sortiment indeholder alt fra kjoler, jakker, undertøj, trøjer og jakkesæt til legetøj og elektronik. Du shopper hurtigt, sikkert og bekvemt direkte på nettet.

Visit Ellos

Write to: service@ellos.dk