ELonlineSalg.dk - Elartikler på nettet reviews

ELonlineSalg.dk - Elartikler på nettet reviews

8.6

Super service!

Da jeg er ved at bygge om, er det vigtigt, at tingene bliver leveret korrekt og hurtigt.

Endnu en gang levede ELonlineSalg op til dette.

Jeg kunne ikke drømme om at købe elartikler andre steder på nettet.

Henrik

Ordre behandling

Der gik 6 dage fra jeg bestilte min ordre til de overhovedet har behandlet den, det er der ingen der er tjent med.

Reply from ELonlineSalg.dk

Hej Gert,

Vi sætter stor pris på ris og ros på Trustpilot, men mener dog at det skal være ordentlig berettiget. I denne sag modtog vi din ordre onsdag den. 1/6 12:00:40, som var dagen før kristelighimmelfartsdag.

Da varen ikke var på lager blev den omgående bestilt hos vores leverandør, som desværre ikke kunne afsendes i helligdagene, hvilket der også var givet besked om. Varen blev afsendt samme dag som vi modtog den på vores lager den. 6/6, og vores system fortæller du modtog varerne den. 7/6 kl. 16.26 (dagen efter), hvilket er en hurtig levering fra vores og Post Danmarks side.

Så skæve helligdage forrykker leverancen, hvilket vi desværre ikke kan gøre ved.

Jens Johan Christensen

Det fungerer godt

Bestilte mange forskellige varer til kontakter. Modtog mail med ordrepakning og afsendelse to dage efter bestilling og modtog varen dagen efter. Der er fysisk adresse og telefonnummer og endda navn på personen som pakker varen. Det fik jeg ikke brug for, for alt var perfekt - det fungerer godt.

Forkert levering

Der blevet leveret 2 forskellige produkter (som gerne skulle have været ens). Efter reklamation blev der lovet at rette op på fejlen. Efter 3 dage er der endnu ikke modtaget noget, som ellers var lovet dagen efter. Øv for en oplevelse.

Reply from ELonlineSalg.dk

Hej N. J. Jørgensen

Tak for din anmeldelse.

Vi undskylder mange gange for din oplevelse i forbindelse med dit køb hos os. Vores mand der pakker ordrene har desværre ikke vært opmærksomme på forskellen på de to medfølgende nipler i fatningen. Efter dit opkald blev der straks eftersendt to nye identiske, som Post Danmark som regel levere dagen efter vi afsender dem fra vores lager.

Jonas Jacobsen
ELonlineSalg.dk

Det er så nemt som det kan blive, hurtig levering

Jeg købte el-målere for anden gang til www.tarm-camping.dk

Super fint service.

Bestilte et AEG HPFI relæ og den kom dagen efter. Så helt efter bogen.

Rigtig hurtig service

Jeg bestilte nogle dele en torsdag aften og fredag morgen fik jeg mail at de var ved at pakke ordren og straks efter en ny mail om at den var sendt. Hurtig service.

Superflot service

Købte En frostgaurd, 6 m. Blev ringet op inden for en halv time efter bestilling. Varen var i restordre pga. kong vinters hærgen i Danmark. Men jeg blev tilbudt et alternativ som er ligeså godt. Og pakken blev afsendt samme eftermiddag. Flottere service kan man ikke få.

mvh. Johannes H. Nørgård

Hurtig og præcis levering

ELonlineSalg.dk. købte LK Lexcom dataudtag og konnektorer til rimelig pris, og de kom dagen.

Hurtig levering til de rigtige priser

Jeg har ikke stor erfaring i bestilling af denne type varer, men jeg oplevede at få leveret mine varer indenfor 48 timer til priser, som var næsten det halve af, hvad jeg kunne få hos et konkurrerende onlinesælgende firma. Min bror, som bestilte varerne for mig og har forstand på den slags, var begejstret. Så næste gang, jeg har brug for komponenter til internet-installationer (konnektorer mv.) ved jeg godt, hvor jeg vil handle.

Nemt hurtigt og levering til tiden.

Købte en bevægelses sensor - bestilte den om aftenen og havde den 2 dage efter på min arbejdsplads. Det kan ikke være nemmere, og jeg slap for turen i et byggemarked.

Køb af varer

Fin service - varer ekspederes hurtig - let og overskuelig webshop.

elonlinesalg

Har købt bielmåler til campingvogn meget hurtig ekspedition hurtig levering ,jeg handler der fremover

Hurtige og nemt elartikler til den rigtige pris

God hjemmeside, effektiv information om leverance. Varen ankommer som lovet, vel emballeret.
Meget lettere end at lede i et byggemarked !

Alt i alt - rigtig godt

Jeg købte 2 stk. lysdæmpere, et produkt som lever 100% op til min forventning.
Det skår, der var i glæden, var som sådan ikke Elonlinesalg's skyld. Lysdæmperne var i restordre, så levering var lidt lansommelig. Der var så sket en fejl ved at der kunne var pakket en lysdæmper i min pakke.
Jeg sendte en mail samme dag som jeg modtog varen, hvor jeg gjorde dem opmærksom om fejlen. Herefter havde jeg den sidste lysdæmper så hurtigt som det er muligt med postdanmark.

Rigtig god web-butik

Leverer hurtigt og præcist som bestilt, og med god dokumentation. Endnu et plus: Sælger og leverer ledninger og kabler i afmålte længder, efter ønske (og diverse installationsløsdele stykvis), til meget konkurrencedygtige priser, således at man ikke er tvunget til at købe 100-500m ruller af ledning/kabel, eller kassevis af løsdele, som man aldrig får brugt - fint!

super

Super service, kompetent hjælp over telefonen, og hurtig levering.

super

Jeg er god tilfreds med den service jeg har fået hos elonlinesalg

Ingen problemer

Vare modtaget - kvalitet som lovet. Indpakningen var meget fint så der ikke kunne komme skade på alle de enkelte stumper. God automatisk email notifikation under hele processen fra ordre til forsendelse.

ELonlineSalg.dk Details

Salg af elartikler til lavpris på nettet - Rådgivning af erfarende fagfolk ved køb af elartikler

Visit ELonlineSalg.dk - Elartikler på nettet

Call us on: 9614 4913
We live here: H.C. Ørstedsvej 30
7800 Skive

ELonlineSalg.dk - Elartikler på nettet is in category: Electronic Spare Parts & Component

1. FlatTVParts.co.uk
2. electroquip