Elounge reviews

Elounge reviews

7.4

Meget skuffende.

Jeg bestilte i februar nogle bøger, som jeg skulle bruge til mit studium. Jeg blev givet besked om, at de snart ville ankomme. Efterhånden blev deadline for deres ankomst udsat, udsat og udsat igen. Jeg endte med at vente i månedsvis på mine bøger. Først efter at jeg havde ventet i månedsvis, fik jeg besked om, at én af mine bøger alligevel ikke kunne skaffes hjem. Det er meget skuffende, da det er studierelevante bøger, som jeg har været nødsaget til at låne på biblioteket for at kunne forberede mig til undervisning.
Jeg har annulleret mine bestillinger, og har ikke tænkt mig at handle hos elounge igen.

Kære Luna

Tak for din feedback

Jeg beklager meget at det ikke lykkedes at skaffe den ene bog hjem til dig. Det hænder desværre at bøgerne er i restordre hos forlaget, men vi har en periode hvor vi venter og se om bogen skulle komme på lager igen. Overskrides denne venteperiode, uden ny dato for lager, annullerer vi den gældende bog. Dette er muligvis hvad der er sket her,og det beklager jeg selvfølgelig. Jeg vil meget gerne give dig en uddybende forklaring, hvis du er interesseret i dette. Du kan skrive til mig på info@elounge.com

Bedste hilsner

Maja

Uproblematisk og billigt

Bedste pris og rigeligt med information undervejs, da bogen ikke var kommet på markedet endnu, og der derfor var et par ændringer i udgivelsesdato. Dette var langt fra første handel ved Elounge, og det bliver heller ikke den sidste.

Super fin internet boghandel

eLounge har et stort udvalg af titler, både skøn og faglitteratur og der leveres altid som aftalt. God, hurtig og hjælpsom feedback på deres email kundeservice. Det er dog værd at undesøge om titlen kan findes billigere i UK (inc. moms & shipping), men ellers ingen problemer.

Stort udvalg af bøger til rimelige priser

Jeg har efterhånden købt 15-20 fagbøger hos elounge og de holder hvad de lover. Kun én gang har de ikke kunnet skaffe en bog, ellers skaffer de det de ikke har.

Hurtig og præsis levering

Jeg er glad for at handle hos Elonge, de er præsise i deres levering og sender mail hvis de ikke kan overholde tidsfristen der står ud for bogen. Altid god service.

lang ekspeditions tid

Fra jeg bestilte til jeg fik lydbogen gik der 2 måneder. Det er meget lang tid!

Bog på lager og leveret som lovet

Bredt udbud og levering som aftalt. Lidt træls for mig som dårligt gående at skulle til en butik for at hente bogen, men det er jo vilkårene.

Holder ikke hvad de lover

Jeg valgte at købe bogen her hvor den både var dyrere og de havde dårligere levering, men de lovede den i hardback og det ville jeg gerne betale mere for og vente længere på. Da bogen så kom var det ikke hardback som lovet og det kunne de så ikke skaffe alligevel. Der blev ikke giver kompensation dog kunne jeg få lov at sende bogen retur, men så skulle jeg have det bøvl og skulle så finde bogen et ander sted og vente endnu længere.

Kære Stine,

Tak for din feedback.

Jeg beklager vi ikke kunne leverer bogen i hardback som først forventet.
Hvis bogen har stået som hardback men alligevel kun kunne leveres i paperback skyldes dette desværre en manglende opdatering på vores hjemmeside. Dette skal selvfølgelig ændres hurtigst muligt, så vi undgår fejlinformationer som denne.

Venlig hilsen
Sophie
Elounge Kundeservice.

Det virker og Kundeservice er hjælpsomme

Jeg bruger ofte elounge, og det fungerer fint. Hjemmesiden er let at bruge og bøgerne kan leveres billigt på et leveringssted, der passer mig fint. Kundeservice er hjælpsomme. Leveringstiden er nogle gange lidt lang, og søgefunktionen på hjemmesiden virker ikke altid så godt.

Bøger til konkurrencedygtige priser og altid hurtig levering

God service og forholdsvis hurtig levering

Jeg har handlet igennem 3 år hos elounge, og jeg er altid været fuldt tilfreds. Der er god service, og det er nemt at kommunikere med dem. De levere hurtigt, og hvis der mod forventning er problemer er de meget behjælpelige.

Jeg handler altid bøger hos elounge, og vil fortsat gøre det. Hilsen en meget tilfreds kunde.

Intet at klage over

Super hurtig forsendelse og billige produkter.

Positivt med hurtigere levering end forventet

Købte bog hvor der var op til 2 ugers leveringstid. Fik dog bogen med posten allerede efter 4 dage.

Eneste ulempe/irritation er, at søgefunktionen på hjemmesiden ikke er speciel god.

Altid blandt de billigste.

Altid blandt de billigste. Har købt en del bøger der.
Leveringstiden er ikke altid den korteste, men ikke noget der kan afholde mig fra at bruge dem.
De har oven i købet kunnet levere bøger, jeg ikke har kunnet få andre steder ...
Kan klart anbefales!

meget god

de er som hovedregl i den billige ende, ofte den billigste, rent prismæssigt. jeg bruger altid http://www.bogpriser.dk/ når jeg leder efter en bog. elounge har den næsten altid. jeg køber stort set kun skønlitteratur på dansk og engelsk. hvis leveringstiden er underordnet er de klart de bedste; men de er til tider lidt langsomme. der er mulighed for at afhente bogen et givent sted og dermed slippe med 10 kr i fragt. her i århus er det 2 kaffebarer, hvor man ved afhentning kan få en kop kaffe til 10 kr som ekstra bonus. elounge yder endvidere god og hurtig service, hvis man henvender sig.

For sen levering og umuligt at bruge opsparede point

Bogens levering var senere end det lovede. Jeg kunne have fået bogen billigere andetsteds, men valgte elounge pga den skrevne leveringstid.

Kunne ikke bruge mine opsparede bonus point selvom jeg havde fået en mail der sagde det modsatte.

Kære Bjarke

Tak for din feedback

Jeg må beklage forsinkelsen på din ordre.
Du skal selvfølgelig have mulighed for at bruge dine opsparede ebonus som vi informerer om i de udsendte mails. Du er meget velkommen til at sende din gavekortskode til info@elounge.com, så vil jeg undersøge hvorfor din kode ikke virker.

Venlig hilsen

Maja
Eloungekundeservice

Handler atid her - gode priser, hurtig service og godt udvalg

Har handlet her mange år og har altid været tilfreds. Ærgerligt ebonus ikke kan fortsætte

eLounge ApS Details

eLounge – billige bøger leveret til din dør! eLounge internet boghandel leverer romaner, fagbøger, studiebøger, rejsebøger, kogebøger, erhversbøger m.m. på både dansk, engelsk, tysk, spansk osv. Vi har over 3.000.000 gode og billige bøger.

Visit Elounge

Write to: info@elounge.com