Elounge reviews

Elounge reviews

7.4

Manglende nyudgivelser

Har handlet en del hos Elounge de senere år. På plussiden er de lave priser samt muligheden for leverence til den lokale kaffebar for 10 kr. På minussiden er, at der er mange nyudgivelser, jeg ikke kan finde på hjemmesiden, og dermed ikke købe.

God men noget langsom

Jeg har handlet hos Elounge mange gange.

Det er billigt og jeg har altid fået mine varer uden problemer.

Eneste klagepunkter er at fragten hurtigt kan blive noget høj hvis man køber flere bøger og mit største klagepunkt er at du som regel IKKE får bogen på udgivelsesdatoen.
Mit sidste køb havde udgivelsesdato d. 5 og jeg kunne få bogen den 9.
Det er for ring når man forudbestiller flere måneder i forvejen.
Min veninde havde forudbestilt samme bog hos Elounge og har stadigvæk ikke set noget til den i dag, d. 14. Alt for ringe.

leveringstiden kunne godt være hurtigere...

Ok oplevelse. Billig bog, men leveringstiden kunne godt være hurtigere... Fik dog bogen inden studie start, så alt ok.

Bestillingen kom tidligere end forventet!

Jeg bestilt en bog som var udsolgt alle andre steder (også eLounge og Amazon UK), og leveringsudsigten var ca. 2 mdr. Jeg fik den efter kun 2 uger uden problemer. Da jeg hentede bogen hos cafe'en var der egentlig ikke noget rigtig tjek om det var mig der bestilt varen og at varen var krydsede af fra en liste. Jeg kan næsten regne ud at der vil, til tider, opstå logistiske spørgsmål.
Alligevel fik jeg det som jeg bestilt, tidligere end forventet og hentede varen uden problemer.

Ventede for længe

Jeg fik ikke min vare til tiden. Når man studerer er det vigtigt at få pensum til tiden. Jeg er desværre skuffet over den service jeg fik. Den mail jeg senere modtog lovede også en deadline som de ikke overholdt. Alt i alt en dårlig købsoplevelse.
eLounge ApS

Reply from eLounge ApS

Kære Jonas

Tak for din feedback
Jeg beklager at vi ikke kunne levere din vare til tiden. Vi bestræber os selvfølgelig på at holde oplysningerne omkring leveringsdatoer opdateret, og beklager at det ikke er sket i dette tilfælde.

Venlig hilsen

Maja

Eloungekundeservice

Alt fungerede fint

Bogen ankom som aftalt - ingen problemer!

Suveræn form for levering og laveste priser

Stort udvalg.
Laveste priser - finder meget sjældent tilsvarende bøger billigere på engelske sites.
Bedst inden for levering - levering til Ricco's kaffebar fungerer upåklageligt, og de har længere åbent end posthuset, så på alle måde en optimal løsning!
Mindre god søgefunktion - findes meget bedre og mere overskueligt på andre sites.

En fornøjelse at handle med

Stort udvalg - har meget af det jeg søger. Billige bøger og hurtig levering.

Gik som det skulle

Søgning på hjemmesiden var lidt underligt af og til, da man pludselig ikke kunne søge den samme bog frem man havde gjort tidligere... ellers ok

Hurtigt og effektivt!

Alt gik lynhurtigt og var supereffektivt - sådan!

Effektivt

Hurtig levering og især er det super med afhentning på cafe eller kiosk,som har åbent på andre tider end Post Danmark

ingen problemer og skide hyggeligt afhentningssted

Kan varmt anbefales - hurtig levering og nem afhentning.

Alt i alt en perfekt handel.

Super kundeservice, og levering til tiden

Super kundeservice, og dejligt med en e-boghandel, der overholder det de skriver; bogen kom til tiden.

God service og imødekommende medarbejdere

Jeg vil til anbefale eLounge som et fantastisk sted, hvor man kan handle bøger - deres service er perfekt og medarbejderne er bare imødekommende og dejlige at tale med!

Det fungere bare !

Bestilte 2 bøger, hvoraf den 1 var på lager og den anden skulle komme om ca 3 uger. Fik dog allerede efter ca 2 uger besked om at bøgerne lå til afhentning.

Lav en fængende overskrift for at få din anmeldelse til at skille sig ud

5 stjerner: Perfekt – ingen forbehold, jeg vil anbefale virksomheden til alle.

Fin service

En del af mine bestilte bøger var i restordre, men der var god opdatering undervejs og i det hele taget fin service og nem betjening.

eLounge ApS Details

eLounge – billige bøger leveret til din dør! eLounge internet boghandel leverer romaner, fagbøger, studiebøger, rejsebøger, kogebøger, erhversbøger m.m. på både dansk, engelsk, tysk, spansk osv. Vi har over 3.000.000 gode og billige bøger.

Visit Elounge

Write to: info@elounge.com