Elsag reviews

Elsag reviews

8.2

Nem bestilling - hurtig levering.

Dejlig, gennemskuelig netsite med gode beskrivelser af produkterne. En hurtig bestilling uden at man skal igang med at indtaste alle div. kort-oplysninger. Jeg fik varen med posten allerede morgenen efter. Sammen med en faktura, og anvisninger på bankoverførsel. Og når firmaet udviser denne tillid til mig, er det en naturlig ting - efter at have kontrolleret den modtagne vare - at gå ind og overføre pengene via netbank. Det kan ikke gå hurtigere.

Jeg fik det jeg bestilte og hurtig levering det er rigtigt godt.

Jeg fik det jeg bestilte og hurtig levering det er rigtigt godt.

Helt perfekt.

Bestilte netværkskabel og stik som ankom allerede dagen efter, så kan kun anbefale Elsag.

Gode priser, stort udvalg, hurtig levering, men servicen halter

Jeg skulle bruge nogle RJ45-konnektorer til mit hjemmenetværk. Jeg fandt en rigtig god pris på ELSAG.dk, hjemmesiden var nem at finde rundt på, og leveringen var helt i top. Ved en fejl var jeg kommet til at bestille en forkert slags, og ville derfor returnere de ubrugte konnektorer. Jeg fik at vide at jeg selv skulle betale for leveringsomkostninger (fair nok) samt de konnektorer hvor emballagen var brudt. Det sidste var jeg ret uforstående for, idet der blot var tale om nogle små, forseglede plastposer som konnektorerne var pakket individuelt i. Jeg indvilligede dog i at betale idet jeg havde åbnet én af poserne, trods at jeg via lovgivningen kunne have forlangt fuld refusion. Da ELSAG.dk modtog min returpakke kontakter de mig, idet de mener at jeg har brudt emballagen på to af konnektorerne, og dermed vil have mig til at betale for begge. Jeg brokkede mig selvfølgelig, hvilket de tog til efterretning. Var det ikke for denne oplevelse havde jeg givet ELSAG.dk 4 stjerner. Den 5'te stjerne ville fra min side kræve mulighed for at betale med kreditkort ved køb (kontooverførsel er ikke altid lige praktisk).

Ganske udemærket

Foretog en bestilling søndag i uge 8. Tirsdag i uge 9 fik jeg mail om at varen først kunne leveres sidste i uge 10 til trods for at der af hjemmesiden ikke fremgik nogen leveringstid. Fik varen leveret lørdag i uge 10. Træls med den ekstra leveringstid, men varen kom som lovet. Kan godt anbefales!

God og venlig service

Venlig og meget hjælpsom når man ringer der ind.
Havde ingen problemer med at få byttet varer
Eneste minus er at de kun accepterer bankoverførsel, men da man først skal betale inden for 7 dage er det intet problem
Handler helt sikkert her igen.

Fin service

Bestilte 200m CAT 7a netværkskabel og fik det leveret som lovet. Var skeptisk fordi de kun accepterer bankoverførsel, men idet de sender varen inden man skal betale er der ingen kvaler. Kunne sagtens finde på at handle der igen.

Is Elsag your company?

ELSAG.DK ApS Details