elverbørn reviews

elverbørn reviews

9.4

Hurtig levering!

Hurtig levering - god service. En god oplevelse at handle der.

Altid til tiden

De er bare super

Service helt i top!

Da jeg skulle bestille var jeg i tvivl om nogle ting. Jeg kontaktede Elverbørn og de hjalp mig med det samme...
Ikke nok med den gode service var der også utrolig hurtig levering.
Kan kun give mine bedste anbefalinger.

Perfekt ikke andet end topklasse!

Fantastisk og utroligt at nogen kan være så gode og yde så topklasse service lige fra start til slut!

Perfekt service.

Virkelig det bedste sted jeg har handlet

Super god service

Elverborn.dk kan klart anbefales. De yder en super god og hurtig service. Jeg handler helt klart der igen!!

Service i særklasse :) fabelagtige priser hurtig svar på henvendelse og rigtig gode priser

Aldrig har jeg oplevet så god og professionel service, der er hurtig svar på din henvendelse, de er imødekommende, hjælpsomme, professionelle og de levere en service i høj klasse som MANGE firmaer og ansatte kunne lære noget af :) Kan varmt anbefales og jeg handler helt sikkert her fremover :) et stort tak til DORTHE V ;) Mvh en glad nybagt mor Stine

super hurtig service

gode tilbud, nemt at finde rundt. og bedst af alt super service niveau !!! kom i kapløb med tiden, så jeg ringede til dem og fik sendt mine varer hurtigere end normalt. de var venlige og reagerede hurtigt. jeg vender bestemt tilbage.

Nemt og hurtigt

Nem og overskuelig hjemmeside med godt udvalg.
Købte fint legekøkken der kom til tiden og er som forventet -super

Fantastisk service. Jeg vender bestemt tilbage, når der igen skal købes legetøj

Jeg ringede til Elverbørn, da en vare jeg ønskede var i restordre. Det betød, at mit køb ikke nåede op på fragtfri levering. Ved Elverbørn sagde de, at det ikke var noget problem, at jeg ville få leveret fragtfrit alligevel, og varen som var i restordre ville blive tilsendt separat - også fragtfrit. Se det er god service og noget mange internetbutikker kunne lære af. Og til Elverbørn giver det flere kunder i butikken. Jeg er en af dem.

Fantastisk service for at få en pakke til Norge :)

Mit barnebarn får sikkert glæde af at lære klokken, og jeg henvender mig gerne til jer igen. Top service. Pakken ankom i løbet af 2 dage.

..og mange gode ting til børn og babyer

Fede legesager, gode priser og super service!

Jeg har bestilt legesager hos Elverbørn af flere omgange og faktisk også handlet i den fysiske butik. Sidst afhentede jeg på lageret hvor jeg blev taget supergodt imod med smil og glimt i øjet og god service.

Vil til ENHVER tid ANBEFALE elverbørn

Upåklageligt! Hurtig levering, god service.. Handler gerne her igen og igen..

Bestilte en fødselsdagsgave i min frokostpause - og modtog den allerede næste dag. Super hurtig må jeg sige:) I will be back.

Ødelagt vare og dårlig opfølgelse

Jeg bestilte en æske med magneter til 149 kr. og en andet ting inden jul 2012. Det var to julegaver. Pakken kom hurtigt, men ingen af varerne var pakket ind, så de havde skøjtet rundt løst under transporten og æsken var ødelagt. Den var ridset og bulet. Jeg skrev og klagede og vedhæftede et billede og fik svar hurtigt, at de ville sende en ny. Det gjorde de og den nåede frem inden jul.
Det var bare et helt andet spil.
Det kunne jeg ikke give væk i gave.
Så der handler jeg aldrig mere. Det virker amatøragtigt. at man ikke sørger for at varerne er beskyttet under forsendelse. Servicen på mail er i princippet fin, men hvad kan man bruge det til, når man så får en forkert vare tilsendt.

Super service!

fik hurtigt mail med track & trace nummer, men det viste sig, at varerne ikke var sendt nu. Så ringede op til dem, og de havde haft indbrud, og kunne ikke skaffe det hele, Dorthe ydede dog en fantastisk service, og sørgede for, at den ene ting som hastede, fik jeg direkte fra producenten. Jeg kunne dog godt have brugt lidt info omkring manglende levering.

Fantastiske produkter pakket ind i god service.

Elverbørn er en skøn butik, som forhandler lækkert legetøj til børn i alle aldre. Mine egne børn er mellem 1 og 9 år og elsker gaver derfra. Man bliver altid mødt med smil og god service.
Topkarakter fra mig!

Fantastisk kundeservice og super fine ting!

Intet mindre end fantastisk kundeservice - hurtig levering og det sødeste personale! :) De har så mange fine ting, og det er absolut ikke sidste gang jeg handler der! Jeg kan kun på det varmeste anbefale Elverborn.dk. :)

Elverbørn Details

Velkommen til Elverbørn