Emaerket reviews

Emaerket reviews

3.8

Ingen værdi

Der findes firmaer uden e-mærke som er rigtige gode.
Der findes firmaer med e-mærke som direkte elendige til alt hvad der står i lov om køb og reklamationsret. En klage til e-mærket gjorde intet, og jeg måtte selv tage 6 måneders kamp for at firmaet til at overholde loven,

Det har stadig e-mærket.

Ingen garanti - de er ikke forbrugerens sikkerhed, men firmaet

At købe steder hvor E-handelsmærket er på giver ikke nogen større sikkerhed, de vil ikke fjerne virksomhederne da de jo betaler dem og derfor er det da også dumt, så det er bare et mærke, så tro ikke at det giver mere.

Bondefangeri!

Ønsker man at opsige sit abonnement hos E-mærket.dk, så er det for sent, når man har modtaget girokortet for næste år. Der er 30 dages opsigelse og man modtager girokortet inden for de dage og så er det for sent. Man er nødt til at betale og ventet et år mere, hvis man vil ud.
Dårlig politik og service.

Super hurtig og effektiv service

Havde problemer med Webhallen.dk, og udfyldte derfor en klageformular på E-mærkets hjemmeside søndag aften.

Efter frokost den følgende dag, var problemet løst.
Webhallen havde efterkommet E-mærkets henstilling om at overholde regelsættet.

Den mest hurtige og effektive sagsbehandling jeg nogensinde har oplevet.
Jeg er super tilfreds!

Gangster metoder

Fakta: Vil du opsige dit "medlemsskab" hos E-Mærket skal du være meget opmærksom på opsigelsesdatoen, hvis du først kommer i tanker om at du skulle opsige aftalen når du får girokortet for næste år.. tjaa så er det allerede for sent.. Og du kan IKKE undgå at skulle betale for et HELT år mere!!!! De er iskolde i bagdelen og totalt ligeglade med dine motiver for at opsige aftalen (som minder om bondefangeri af værste skuffe) Ikke nok med at du ikke kan undgå at betale for et helt år så bliver du også slettet 7 måneder før tid!!! Du betaler altså for "medlemskab" i 7 måneder uden at være på deres side!! Bedrageri? eller i bedste fald, Snyd? jeg ved det ikke, det jeg ved er at man betaler for en vare man ikke får..

Det er så langt ude i hampen at et "firma" der skulle sikre at ingen bliver snydt behandler sine egne kunder lige på grænsen af det tilladelige - Det er mildt sagt en klam fidus de har kørende.

Man skulle klage til.... E-Mærket, naa den går vist ikke, så er det bedre at fortælle sandheden her (man bliver også behandlet meget bedre her som firma - Value for money det får man her)

Rent Fup

Må sige at jeg som forbruger og ivrig netshopper, er meget meget skuffet over ehandelfonden, som jo gerne skulle stå for at beskytte forbrugerne mod netbutikker der ikke overholder de gældene krav for nethandel, samt de af ehandelsfonden bestemte regler.. Min opfattelse af ehandelsfonden er at hvis det bare er en tilstrækkelig stor forhandler, så betyder det ikke så meget om de overholder reglerne, for anvendelse af e-mærket på deres webshop... Men kan nærmest sige at ehandelsfonden derved er med til blåstemple forhandlere der ikke overholder reglerne. Derved mister ehandelsfonden hele deres troværdighed..

Forklaringen på denne anmeldelse.

Da jeg en dag sidder og vil shoppe lidt spil hos en større dansk webshop, som jeg tidligere har handlet hos, ser jeg at de ikke er de billigste med det spil jeg vil købe, men det betyder ikke det store da de har prisgaranti på deres vare,, de skriver så godt nok i deres prisgaranti at man skal kontakte dem inden man bestiller for at kunne gøre brug af deres prisgaranti. Men da der lige er kommet ny regler omkring netop ordet prisgaranti, som siger at man ikke må kræve at en forbruger skal benytte sig før en ordre placeres, bestiller jeg mit spil.. Da jeg jo kan se at butikken er emærket mener jeg at det nok bare er en fejl, at de stadig kræver at man skal kontakte dem inden bestilling, så jeg bestiller roligt spillet, og kontakter derefter deres kundeservice med mit ønske om at benytte deres prisgaranti.... Men Men dette afviser de blankt, med det svar at dette skulle gøres inden ordren blev placeret hos dem, jeg svare dem så at dette ikke er et lovligt krav mere, og at de ikke kan kræve dette efter de nye regler, og at de da som en butik der har e-mærke burde overholde reglerne.... Men her får jeg bare et svar tilbage om at jeg da bare kan kontakte ehandelsfonden hvis jeg har lyst til det.....

Jeg kontakter derfor enhandelsfonden, og oplyser dem om problemet, og de svare da ganske vist også tilbage på min mail efter 2 dage, at de nu vil kontakte den pågældene butik og bede dem ændre deres beskrivelse af deres prisgaranti...... MEN MEN her 10 dage efter er der intet sket, er faktisk lidt skuffet, da jeg troede at ehandelsfonden var inresseret i at være en troværdig mærknings-ordningen, hvor man som forbruger kunne vide at hvis en side havde e-mærket, så var reglerne overholdt..

Men desværre må man nok bare se i øjnene at e-mærket blot er en gang varm luft, som blåstempler alle butikker, der er villige til at betale til dem.. Og de store butikker kan så bare gøre som det passer dem, da de jo ikke behøver at frygte at deres e-mærke bliver fjernet, for ehandelsfonden gør intet selvom deres regler bliver overtrådt...

Din garanti for en sikker handel!

E-mærket er som bekendt en sikkerhed for, at man som forbruger på nettet bliver behandlet godt og efter reglerne. Når butikkerne, som er E-mærket, alligevel ikke overholder købeloven, kan man tage kontakt til E-handelsesfonden som så hjælper med at få løst problemet og tager kontakt til den pågældende virksomhed.
Har nogle gange efterhånden haft brug for E-handelfondens hjælp til problemer med nogle butikker og det har hver gang fået et positivt udfald.

Så det kan bestemt anbefales at kontakte E-handelfonden, hvis man har problemer eller der måtte opstå tvist med en E-mærket butik. Og så har E-handelsfonden, i modsætning til Forbrugerstyrelsen, heller ikke nogen bagatelgrænse for, hvornår man kan klage. Man kan klage uanset varetype og pris. Ingen sag er for lille til E-handelsfonden!

Is Emaerket your company?

Visit Emaerket