Emils Chokolade reviews

Emils Chokolade reviews

9.3

Købte lidt chokolade kort før jul (24 dec.).
Varen kom alligevel meget hurtig frem, og ud over min ordre (delicious) var der også smagsprøver med :)
Kan kun anbefales herfra.

Fantastisk service og hurtig levering

Pakken kom dagen efter bestillingen med en ekstra lille gave og en håndskreven hilsen. Kan på det varmeste anbefales!

Super service!

Vil sige tusinde tak for en skønt oplevelse ved at handle ved dig.
Lynhurtigt levering, godt indpakning, stor chokolade plade som gave - min dag er reddet!!!
Super godt side med masser af lækre ting til fornuftige priser. Masser af Info og godt beskrivelse af produkter.
Virkelig imponeret og glad!
Tak for handel. Vi ses helt sikkert igen :-)
KH Nadja

IMPONERENDE!!!

Fantastisk net-butik! Og super hurtig levering - jeg bestiller lørdag og mandag bliver det leveret ved min dør. Min nye favorit-chokolade-side.

Fantastisk

Super kvalitet og hurtig betjening. Skrev at jeg meget gerne ville modtage min bestilling hurtigst muligt og fik den under 24 timer efter jeg havde bestilt.

Fantastisk netbutik

Jeg er så glad for at have fundet emilschokolade.dk.
Hjemmesiden er overskuelig og nem at finde rundt i og der er et stort udvalg af lækkert chokolade.
Jeg bestilte torsdag middag og fredag modtager jeg så pakken. Det er hurtig ekspedition. Mine varer er pakket rigtig pænt og forsvarligt ind og der er vedlagt lækre vareprøver og en personlig hilsen, hvilket jeg aldrig har oplevet med en netbutik før.
Helt igennem en dejlig oplevelse at handle hos emilschokolade.dk og jeg vil helt sikkert vende tilbage en anden gang.

Hurtig levering og en dejlig hilsen

En overskuelig hjemmeside og god information om de forskellige typer chokolade/varer. Jeg har aldrig før oplevet at få en personlig hilsen med smagsprøverne fra et firma jeg har handlet hos over nettet. Det fik jeg her og nogle super smagsprøver. Min chokolade kom hurtigt efter bestillingen og der var god mulighed for at følge ordren i hele processen på firmaets hjemmeside. Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg handler der.

Super hurtig levering. Fantastisk god overraskelse med en lille hilsen og smagsprøver i pakken. Vil klart anbefale jer til andre:-)

Super kvalitet, god service og hurtig levering

Har nu handlet nogle gange hos Emil's Chokolade og har kun positive ting at sige.

God kaffe og hurtig levering

Hurtig levering god pris & god kaffe. Har købt Illy Espresso pods begge gange

Hurtig og venlig betjening

Jeg køber te, kakao, kaffe og chokolade, kvaliteten er helt i top og en utrolig venlig betjening fra Emils

Hurtig og fin levering

Bestilte varer fredag. De blev afsendt lørdag, og jeg modtog dem i perfekt stand mandag med en lille hilsen ilagt.
Varekvaliteten er helt i top. Handler gerne her igen.

Super chokolade og super service!!!

Lækker chokolade i en udsøgt kvalitet!
Hurtig tilbagemelding på spørgsmål og fantastisk service.
Pakning og forsendelse tip top.
Emil forsøder tilværelsen!!!

Ann

Fremragende

Jeg bestilte en julekalender og modtog den allerede dagen efter!
Den var perfekt emballeret og ydermere var der en dejlig chokolade/theoverraskelse i pakken.
Det kan bare ikke være bedre!

Birgit

Lækre produkter og super service

Først og fremmest er det nogle gode produkter de har, desuden er de pakket sikkert ind, hurtigt fremme selv om det var påske og med en lækker lille hilsen. Sådan skal det gøres!

God kvalitet og fantastisk service

Jeg var på jagt efter påskeæg til mine to piger, der lige har fået konstateret mælkeallergi. Jeg kontaktede Emils chokolade for at høre om det var noget de kunne være behjælpelig med - da det undre mig at man godt kan få chokolade uden mælk men ikke påskeæg.

Resultatet blev de flotteste påskeæg - flotte chokoladeskaller fyldt med forskellige chokolader indeni og flot indpakket. Da butikken jo ligger i Sorø og skallerne ikke kan sendes - leverede Emil det hele til min mor i København, da han alligevel kom forbi - super fantastisk service.

Og så er det jo lækkert at åbne pakken og opdage at der er en lille chokoladegave med.

Britt

Usædvanlig god kvalitet!

Jeg har i mange år ikke kunnet spise chokolade pga. allergi over for soja, som findes i det meste chokolade. Fandt så frem til emilschokolade.dk, som ikke henvender sig specifikt til allergikere, men derimod handler med den mest udsøgte chokolade i verden.

På hjemmesiden kan man læse i detaljer om, hvordan chokoladen bliver produceret og da jeg sendte en email med spørgsmål, fik jeg hurtigt svar tilbage.

Jeg har aldrig i mit liv smagt så vidunderlig chokolade og det er dejligt at åbne pakken og opdage, at der følger en lille gave med som tak for ordren.

Både hjemmeside, kundeservice og chokolade er af en sjældent høj kvalitet og får min varmeste anbefaling!

Birgitte

Glimrende service glimrende chokolade!

Har netop for første gang modtaget chokolade fra Emilschokolade. Den er allerede prøvesmagt og sikken en himmerigsmundfuld!! Det bliver helt sikkert ikke sidste gang de får en bestilling fra mig.

Servicen var rigtig god og det var dejligt at der fulgte en lille choko./te-gave med!

Pia

Fantastisk, andet kan jeg ikke sige!

Kan kun give enorm ros til Emils Chokolade!

Lynhurtig levering, super lækre produkter og med i pakken fulgte en lille "Tak for ordren"-pakke, som jo kun gjorde det endnu hyggeligere :)

Nam nam nam og mmm mmm mmm......

Emils Chokolade Details

God mørk chokolade og frisk fyldt chokolade fremstillet på rene råvarer og gode opskrifter af Summerbird, Valrhona og mange andre små chokoladefabrikker.

Visit Emils Chokolade

We live here: Storgade 20