Emmys reviews

Emmys reviews

9.2

fremragende

Jeg havde min pakke 2 dage efter jeg havde bestil, alt svarede til det jeg havde set på hjemmesiden og til mine forventninger.
Iøvrigt god hjemmeside, gode billeder og produktbeskrivelser.

Hej Karen.

Tak for de pæne ord :-)

Venlig hilsen
Vivi/emmys.dk

Både og...

Det er første gang jeg har bestilt varer fra Emmys. Hjemmesiden er fin og overskuelig, men 2 af 3 varer levede alligevel ikke helt op til mine forventninger. I det ene tilfælde synes jeg måske teksten varebetegnelsen snyder i det andet tilfælde billedet. Og så er det jo min egen fejl at jeg stoler på billedet og ikke kræver mål på varen.

Altid personlig og venlig service

Jeg E L S K E R Emmys' hjemmeside - og endnu mere elsker jeg når der er råd til at godte sig lidt ind imellem og købe nogle af de lækre sager. Jannemieke er rar og venlig, - skriver endda når varerne er afsendt - og det er de fluks :-)

Emmys - lidt udover sædvanlig service

Min oplevelse med at handle på emmys var rigtig god. Hjemmesiden var nem at finde rundt på. Varen blev modtaget fint indpakket med forskellige til-og-fra-kort, ubeskadiget og med en håndskrevet hilsen. Der var tydeligvis kælet ekstra meget for detaljerne, hvilket gør mig sikker på, det ikke er sidste gang, jeg har handlet på emmys.

Dejlig reol til mine planter indenfor altandøren.

Har købt en zinkreol m. hjul. Køb, betaling og informerende service undervejs til varen ankommer fungerer upåklageligt.
Eneste anke er, at hyldens materialeoverflade til min overraskelse ikke ser ud / er som zink normalt og forventeligt ser ud, og som jeg synes foto'et på nettet også signalerede. Den har en bemalet grågøn overflade, hvilket jeg synes burde fremgå af den beskrivende tekst. Jeg ville have foretrukket det kendte zink-look, men har affundet mig med det grågrønne.

Hej Gitte

Det har du ret i - jeg skulle have været tydeligere med min beskrivelse - jeg undskylder forvirringen. Jeg vil huske at tage det med næste gang, således at der ikke er nogen, der bliver skuffet.

Med venlig hilsen,
Jannemieke
emmys.dk

jeg er umådelig tilfreds med den service, jeg har fået

Jeg kan varmt anbefale, at handle på emmys. dk

Fantastisk betjening og levering, helt i topklasse, hurtigt og effektivt

Fantastisk service, levering og alt bare i top. Kunne ikke går hurtigere eller være bedre, så det er helt sikkert et sted, jeg vender tilbage til.

Da jeg bestilte en pude ved Emmys, havde jeg glemt at opltse mit firmanavn. Dette var dog intet problem, da jeg fik en mail, hvor de ville tjekke adressen (de havde ikke fundet mig på en søgning på nettet). Så havde jeg mulighed for at oplyse mit firmanavn, så pakken kom frem. Og så var der en lille notits med, som virkelig var prikken over i'et i forhold til servicen.
Jeg kan varmt anbefale at bestille herfra!

Personlig service via internettet

Hurtigt og personlig service, selvom det er via internettet, det kan jeg godt lide og det gør jeg kommer tilbage. Varerne er iorden og de ligner dem som billederne viser.

Dejlige dressinger

Endnu engang perfekt levering uden nogen kvaler. Det eneste jeg syntes var lidt træls er, at levering medio marts og chilisausen og hvidløgsolien havde holbarhed "Bedst inden april 2011"

Kære Vivi

Du har helt ret - det skulle ikke være sket. Jeg har kontaktet leverandøren og bedt om nye chilisovser og jeg vil også bede hende om en ny hvidløgsolie - som jeg gerne vil sende til dig når jeg har fået dem (påregn noget leveringstid) - gratis selvfølgelig. Jeg vil være mere opmærksom på datoen fremover.

Med venlig hilsen,
Jannemieke
emmys.dk

Ovenud tilfreds !

Jeg er meget tilfreds med den service jeg har fået, hurtig levering og varen svarede til det man har bestilt.
Pakket godt beskyttet ind, så der ingen mulighed var for at varene kunne blive beskadiget. Helt sikkert et sted jeg kunne finde på at handle igen!

Gode og overskuelige sider. Mange lækre fristelser.
Det er bestemt ikke sidste gang, jeg handler hos emmys.

Med venlig hilsen.

Mihranda Scheel

Kanon service

Dejlig service og nogle lækre ting.
Handler gerne her igen.
Hurtig levering :)

Problemfrit at handle med og varerne bliver sendt hurtigt.

Problemfrit at handle med og varerne bliver sendt hurtigt.

Jeg er en tilfreds kunde, som gerne vil anbefale kommende købere at handle med emmys.dk.

Jeg vil handle med dem igen.

LYN HURTIG LEVERING_ GOD SIKKER INDPAKNING AF GLAS

hurtig levering, flotte produkter, god effektiv betjening.
Vedlagt i min pakke var chokolade og tebrev. Tak for det:).

Fantastisk behandling

Det gør igen, når jeg trænger til lidt omsorg. En del af min bestilling var pakket så smukt ind, at det var som at få en gave fra en kær ven...

Jeg blev populær med Emmy`s adventagaver

Jeg blev rigtig populær ved at købe adventsgaver fra Emmy´s til mine 2 døtre og ene svigerdatter. Det var første gang, jeg vovede at købe noget over nettet, men det gik jo fint.
Siden har jeg købt nogle fødselsdagsgaver, og det er så nemt.
Alt er i orden, og varerne kommer til tiden.
Tak for det

anbefaling

hurtig levering og flat indpakning, samt en lille ekstra gave

Venlig, personlig betjening

Jeg bestilte varer fra januarudsalget. Mine varer kom ret hurtigt med en håndskrevet besked, med en besked og en venlig hilsen. Desuden lå der lidt chokolade og et brev te i pakken. At det ikke blev 5 stjerner skyldes udelukkende, at varerne er lidt for dyre, men så kan man jo handle på udsalget.

Alt i orden

Fik min pakke inden jul og endda gratis forsendelse. Lækre ting. Fair pris

www.emmys.dk Details

Eksklusiv brugskunst- og livsstilsbutik med salg online af brugskunst. blandt andet brugskunst fra Bloomingville, Jeanne d'Arc living og Chic Antique. Brugskunst og livsstil på nettet...

Visit Emmys

Write to: info@emmys.dk
We live here: Georginevej 2, 4. th.
2300 København S