Emofabrik reviews

Emofabrik reviews

7.9

Ingen problemer...

Fik det jeg skulle, ingen problemer...

Elendig service!!

Jeg købte en Mazzer Mini kaffekværn. Det skulle være toppen!

Den kunne ikke kværne som den skal. Butikken undrede sig da den er simpel og altid virker.

2 gange har de nu haft den og problemet er nu efter et par måneder stadig det samme. De har haft den i 3 uger denne gang og troede den var sendt tilbage til mig.

De tager ikke kundens problemer seriøst. Køb dine produkter andre steder - der findes flere gode.

Hurtig levering og god service

Bestilte en kaffekværn hvor tilbudet var udløbet dagen før, men fik den alligevel til tilbudspris. Dét god service 😉

Overraskende god

Jeg havde bestilt en Ascaso I 2 Mini fra emofabrik.dk. I kommentaren spurgte jeg om de havde nogle bønnesamples, da jeg normalt kun køber min kaffe fra Risteriet.

De har også en efterårskampagne kørende lige pt., så jeg sparede 10% på kaffekværnen.

Jeg fik kværnen dagen efter den var blevet afsendt, og med den fik jeg mere end hvad man kan kalde et sample. Det var en Efterårsgave.

Kan kun anbefale dem, og er nok ikke sidste gang jeg handler hos dem.

Fungerer upåklageligt

Anden gang jeg handler med emofabrik.dk.
Første gang var nogle af de varer jeg havde bestilt ikke på lager, men blev ringet op af firmaet, og fik løst problemet på en meget tilfredsstillende måde for mig (fik tilbudt bedre produkter til samme pris)
Anden gang gik det hele bare som forventet.
Absolut en anbefaling værdig.

Til tiden og 100% i orden

Kan kun sige godt om min bestilling hos Emofabrik. Bestilte 5 forskellige poser kaffe og nogle filtre til min Aeropress, de kom dagen efter, fint pakket og alt var 100% som det skulle være. Fik også en mail med forsendelsesnummer og var aldrig i tvivl om alt gik efter planen. Dejlig måde at drive webshop på!

Ville helt sikkert købe kaffe her igen :)

Kun godt at sige om Emofabrik

God service. Sendte en email og fik svar hurtigt. Godt at DPD sender med Post Danmark. DPD smed bare pakkerne foran døren uden nogen seddel.
Blev leveret med Post Danmark. Fungerer fantastisk. Pakken kom dagen efter og blev leveret af venlig og dygtig personale. Pakken havde ikke en skramme.
Godt gået emofabrik og Post DK.

God service og gratis levering

Jeg havde forelsket mig i en Nuova espressomaskine, men var ikke helt sikker på valget. Jeg kontaktede Emofabrik, og blev vejledt til at købe en mindre maskine, der passede bedre til mit behov. Fragten var tilmed gratis og pakken blev leveret 2 dage senere.

Så god service oplever man sjældent i butikerne. Det er ikke sidste gang, at jeg har handlet hos Emofabrik.

Temmelig ringe service og bare en dum måde at miste kunder.

Jeg købte varer for over 900 kr ved emofabrikken. Derefter blev jeg ringet op et par dage efter, fordi en af mine varer (en stamper) ikke var på lager. De tilbød mig, at jeg kunne få en anden stamper af samme type til "samme pris".

Jeg tænkte det var super god service, og sødt af dem at tilbyde mig en varer, som jeg gik ud fra havde en lille merværdi, til mig for "samme pris", så jeg kunne få mine varer hurtigt.

Det vidste sig så, at de havde sendt den billigste grimmeste stamper fra deres lager til mig. En stamper jeg kunne se kostede 50 kr mindre på deres hjemmeside. Men jeg havde jo fået den til "samme pris", så de havde ganske rigtigt hævet 50 kr for meget.

Jeg kunne retunere varen, hvilket jeg burde have gjort, for den er grim. Men jeg manglede en stamper, og portoen kostede næsten det samme som varedifferencen, så jeg gjorde butikken opmærksom på fejlen.

De tilbød mig at komme ned i deres butik, som dog kun har åben, når jeg selv er på arbejde. (Hvilket jeg havde gjort opmærksom på fra start.) Så jeg skrev endnu en gang og gjorde opmærksom på, at jeg ønskede at få differencen refunderet, men det har de aldrig svaret på.

Jeg tænker det er ufatteligt dumt. For de har røvrendt mig for 50 kr denne gang, til gengæld har de mistet en kunde for altid.

Elendig og mangelfuld service

Har lagt to ordre ( de skal jo have en chance),
Første ordre. Den bestilte vare komme aldrig og de svarer ikke på gentagne emails. Der må rykkes to gange pr. telefon. Hver gang dårlige undskyldninger. Første gang, manglede de en delordre, men den var kommet hjem nu. Anden gang "var ordren forsvundet fra systemet"... men nu sender de den med det samme. Den endte med at dukke op efter lang lang tid.
Anden ordre:
Der manglede dele i ordren. Har sendt e-mail men de svarer ikke.

Inkompetent Service

Først bliver der trukket det dobbelte beløb på min bank konto af hvad jeg har købt for. Efter at have klaget indrømmer de fejlen og lover at overføre pengene tilbage med det samme. 10 dage efter er der stadig intet sket og jeg ringer flere dage i træk uden at kunne få fat på dem. Tilsidst lykkes det og jeg får pengene overført. Kan ikke anbefale at købe herfra.

Meget fin service

Da der opstod problemer med leveringen, tog virksomheden selv initiativ til at løse problemet. Meget fin service.

Hurtig levering.

Jeg bestilte kaffekanden søndag aften og her sidder jeg nu og nyder en god kop kaffe tirsdag aften, det var en god og hurtig handel!

Først god - så dårlig kundeservice

Jeg bestilte en vandfilterkande og et par kasser med afkalker lige før jul. Allerede samme dag blev jeg ringet op fra Emofabrik, der spurgte om det var noget jeg skulle bruge som julegave - for så ville de hjælpe mig med at finde alternative produkter, da alt ikke var på lager. Det var ikke til en julegave, så ingen stress - jeg kunne godt vente. God service.

Da varerne så kom i starten af januar, var der kun to breve med afkalker og ikke to kasser, som jeg havde bestilt. Jeg skriver til Emofabrik, der med det samme erkender fejlen og lover at sende det manglende. Stadig rigtig fin service. Fejl kan ske, og de lover med det samme at rette op.

Nu her snart 10 dage efter, har jeg stadig ikke modtaget mine breve med afkalker - og en mail med rykker fra i forgårs er ikke blevet besvaret... Ærgerligt at en god oplevelse skal ende som en dårlig, men det er der vi er lige nu.

God kaffe og fantastisk service

Jeg har kun fået god service og god kaffe emofabrik! Har haft brug for kunde service en enkelt gang, hvor jeg skulle bruge en hastelevering. De tre kilo kaffe jeg skulle bruge var desærre udsolgt, men jeg fik et andet, tilsvarende produkt leveret mindre en 24 timer efter bestilling!

Har ikke bestilt "hardware" endnu, men når jeg skal have skiftet kværn eller maskine, så bliver det helt sikkert her.

Elendig kundservice

Sælger smed røret på da jeg ringede for at høre hvornår jeg kunne forvente svar på den mail jeg havde skrevet for 10 dage siden.....
Jeg havde ringet sælgeren op fordi en størrelse på et produkt ikke var oplyst på hjemmesiden. Han ville sende svar, så jeg skrev en mail som aftalt. Da jeg så ikke hørte mere, ringede jeg igen. Han svarede han ville kigge på det og da jeg spurgte om hvornår jeg kunne forvente svar, da der på hjemmesiden står 1 time, smed han røret på. Det er sgu uprofessionelt.
Bøgh & Larsen KaffeCompagni Aps

Reply from Bøgh & Larsen KaffeCompagni Aps

Den potentielle kunde ringede til mig for 10 dage siden for at få en snak om størrelser på Bialetti Moka Express da det var tid til at skifte pakninger. Da man ikke umiddelbart kan se størrelsen på kanden uden original emballage; hvilket var tilfældet her, sagde jeg at hun kunne måle højden på kanden så ville jeg tjekke hvilken størrelse pakning hun skulle bruge, så hun ikke kom til at bruge kr. 39,00 forgæves på en forkert pakning.

Jeg har desværre glemt at give en tilbagemelding og det beklagede jeg også for hende. Hun bliver dog ved med at referere til at vi skal svare inden en time. Jeg siger at jeg ikke kan garantere at jeg kommer i nærheden af at måle 3 forskellige mokkakander idag. Jeg slutter med at sige at jeg desværre ikke kan hjælpe hende med det hvis hun insisterer på at det bliver idag: og lægger røret på.

Christian Larsen
Emofabrik

Super kaffe

Har aldrig fået en dårlig kaffe fra emofabrik. Kvaliteten er i tom. Kundeservice er klart over middel. Double crema er god!

intet negativt.

Jeg fik det jeg bestilte, hurtigt. En rigtig god oplevelse.

Intet mindre end..

..super god service og hurtig levering.

Jeg købte min nye semiautomatiske espresso maskine herfra og efterfølgende en masse tilbehør. De besvare både mails og telefonopkald og giver en god vejledning når det er nødvendigt.

Kan helt klart anbefales! Kaffe bønnerne er også et prøv værd! :-)

Tak for kaffe ;-)

Hurtig levering, kvalitet, priser ok, og god kundeservice.

Produkter

2 x Espresso Double Crema TILBUD (248 - Double Crema ristet) 298,00 DKK
1 x Espresso Original Crema 100 % Arabica TILBUD (230 - Original Crema 100%) 149,00 DKK
1 x El Salvador San Antonio (Rå) (863) 99,00 DKK
Vægt: 1 Kg

Sub-Total: 546,00 DKK
Fast takst: 0,00 DKK
Total: 546,00 DKK

Bøgh & Larsen KaffeCompagni Aps Details

Markedets bredeste udvalg af kvalitets espressomaskiner, kaffekværne og kaffetilbehør. Derudover har vi altid friskristet kaffe fra lokalt micro risteri i Århus. Prøv landets lækreste espresso. Se vores store udvalg i butik/showroom i Århus C. eller på www.emofabrik.dk

Visit Emofabrik

Write to: Info@emofabrik.dk