EMP Danmark reviews

EMP Danmark reviews

8.5

Lang leveringstid

Leveringstiden er lang, ca 2 uger for mig. Pakken kunne have været en del mindre, fik en kæmpe papkasse til et ur.

godt, men lidt dyr fragt

Jeg har handlet mange gange hos EMP og har næsten altid fået en ret hurtig levering. De har et meget stort udvalg og har mange forskellige stilarter. det eneste der er at sætte fingeren på er at fragten er en smule høj. Men med deres gode produkter er det det værd:

Kan varmt anbefales

Jeg har handlet flere gange med EMP, og har ikke haft nogle problemer med dem.
Med i pakken følger der som regel en retur/bytte-blanket, som man bare kan udfylde og sende retur med pakken hvis man vil bytte til anden vare/størrelse, eller have pengene refunderet.

Meget for høj fragt og en alt for stor kasse til 1 t-shirt..

Det skal ikke forståes sådan at jeg kun har haft en dårlig oplevelse ved handel på hjemmesiden. Min vare kom relativt hurtigt og det er jo fedt nok. Men som kunde der handler relativt meget på nettet generelt, kommer jeg nok ikke til at købe flere produkter hos emp-shop.dk. Det er er rent ud sagt fordi der er alt for høj en fragt! Jeg købte en t-shirt til min kæreste som kostede omkring 120 kr. Den pris kan jeg godt acceptere for en specifikt mærke, men så at betale 79,90 kr i fragt er simpelthen til grin! Jeg nægter at betale så meget for at få 1 t-shirt sendt, som forresten var i en alt for stor kasse, så den var gået i stykker undervejs. Det føltes slet ikke som om at der er taget hensyn til de skader der kan blive forsaget undervejs når der fragtes med post danmark. Jeg kunne overveje at handle der igen hvis der bliver lavet fri-fragt, eller man i få fald få flere fragt muligheder end kun post danmark.
emp-shop.dk

Reply from emp-shop.dk

Hej Eva

Jeg forstår dig udmærket og det kan blive dyrt i forsendelse når man kun køber en enkelt vare.

Vi sender alle varer som pakker fra vores hovedlager i Tyskland med Post Danmark til enhedspris på kr. 79,95 med omdeling og kr. 49,95 uden omdeling uanset mængde. Vores forsendelsespriser ligger stadig under Post Danmarks standardpriser. Alle forsendelser er forsikret og sendes med track and tracenummer.
Prisen på din forsendelse har ved din bestilling ikke været skjult, hvorfor du har haft mulighed for at vælge forsendelse med eller uden omdeling.
Prisen for forsendelse uden omdeling er uændret, og derfor den samme som du betalte for din første bestilling hos os i 2010.

Med venlig hilsen,
Kennie Bendixen Deigaard
EMP Danmark
Manager

Dårlig kvalitet!

Det er dårlig kvalitet!
Bestilte et par Skullcandy headset som måtte sendes tilbage pga en skade på ledningen. Da jeg så får sendt dem retur og modtager et par nye, er der INGEN lyd igennem og skal endnu en gang sende dem tilbage.
I hvert fald sidste gang jeg handler der. Leveringen var dog god og hurtig, og når jeg ringede til kundeservice, var de flinke og forstående.
emp-shop.dk

Reply from emp-shop.dk

Kære Jannie,

Jeg er bare rigtig ked af, at du har modtaget en vare som ikke har levet op til dine på ingen måde urimelige forventninger, men jeg er ligeledes yderst glad for at læse, at din oplevelse af EMPs kundeservice har været tilfredsstillende.

Måske din anmeldelse af produktet, havde været mere passende hvis den havde været at finde direkte på Skullcandys Trustpilot og ikke hos EMP.

Håber meget at vi stadig ser dig som kunde hos EMP, da det tilsyneladende ikke er os du er utilfreds med kun dette ene produkt, som vi dog skal huske på, at du én gang har fået ombyttet og selvfølgelig kan vælge at få refunderet din betaling/portoudgift for anden gang om du ønsker dette.

Med venlig hilsen,
Kennie Bendixen Deigaard
EMP Danmark

Fantastisk butik

Jeg har aldrig haft problemer med EMP og jeg synes deres udvalg er forrygende. Selvfølgelig kan man altid brokke sig over priserne, men tøj ER dyrt med danske priser :)
De eneste to ting jeg kan brokke mig over, er deres størrelser. Købte to dame-t-shirts i størrelse medium og de var begge xsmall i størrelsen, så kunne ikke passe dem, desværre. Og kunne ikke bytte til bedre størrelse, da de kun gik op til large, hvilket tydeligvis ikke ville være stor nok til mig.
Og fik en pakke som postdamen ikke var meget for at udlevere, den var så faldefærdig at tingene faldt ud af den. Men det er kun den ene gang.

EMP kan klart anbefales og jeg venter lige nu spændt på min næste pakke, hvor der er 2-4 ugers levering på. Hvorfor kan man jo kun gætte sig til, men så er tålmodighed en dyd :)
Kommer til at købe derfra langt ud i fremtiden!

Anbefales

Super butik, med lidt anderledes udvalg.

Synes nogen gange leveringen tager lidt lang tid. Men har handlet der flere gange og gør det gerne igen.

Altid iorden!

jeg har handlet for mere end hvad jeg kan tælle til på Emp, og har aldrig haft problemer med noget som helst.
tøjet er super lækkert og i god kvalitet. oplever aldrig skader på CDer eller andet.
Mine ting er altid kommet til tiden, og den ene gang hvor en ting ikke var på lager (det vidste jeg da jeg bestilte) holdt de mig løbende opdateret om hvor længe de regnede med der ville gå før jeg fik min pakke.
Venter lige nu på endnu en bestilling og kan slet ikke vente.

hurtig service, og rigtig nemme at komme i kontakt med, og søde til at svare på spørgsmål!

FED SIDE, NEM AT FINDE RUNDT PÅ, MASSER AF COOL'E TING

jeg har handlet fra EMP-SHOP mange gang og det har ikke været nogen problemer med dem nogensinde og de har en masse ting til lidt af været fra det lidt mere "normale tøj" til det mere "alternative" og De kan klart andbefaledes til enhver

Fedt site

Jeg opdagede sitet ved et tilfælde og lige netop her kan jeg få nogle varer, jeg ikke kan få andre steder, så det er jeg meget glad for.
Nogle af de varer, jeg købte, var endda mere end 30 % billigere end på andre sites, hvilket jeg blev glædeligt overrasket over.

Så alt i alt, et skidegodt site, som jeg regner med vil komme til at tjene fedt på mig :-)

RIGTIG GOD

Har handlet hos EMP flere gange og har ikke noget negativt at sige udover jeg ville ønske de havde mere dametøj i str. xxl.

NÆSTEN PERFEKT

Jeg har gennem de sidste par år, nok købt for omkring 15,000 kr, på EMP-SHOP.dk.
De har aldrig skuffet mig som sådan!
Utrolig brugervenlig hjemmeside.
De er flinke til at svare på mails, hvis kunden har nogen form for spørgsmål, eller har brug for hjælp.

Jeg havde et enkelt problem engang (mit kreditkort kunne pludseligt ikke bruges på siden), hvor jeg skrev en mail til dem. De bad mig ringe, og da jeg ringede fik jeg en utroligt imødekommende person i den anden ende. Problemet blev løst med det samme. Der var styr på det!

En anden gang, havde jeg ved et uheld, og uopmærksomhed, bestilt to ens t-shirts. Jeg returnerede den ene, men fik den sendt tilbage igen, uden videre forklaring på hvorfor. Det var jeg selvfølgelig ret bitter over. Men da jeg så kiggede på t-shirten opdagede jeg et hul i den ene armhule. Fejl fra fabrikken, som jeg ikke havde opdaget fra starten af. Så det er jo ikke rigtigt et problem med EMP. Det var bare mig der var uopmærksom.

MIT ENESTE MINUS:
Deres størrelsesguide gælder alle deres varer. Jeg har endnu ikke haft held med at bruge den. Min viden på forhånd, eller gæt, på hvilke størrelser jeg skal have til de forskellige varer, har jeg mere held med.

Jeg elsker EMP-SHOP. Det er min yndlings shoppe-hjemmeside!

Fede varer til alt heavy og goth

Har handlet utallige gange og har intet at udsætte på levering og kvalitet. Eneste lille minus er leveringsprisen, men det er til at overse da varerne er for fede.

Gik som smurt

Hjemmesiden er nem og overskuelig, og jeg modtog pakken inden for kort tid, hvilket var meget dejligt da det var noget som jeg skulle have med på ferie - Alt i alt en god oplevelse at handle med EMP

Virksomheden bryder dansk lovgivning om returret!

EMP Danmark er per 10. juli 2012 anmeldt til forbrugerombudsmanden for ikke at overholde dansk lovgivning om fuld returret.

Kort fortalt købte jeg en vare hos EMP, som viste sig ikke at være som beskrevet på hjemmesiden. Jeg gjorde derfor brug af fortrydelsesretten og tilbagesendte varen i samme stand som ved modtagelsen vedlagt korrekt udfyldt returformular, og EMP bekræftede et par dage senere modtagelsen indenfor de angivne 14 dage. Ikke desto mindre ville de ikke tilbagebetale mig det fulde beløb, men kun beløbet fratrukket den oprindelige porto.

Godt så. Lad os så lige kigge lidt på lovgivningen:

Forbruger- og konkurrencestyrrelsen skriver således vedr. fortrydelsesret og returnering:
"Pengene retur
Når du benytter fortrydelsesretten, skal du have dine penge retur. Du skal have hele beløbet tilbage, som du har indbetalt. Sælgeren må altså ikke fratrække et beløb for fx at sende varen til dig, og sælger skal straks betale pengene tilbage, dog inden for en frist på 30 dage."

Link: http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerguides/Fortrydelse/Fortryd-net?tc=1DD37A5176D84B22A4485EBC7A8FC9EE

Så kort og godt har jeg krav på at få ALLE mine penge tilbage, altså det fulde beløb inkl. den fragt, jeg betalte for varen i første omgang. Det står klart og tydeligt, kan vi nok godt blive enige om.

EMP skriver selv således i deres betingelser - ironisk nok under fanen "Pengene tilbage, garanteret og uden problemer!":
"Fortrydelsesret
Du har ret til at fortryde et køb indenfor 14 dage. Varen skal returneres til os sammen med udfyldt returformular. Du kan også vælge at nægte modtagelse."

Link: http://www.emp-shop.dk/ter_withdrawal/

Nå da. Jamen, så langt så godt. De giver jo forbruger- og konkurrencestyrrelsen og dermed også mig ret i, at jeg har krav på at få det fulde beløb tilbage.
Nårh nej! For der er ifølge manager Kennie Bendixen Deigaard noget, jeg fuldstændigt har misforstået: Han skriver, at fortrydelsesretten ikke gælder, hvis jeg ikke mener, at varen lever op til det beskrevne. Det er jo ikke at fortryde, det er bare at returnere varen. Desuden understreger han: "Fortrydelsesretten er når hele købet fortrydes og pakken sendes retur som ”nægtet modtagelse”."
Aha? Det var da morsomt, der står da ellers, at det er EN af mulighederne under deres beskrivelse af fortrydelsesret, ikke den eneste mulighed, som Kennie ellers er sød at udpensle for mig...

Ikke desto mindre er det jo noget vås og direkte i strid med lovgivningen, det Kennie her forsøger at forsvare deres handling med. At gøre, som jeg har gjort, går klart ind under brug af fortrydelsesret, og at de ikke vil refundere det fulde beløb, men netop fraregner fragtomkostningerne, er direkte modsat af, hvad Forbruger- og Konkurrencestyrrelsen skriver i paragraffen.

Der er ingen tvivl om, at jeg har lovgivningen 100% på min side, hvilket er blevet bekræftet af både Forbruger- og Konkurrencestyrrelsens jurister såvel som min bankrådgiver (som har sendt sagen videre til NETS mhp. at få kigget på virksomhedens måde at gøre forretninger ud fra egen frie fortolkning af loven). Forbrugerombudsmandens sekretær (som har fået al kommunikation med EMP som bevismateriale) har gjort opmærksom på, at de ser med alvorlige øjne på åbenlyst lovbrud, og det glæder mig, at de nu har taget sagen op.

Spørgsmålet er dog: Handler EMP overlagt med at bryde loven og dermed i ond tro for at få flere penge i kassen, eller handler det i virkeligheden om, at der står nogle inkompetence mennesker bag virksomheden, som ikke har gidet sætte sig ind i lovgivningen på feltet?
Lige meget hvad, så vil jeg ikke opfordre nogen til at handle her længere...!

OPFØLGNING:
Efter at have kontaktet forbrugerombudsmanden, fik jeg medhold, og pludseligt stod de resterende penge på min konto fra EMP - uden et ord fra dem! Så jeg fik mine penge retmæssigt tilbage, og forbrugerombudsmanden holder nu øje med dem. En undskyldning har jeg aldrig fået, til gengæld var de frække nok at sende mig et reklamemagasin for deres virksomhed per post. Som om jeg nogensinde kommer til at handle dér igen!

ikke værst!

Jeg har over flere gange bestilt fra EMP. Eneste negative jeg kan finde er at tøjet kan være lidt for dyrt nogen gange og at leveringen kan tage laaang tid nogle få enkelte gange.

Overskuelig

Fedt udvalg - både band t-shirts og populære mærker.
Handler her igen og igen. God service og hurtig levering. JA TAK

Superb !

Bestilte varer online, modtaget få dage efter orderens afsendelse. Ingen problemer med størrelse. God pris. Kan VARMT anbefales.

Mange forskellige varer

Rigtig god hjemmeside. Alt hvad jeg har bestilt derfra har jeg fået indenfor få dage og i en god kvalitet.

emp-shop.dk Details

Visit EMP Danmark