Empirebio reviews

Empirebio reviews

5.4

Snobbet..

Biografen er fin som biografer er flest, men..
...at man skal komme 45 minutter før, virker fuldstændig absurd, når salen ikke engang er halvt booket. Hvad skal man så lave de sidste 40 minutter, når man har købt billetter og slik?
Vi havde booket 3 gode sæder hjemmefra, og er i biografen 30 minutter før, kommer op til skranken 25 minutter før, og billetterne er væk. Da vi kommer ind i salen kan vi se, at der er masser af sæder. Hvad er så fordelen ved at booke hjemmefra? Jeg ved godt de skrev 45 minutter før i bekræftelsesmailen, men jeg kunne bare ikke tro det var sandt.
På en restaurant får dem, der har booket på forhånd de bedste pladser, og "walk-ins" de mindre gode pladser, og jeg kan egentlig ikke se en grund til at dette skal være anderledes i biografen?
Så kan "Walk-ins" evt stille sig i en special kø og 5 minutter før, kan de købe uafhentede billetter..det virker i hvert fald mere retfærdigt.

Elendig kundeservice

Vi var fire, der skulle i biografen i aften, og bestilte for flere dage siden for at få de bedste pladser. På dagen bliver den ene syg, og jeg går derfor ned for at afhente tre ud af de fire billetter. Da vi har bestilt på sidste række, vil de ikke lade mig købe tre billetter. Jeg kan kun købe to eller alle fire. Eller jeg kan rykke længere ned på nogle dårlige sæder. Jeg spørger dem om de ikke godt kan se problemet, hvortil de vælger kun at se på reglerne uden den mindste indrømmelse eller undskyldning for systemet.
Jeg har derfor netop købt fire billetter hvoraf jeg kun skal bruge tre. Jeg har sjældent oplevet så dårlig kundeservice i en biograf. Det er jo langt fra med vilje og planlagt at nogen bliver syg på dagen.

Flot gammeldags biograr

Venligt personale og flotte sale og god beliggenhed...når man har fundet frem til hvor den ligger.

godt billede og lyd men alt andet fejler

Benplads, stole, lyd og billede er ok. Men alt andet fejler.

De svare ikke på mails
Personalet er næsten arrogant i deres betjening.
Priser på slik og cola ligger over gennemsnittet. Koblet med et stærkt begrænset udvalg...
Ind og udgang sker samme sted. Det kan skabe trafik propper.

Empire kan gå hvis det er sidste øjeblik, men det er så absolut værd at bruge transport tid på at tage i imperial eller cinemaxx i stedet.

lorte biograf

weehee efter næsten 10 dage så lykkes det at få fat i dem og få 4 nye biletter jeg takker rigtig mange gange selm og det var noget af en kamp men bedre sent end aldrig ;);););)

Super biograf

Det er bare den bedste biograf i Danmark :)

40 min ventetid!

Min veninde og jeg beslutter os for at tage i biffen. Det starter med, vi går på kino.dk, som ikke virker da vi prøver at gå til betaling. Så ringer jeg til Empire bio og høre på en elektronisk guide, som fortæller os at der kan være en længere ventetid ved filmstart. Kl er da 18:19.
Vi beslutter os så får at tage over til Empire bio. Da vi ankommer i Empire bio, bliver vi modtaget af en ung mand i skranken. Vi er stadigvæk på hold i telefon køen. Det hører ekspedienten også, men han mener ikke vi har ventet urimeligt længe(næsten 40 min) Vi spørger derfor om han gir en gang popcorn, da vi hverken kunne bestille billetter online eller pr tlf. Han mener det er fint nok vi sparer ekspeditionsgebyret!!!
Tak for god service ;-) haha
Tror ikke at popkornene og sodavand eller andet kunde smørelse ville have væltet bugettet. Da jeg kender nordisk film's indkøbspriser på mange af produkterne.

Danmarks bedste biograf!!

Elsker at komme i den biograf. På date, men mine venner, med min mor - kan altid anbefales.

sletter profil når man bestiller gaver

sletter profil når man bestiller gaver

Is Empirebio your company?

Empire Bio Details

Visit Empirebio