En2ti reviews

En2ti reviews

7.7

Super duper

FIk en elmer til badet til jul, som var gået op i syningen, pga sne kunne vi ikke komme ud og sende den, så rignede om spurgte om jeg måtte sende den, selom det var lidt sent jo, og der var ingen problemer, så det er jo super,)

Super service!

Jeg købte en demo vare og jeg fik tilsendt billeder inden levering og da jeg fik varen kunne man slet ikke se at den havde været brugt, super fedt. Hilsen Maria fra Køge.

Is En2ti your company?

en2ti Details