EnNyBog.dk reviews

EnNyBog.dk reviews

8.5

Super god support.

God og hurtigt support. Kan helt sikkert anbefales.

Supergod og hurtig support

Supergod god support, hurtig tilbagemelding og service i top.

Jeg har købt en del lydbøger på siden og det kan anbefales. Det er nemt. Det fungerer. Ikke sidste gang jeg handler der:-)

Super support og tilbagemeldinger

Har indtil nu selv købt 7 lydbøger igennem dette site, og alt har fungeret fuldt tilfredsstillende, det er det site jeg hele tiden vender tilbage til når der købes lydbøger.
Super support og altid tilbagemeldinger, man føler virkelig der er mennesker bag sitet.

Kanon

Har købt lydbøger, det er dejligt nemt, billigt og hurtigt, hjemmesiden er tilmed enkel og nem. kan ikke skrive noget negativt, de havde alle de titler jeg søgte.

Har brugt dem rigtigt mange gange, og et par gange har jeg haft problemer med at få en bog ned, men en mail og så er der kommer hjælp til det med det samme, selv i weekenderne.

super

en god servic de giver, har flere bøger der fra dem gode priser ledt at finde ud af

Rigtig god butik - der har fundet en niche.. bare ikke en rigtig browser ;)

Endelig en butik hvor man kan købe lydbøger og downloade dem.

Desværre virker siden kun i Internet Explorer - der er et klart minus da vi er mange der helst vil have den sikkerhed der er i Firefox 3.

Ellers er det gode priser - både i forhold til lignende sider, sider med trykte udgaver af varerne og sider der forhandler romanerne på cd'er.

Intet problem ved handen.

www.ennybog.dk Details

Visit EnNyBog.dk