Envywhite.dk reviews

Envywhite.dk reviews

8.2

Ikke imponeret

Jeg ee ikke just imponeret, dårlig kundeservice, dårlig brugsanvisning, og indtil videre kan jeg ingen ændringer se

Super produkt!

Super nice, fungerer som det skal. Det eneste jeg kunne tænke mig var et par rettelser i brugsanvisningen som f.eks. at skinnen kun skal koges i 5-10 sek. - Det er altså 20-30 før den er blød og formelig, ligesom det ses i denne video: http://www.youtube.com/watch?v=u_M5MaxLL5U , samt en brugsanvisning der indeholder lidt info om mineral-gél'en, da der ikke står nogen steder hvordan det skal påføres, hvor længe det skal sidde, osv. Men alt i alt - Jeg er tilfreds! Smiler stort med mit nye Colgate-smil! Skinnende hvide, som det ses på tvshop..

Helt igennem fin service

Fantastisk og venlig service, hurtig og præcis levering, meget konkurrencedygtige priser.
Kan varmt anbefale alle andre at gøre det samme.

Meget tilfreds

Jeg er meget tilfreds med at handle her, og kommer gerne igen! :)

Bestilte den 14 august, har stadig intet modtaget. ( 4 sep )

Kan godt være produktet er godt, samt servicen er god. I hvert fald når man læser langt de fleste anmeldelser om Envywhite.dk
Nu har jeg så ikke mulighed for at udtale mig om produktet, eller om servicen, da jeg bliver spist af med det er en fejl fra postdanmark.
Men jeg bestilte et sæt den 14 august, og har intet modtaget endnu. Efter lidt kommunikation via mails, er det åbenbart post danmark som har klokket i det. Men det ændrer ikke på at jeg har betalt for et produkt som jeg har aldrig modtaget.
I burde måske sende det med track and trace fremover!

Opdatering: Envywhite kontaktede mig idag, hvor jeg fik at vide de ville sende et nyt sæt, samt en ekstra mild sprøjte og ekstra mineralgél. Jeg ville være rigelig tilfreds bare at modtage det jeg havde bestilt, men er selvfølgelig taknemmelig for den ekstra "gave"

Hurtig respons fra kundeservice.. Den Ros skal I have :)
5 stjerner for MEGET hurtigt service

Hurtig ekspedition, godt produkt. (103 Luxus Tandblegningssæt 299,-)

Jeg modtog tandblegnings sættet allerede dagen efter jeg havde bestilt det. Alt var som beskrevet på hjemmesiden. Det er en nem og overskuelig hjemmeside.

Ang. produktet så var det nemt at forme skinnen rundt om tænderne i overmunden, men grundet lidt skæve tænder var det lidt besværligt for skinnen til undermunden. Men med lidt snilde og en saks til de høje kanter, var den i vinkel.

Jeg startede med tænder mellem 4 og 5 på tandkortet, blegede med gel på 35% én gang og er nu et sted mellem 3 og 4. Jeg kan klart se en forskel, men der skal en gang eller 2 mere til før jeg er tilfreds med resultatet.

Ang. selve blegningen, så havde jeg forventet at det ville være meget ubehageligt og gøre ondt, men det var ikke så slemt. Det prikker og stikker lidt i tandkødet, men det er bestemt til at holde ud. Det var dog lidt besværligt med al det overskydende mundvand man producerer. Jeg opgav køkkenrullen og sad til sidst med hovedet over en tallerken og lod det rende... ikke særlig charmerende, men det handlede jo kun om en halv time, så skidt med det.

Lige efter blegningen havde jeg nogle meget hvide render på tænderne og tandkødet i kanten af tandkødet, men det forsvandt heldigvis efter et par timer.

Jeg syntes at der umiddelbart er for lidt mineralgel med i pakken, da jeg allerede efter en behandling har brugt næsten halvdelen og jeg vil tro der er til 10-15 blegninger i blegegelen.

Jeg vil klart anbefale andre at bruge envywhite.dk!

Overskueligt website

Dejlig nem og overskuelig hjemmeside. Har handlet her et par gange, og kommer meget gerne igen :)

KANON SERVICE!!

Leveringen var kanon hurtig og jeg har efterfølgende haft kontakt til virsomheden. Det er længe siden jeg har fået så god service!!

PRØV DET!

Hjemmetandblegning er ofte kritiseret for ikke at skulle virke, men det blev gjort til skamme med dette produkt. Mine tænder er bare blevet kridhvide, efter at have været helt gule. Nu holder jeg bare farven ved lige, ved at tage en tandblegning med 35% hver 2. uge. Jeg kan varmt anbefale folk at smøre gelen ud på tænderne, evt. vha. en vatpind, for derefter at sætte tandskinnen på. Så undgår man at få gelen på tandkødet, hvilket virkelig gør ondt. Gør man dette, har man et produkt, man bliver utrolig glad for!

Genialt Produkt ;-)

For år tilbage var jeg så uheldig at slå min fortand ud som nu er erstattet af en stifttand.
Desværre kunne man som tiden gik, se at at de andre tænder i min mund blev mere og mere gule i forhold til stiftanden.
Det bervirkede at jeg begyndte en intensiv søgning på nettet for at finde et produkt der kunne afhjælpe problemet.
Det var her at jeg stødte på Envywhite som i mine øgne sælger det mest GENIALE tandblegningsprodukt til dags dato.
Allerede efter 2 behandlinger med en 35% opløsning er mine tænder lige så flotte og hvide som stifttanden.
Skønt at man ikke længere skammer sig over at blotte sine bisser ;-)
Mvh. Frank M

Bestilte i går en Rosebud til min kæreste. Modtog den i dag og hun er glad.

Har handlet hos dette sted en del gange, og jeg er fint tilfreds med deres service :o)

hurtig betjening

hurtig betjening ,nem hjemmeside. hat intet at klage over.

Eight Hour Cream

Jeg er super tilfreds med deres service. Købte en Elizabeth Arden eight hour cream skin protectant om dagen og modtag pakken dagen efter. Varen lever fuldt ud til mine forventninger, og handler helt sikket her igen :)

kys kys

Godt produkt og god kundeservice

Envywhite har dejlig hurtig levering (1-2 dage efter bestilling) og har været i kontakt med god og hjælpsom kundeservice/support via mailen.
Bestilte først 22% opløsningen, men da jeg ikke syntes, at det ''gav nok'' på mine tænder, fik jeg 35% opløsning - og så skete noget. Efter at have brugt blegemidlet et par gange med et par dages mellemrum er tænderne nu blevet et par toner hvidere (og renere) at se på. Skønt! - Så nu kan der bare smiles der'ud'af :-D

Fantastisk

Jeg købte sættet til 199 kr med 22 % - og allerede efter 1 gang kunne jeg se forskel - og efter 3 omgange var de som jeg gerne ville have dem.. Og det skal siges at mine tænder var nikotin/kaffe gule.. Og jeg har over halvanden sprøjte tilbage, så der er til lang lang tid :-D
Kan helt sikkert anbefales :-)
Og har ingen bibirkninger oplevet..

Envywhite.dk

Jeg er så tilfreds med denne side. Det er billig og man modtager sin vare rigtig hurtig. Og dette er anden gang jeg handler her og vil absolut blive ved med det.
Og til sidst så vil jeg bare sige at Rosebud Savle er i mit hus et vidunder middel. Bruger det til mit lille barns røde numse og det er fantastisk..

Envywhite

Er DYBT imponeret over hvor effektiv Envywhite er!!!!
Har købt den stærke udgave 35 %, og har prøvet 4 gange. Mine tænder er tydeligt meget hvidere end de længe har været. Og har knap brugt 1/2 sprøjte.
Så der er til mange gange endnu.
Hurtig levering osse.
Eneste ulempe endnu er , smagen...puha, og så kan det altså mærkes på tandkødet at det er stærke sager, så man skal nok føle sig frem og holde pauser af og til.

+++++

fik hvidere tænder end hvad jeg nogensinde har haft før til min søns barnedåb og nu hvor jeg lige har siddet og kigget billederne igennem er jeg glad for at jeg blegede mine tænder, det ser virkelig godt ud på foto.

leveringstiden var lidt længere end forventet på 3-4 dage, men da jeg skrev ind til dem var de hurtige til at svare, og tror måske også at post danmark havde en finger med i spillet ift. den lidt længere leveringstid, men en fin forretning med rigtige mennesker bag skærmen :o)

Skønt skønt

Envywhite er også på Trust Pilot hvilket giver god anledning til at jeg kan rate dem. Så var jeg lige inde for at købe tandblegning som jeg altid har gjort her og så viser det sig at de også har fået Rosebud, min top favorite læbepomade og så endda til 59 kroner!! Det er næsten halv pris.

Jeg har lavet tre kategorier indenfor hvad jeg vurderer et site ud fra:

1. levering = hurtig levering og godt indpakket
2. produktet = det bedste jeg har prøvet indenfor tandblegning
3. servicen = ved ikke noget om deres serviceniveau, fordi har aldrig oplevet spørgsmål eller andet i forbindelse med mit køb her.

Envywhite - Vi elsker glade kunder

Om Envywhite.dk

Envywhite.dk er Danmarks største online forhandler af tandblegning til hjemmebrug og de populære læbepomader Rosebud Salve samt Elizabeth Arden.

Visit Envywhite.dk

Call us on: