ePay A/S reviews

ePay A/S reviews

9.4

This review has been reported to customer service by the company for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

god service.

Garanti for pengene

Vi skiftede og har ikke fortrudt...

Vi har for nyligt lagt om fra Netaxept til e-Pay og det har vi ikke fortrudt. Kundeservice og support er venlige og hurtige og det har alt i alt været en god oplevelse. Når der alligevel ryger en stjerne, er det på grund af administrationsmiljøet der ligner noget fra sidste årtusinde. Bortset fra det, virker løsningen gennemtænkt og der er mange gode løsninger og features.
www.epay.dk

Reply from www.epay.dk

Hej Lars

Tak for de rosende ord og din konstruktive feedback.

Jeg kan allerede nu løfte sløret for, at vi arbejder på en helt ny tidssvarende administration til ePay, som vi forventer kommer i luften i Q3. Udviklerne arbejder i hvert fald på højtryk i øjeblikket!

Robin, ePay

God support

Tak for hurtig respons og et godt betalingssystem.

God support og lynhurtigt svar

Vi har betaling via Epay på vores webshop og havde nogle spørgsmål vedrørende deres sikkerhed og kryptering og vi fik lynhurtigt svar og en super løsning.

God og hurtig service

Jeg har kun arbejdet med EPay en kort periode, men i den periode må jeg indrømme at jeg er imponeret over deres ekstremt gode service.

De spørgsmål jeg havde, om det var på mail eller igennem chatten, var korte præcise og lige til at gå til. Udover de var virkelig kompetente på deres levering af svar, var det også utrolig hurtig respons fra dem. Der gik sjældent mere end et par timer, førend jeg havde det svar jeg skulle bruge.

Kan varmt anbefale EPay - især for deres enormt gode service!

Nemt, nemt, nemt..

Det er super nemt at bruge

ePay har en kundevenlig introduktion ved oprettelse af ny kunde i Trustpilot

I Haslev Røde Kors er vi netop startet op med 1. hjælps kursér, hvor "kunderne" betaler ved reservation af plads. Det er ved disse kurser vi samarbejder med ePay.

Altid god service

Altid hurtig respons, og god service :)

Top dollar service!

ePay er altid hurtige og meget servicemindede! Virker bare!

God support og service

De har altid været der for mig, når jeg har haft brug for dem.

PERFEKT 10.0 ud af 0 - 10

Jeg kan varmt anbefale ePay A/S til alle. De er altid klar til at hjælpe og deres service niveau er højt. Deres system er super bruger venligt og virker perfekt.
De bedste hilsner
Brian Siig
Direktør for hele Danmarks flyttefirma www.box2day.dk

Super hurtig og præcis support

Har kun rosende ord til overs for ePay, deres produkter og ikke mindst deres service. Helt i top...

Fungerer

Og det siger ikke så lidt om en betalingsløsning.

Og tilmed er supporten hurtig.

Super service!

Godt produkt med en tilhørende service i top.

Hurtigt svar ingen problemer

Fik hvad jeg søgte inkl. god betjening...

Super!

Der er aldrig problemer med ePay, altid fine priser og super service de gange vi har haft brug for at kontakte ePay.

God service, svarede fint på alle spørgsmål.

Venlig og gav sig tid til at hjælpe med det hele samt at vejlede mig videre.

En virksomhed med styr på tingene

God rådgivning og hjælp til opsætning. Det er klar den bedste betalinsløsningssystem jeg har prøvet!

altid super service

Har brugt Epay i et år nu og er rigtig godt tilfreds. Deres support fungerer ganske enkelt fortrinligt. Jeg har startet en webshop og havde ingen erfaring overhovedet hvad angår betalingsløsninger, men det har ikke været noget problem med epay.
Jeg kan varmt anbefale epay til alle som vil have en nem og billig betalingsløsning med en fantastisk support

epay.dk

God kundeservice

Vi er en flok dedikerede medarbejdere, der sætter kundens behov i første række, og altid er til at få fat på. Du kan fange os over telefonen, på mail eller via chat fra kl. 9.00-16.00 hver mandag til fredag. Alle henvendelser forsøges besvaret inden for få timer – og altid inden for 24 timer.

Stabilitet

Når du bruger ePay, får du en yderst stabil betalingsløsning. Vores oppetid er målt til 99,8 % over en måned, og vi arbejder hele tiden på at undgå nedbrud og driftsforstyrrelser. Det er vores målsætning at tilbyde markedets bedste og mest stabile produkter, og det løfte knokler vi for at indfri.

Sikkerhed

Sikkerhed er et kardinalpunkt for os. Vi er certificeret efter PCI-standardens højeste niveau, og vores systemer er overvågede døgnet rundt. Derudover sikrer virksomheden FortConsult jævnligt, at vores sikkerhedssystemer kan modstå eventuelle angreb. Al kommunikation om penge og kortdata er naturligvis krypteret.

Brugervenlighed

Det er nemt at integrere og bruge ePays løsninger – også selvom du ikke er programmør. Vores udførlige vejledninger guider dig igennem hele processen, og løber du alligevel ind i problemer, skal du bare kontakte os. Det er derfor, vi er der.

Betalingsmoduler

Bruger du et shopsystem som Magento, PrestaShop, VirtueMart, OpenCart eller osCommerce, har vi et betalingsmodul dertil, så du hurtigt kommer i gang med at tage imod betalingskort. Se alle modulerne på ePay.dk.

Om virksomheden

ePay er en nordisk betalingsgateway med base i Aalborg. Vi leverer betalingssystemet til din webshop, så dine kunder hurtigt, trygt og nemt kan betale for sine varer. Vores system indeholder et væld af muligheder og understøtter mange betalingsformer og indløsere. Du kan oprette en gratis testkonto og prøve det hele, inden du beslutter dig for, om du vil bruge ePay. Se meget mere på vores hjemmeside.

Visit ePay A/S

Write to: info@epay.eu