Eplehuset reviews

Eplehuset reviews

8.3

Kom med en iPhone der ikke virkede, skulle rejse 2 timer senere.... Personalet var straks på og efter en time havde jeg en telefon der virkede - tak

Dårlig service

Vores mac oplader gik igen i stykker.
Da vi henvendte os til Eplehuset blev vi først anklaget for at have skåret ledningen op og ødelagt den.
Derefter fik vi at vide at vi skulle finde faktura som de udemærket selv havde på deres system.
Da vi så endelig fik fat i den, fik vi at vide at vi skulle have vores computer med.
De skulle afprøve hvorvidt den virkede, hvilket den jo tydeligvis ikke gjorde da ledningen tydeligt var fuldkommen ødelagt.
Da vi så spurgte om de ikke bare kunne teste den på en af deres egne, nægtede de det. Deres undskyldning var at de ikke havde nogle computere hjemme(macbook pro 15") og de ville ikke teste den på dem de så havde hjemme, eller en anden model (på trods af at det er samme stik og kører på praktisk talt samme styrke).
Alt dette blev undskyldt med at det var protokol, men vi havde fået vores opladere byttet 4 andre gange, hvor de bare byttede den i butikken uden at stille spørgsmåltegn hvorvidt vi af en eller mærkelig grund havde haft lyst til smadre vores helt nye oplader.
De sluttede det hele af med at sige der nok var lidt lang kø, så det kunne tage noget tid når vi endelig fik indleveret den og de havde ikke flere låneopladere...
Eplehuset Danmark A/S

Reply from Eplehuset Danmark A/S

Hej Benjamin,

Jeg beklager at du har haft en dårlig oplevelse i en af vores butikker.

Som udgangspunkt beder vi dig om at medbringe din Macbook fordi fejlen også kan være på den, når der er problemer med opladningen. Så det gøres kun for at sikre at du ikke får en ny oplader og derefter oplever præcis samme problem.
Da vi ikke har alle typer af computere stående i vores servicedisk, kan det også være nødvendigt at du har computeren med, for at vi kan teste opladeren med det samme.

Hvis du har opklarende spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os på tlf. 33346600.

Eplehuset

Skulle have min oplader repareret. Afleverede den i går i deres butik i Aarhus og fik den tilbage i dag.

Super service fra start til slut!

Afleverede min defekte mac som ikke kunne tænde op tirsdag, og fik den tilbage helt klar allerede torsdag. Var blevet lovet 5-7 dage, men den var allerede klar efter 2!
Jeg havde brug for at reparationen gik hurtigt, da jeg bruger min mac til jobs i weekenden. Og efter som jeg har købt min mac på apple.com med tilhørende AppleCare, så kan jeg frit vælge hvor jeg kan få den repareret. Jeg gik først til en konkurrent, og de kunne først love mig den tilbage efter 12 dage! Jeg hentede min mac tilbage fra dem og gik til Eplehuset i stedet, da de lovede mig, at de kunne gøre det på den halve tid. 2 dage efter har jeg min reparerede mac tilbage, og jeg er så glad for at jeg valgte dem. De kan klart anbefales! Og super service i øvrigt!

God og effektiv service

Havde min macbook pro til reparation hos eplehuset. Alt fra indlevering, statusmeddelser til afhenting foregik meget effektivt.

Super service - hurtig reparation!

Henvendte mig til Eplehuset i Esbjerg, da pegefeltet på min Macbook pro var "dødt". De fortalte at der ville gå cirka en uge før jeg havde den igen, hvis jeg sendte den til reparation med det samme, fordi den skulle til Kolding og blive lavet. Jeg ringede så til Kolding hvor jeg fik at vide at hvis jeg selv kom over med den, ville det nok gå hurtigere. Da jeg ikke kunne undvære min computer i en uge, kørte jeg derover og dagen efter jeg havde afleveret den fik jeg besked om at den var lavet og hvis jeg ville have den med det samme, kunne jeg komme og hente den, ellers ville de sende den til Esbjerg.
Jeg måtte derfor kun undvære den i under et døgn og nu virker pegefeltet igen!

Takker for en positiv oplevelse!

Suverænt

Eplehuset reparerede min MacBook Air inden for et døgn og med et smil. De forsøgte endda at løse fejlen umiddelbart da jeg henvendte mig. Forinden havde jeg været hos Humac som oplyste, at der var 12 dages ventetid, og fortalte at jeg skulle forvente selv at betale for reparationen (selvom garantien ikke var udløbet...). Hurra for Eplehuset!

Kanon Service

Jeg havde et stort problem med min Macbook. Jeg henvendte mig til Eplehuset i Esbjerg. Jeg fik alt den hjælp som jeg kunne få. Alle var meget imødekommende og gjorde alt hvad de kunne. Stor anbefaling fra mig. Mange tak!

Super Service i Esbjerg

Kæmpe tak til Camilla for den store hjælp vedr. opsætning af min iPad.

Super service, behagelig og informativt

Jeg besøgte for første gang Eplehuset i Helligkorsgade i Kolding (Apple Premium Reseller). Det var en stor fornøjelse og det bekræfter, at den personlige betjening stadig overgår den digitale support. Mine problemer med iMovie blev løst, jeg kom hjem med et nyt Mobile drive på 500 GB, og vi kan få sikret alle billeder og videoklip fra vores MacBook. Den situation havde jeg nok ikke klaret uden en elskværdig og pålidelig personlig support i butikken. Fantastisk dag ! Tak til Nanna - jeg vender tilbage.

Super betjening i Roskilde

Hurtig, præcis service og info i forbindelse med min total døde iPhone

Hurtig service

Havde problemer med min Ipod touch og skulle bytte den til en ny siden garantien ikke holdt. De sagde der ville gå ca. en uge og efter 3 dage sagde de jeg kunne hente en ny

Super service i Esbjerg

super god og professionel betjening. Altid meget imødekommende og hjælpsomme

Super service i Esbjerg

Tager sig god tid og hjælper og guider en på den bedst mulige måde.
Jeg havde problemer med min Macbook, og henvendte mig derfor til Eplehuset, som straks hjalp mig og gav gode råd.

Tak for en god oplevelse i Eplehuset, som jeg helt klart kan anbefale og vil bruge igen.

Eplehuset Herning <3

Fantastik service!!!
Min mac brændte sammen - troede jeg.... Imens den blev sendt til vurdering om reparation, fik jeg en låne computer med hjem. Efter et par uger modtog jeg mailen om at min mac var lavet og jeg snart ville kunne hente den igen :-) Jaaaahhhhh, jeg er glad!
1000 tak Eplehuset Herning og reperatørerne bag <3

EPLEHUSETS BEDSTE BUTIK LIGGER I SLAGELSE

JEG KAN VARMT ANBEFALE DENNE BUTIK.
Venligt personale og god atmosfære i butikken.

Jeg har Imac, Ipad og Iphone og det sker af og til, at jeg har nogle spørgsmål om disse.
Hvad gør jeg så? Ja jeg går ned i Eplehuset. De er altid villige til at hjælpe. De forklarer tingene så man kan forstå det.. Selvom jeg endda nogle gange skal have forklaret det 2 gange.
Jeg kommer gerne igen og handler der næste gang.
SUPER

Helt igennem let og enkelt! :)

Jeg bestilte min specialkonfigurede MacBook og wupti, 10 mins senere lå den klar til afhentning i butikken. Dertil gav de mig go' og kompetent rådgivining mht. endeligt valg af computer og specialkonfiguration. :o)

I - Pad - value for money - kun en butik dur !

Eplehuset, Esbjerg.Super fed oplevelse for en årgang 1945.Onsdag d. 19 marts,2014 var jeg kunde i Eplehuset, Esbjerg. Fra det øjeblik jeg trådte ind, oplevede jeg at være kunden i centrum. Mødte en fantastisk, kompetent, behagelig betjening. Humor. Fremragende råd og vejledning, hvor man besvarede mine " dumme" spørgsmål på en særdeles pædagogisk og ligeværdig måde, som jeg efterfølgende har kunnet bruge. Produkter fremvist, forklaret uden jeg følte mig presset til at købe,men købte de,t jeg følte gav mening for mig. Behagelig lokaler, stemning, ro. Eplehuset, Esbjerg var blevet mig anbefalet. Jeg giver 100% den anbefaling videre til alle jeg møder.
M.S. Sørensen, Vejen

Service i TOP

Telia har ombyttet min iphone til en ny, da min smileyfunktion ikke virkede. Jeg fik en ny iphone og samme fejl var der stadig. Telia mente, at det så måtte være mit iTunes, der var en fejl i. De anbefalede mig at tage kontakt til Apple support. På vejen hjem, ville jeg lige prøve og gå ind forbi Eplehuset. En meget venlig mand og ikke mindst professionel mand, gik blot ind og nulstillede min ordbog og på 2 min. var fejlen rettet.

Tip Top Service.
Apple ombytter Iphones med tiltro til, at deres forhandlere har identificeret problemet. Dette var ikke tilfældet hos Telia.

Jeg køber mine Apple produkter hos Eplehuset fremover, hvor man slipper for besvær og får den service og hjælp man har brug for!

Kvik betjening med høj konduite

Attituden hos de konsekvent lidt for nonchalante og indifferente ungersvende- og piger i front-desk i underetagen i Eplehuset på Frederiksborggade til trods, så var en selvvalgt hurtig tur op af trappen til værkstedet dog en klar vinder : hurtig reparation på 3 min. uden beregning, til trods for en fair "advarsel" om et beløb i omegnen af 250 kr. Glædelig overraskelse, rigtig god stil og fin service. På 1. sal ! (:

Eplehuset Danmark A/S Details

Visit Eplehuset