Eplehuset reviews

Eplehuset reviews

8.3

Hurtig og effektiv

Et produkt var udsolgt men blev tilbudt en bedre til samme pris

Problemer løst med fuld tilfredshed!

Vi gik ind i Eplehuset Kolding, da vi havde flere spørgsmål og problemer med vores Apple enheder. Både spørgsmål inden for vores konti og spil fik vi styr på! Fantastisk service! Snak med Sahand, rigtig god medarbejder dernede!

Mødte Sahand - helt fantastisk hjælp!!!!!!

Kan I heller ikke finde ud af jeres Apple produkt - gå i æblehuset Kolding

Serviceminded ansatte, giver TILFREDSE kunder ;)

Da jeg skulle have ny computer, anbefaldede en ven a Eplehuset i Roskilde, på grund af deres vide om deres produkter. Så tænkte at jeg lige kunne smutte forbi på vejen hjem fa arbejde og kigge på deres ting i butikken.
Da jeg kommer ind i butikken, mødte jeg et ung herrer med et smil på læben der kom mig i møde, og sagde " Goddag hr. Er der noget jeg kunne hjælpe dem med? "
Jeg svarede ham. Ja, jeg er på ud kig efter en ny Bærbar.
Hvorefter ham svare. Jamen lad os gå over og kigge på en så.
Jeg har ingen forstad på computere, så da han begyndte at snakke om de forskellige computere og hvad de kunne, der stod jeg af. Men han fik alligevel forklaret mig om de ting jeg havde stilt spørgsmål om, på en pæn og venlig måde, så jeg kunne forstå det.
Jeg fik et godt indtryk af Epelhuset Roskilde, som er en seriøs butik, som har vide om hvad de sælger og laver. Jeg snakkede kun med denne her unge mand, men han var en yderst venlig og behagelige person at snakke med. og som han sagde " der er ingen dumme spørgsmål "

Så folkens, jeg kan kun anbefalde jer af prøve denne butik.

FANTASTISK SERVICE

Jeg kan varmt anbefale Eplehuset Roskilde.
God service og de kan deres ting, de har styr på alt omkring deres maskriner og kan vejlede sine kunder til det mindste.
Det er ikke sidste gang jeg har lagt mine penge der.

Eplehustet Roskilde

Jeg fik en fantastisk service af en uge herre i Eplehuset Roskilde.
Jeg havde over en længere periode overvejet at købe mig en computer, men da jeg var i tvivl om forskellige ting, valgte jeg at besøge butikken.
Jeg blev mødt af en meget imødekommende ung mand, der virkelig satte sig ind i min situation og hjalp mig.
Jeg gik derfra med en skøn fornemmelse i hele kroppen af at være tilfreds med mit køb og den gode behandling.
Jeg fik svar på alle mine spørgsmål, og det er i hvert fald ikke sidste gang jeg besøger Eplehuset Roskilde.
Tusind tak for god service!

1. klasses service.

Fik fantastisk flot service af en smilende, dygtig og yderst hjælpsom ung mand.
Kan kun anbefale Eplehuset i Roskilde hvis man vil have ordentlig vejledning.

Hamrende god og kompetent personale i roskilde afdelingen.

Altid seriøst god betjening og en evne til at hjælpe med problemer, der er ud over alle grænser.. aldrig gået der fra uden en professionel og god oplevelse. Kan kun anbefale at besøge butikken i Roskilde..

Imødekommende og dygtige

Roskilde - Super imødekommende sælgere der er hurtigt sætter sig ind i kundens behov. Altid villige til at hjælpe med store og små problemer.

Ingen problemer

Købte en MacBook Pro Retina 13" fra butikken i Roskilde, og det hele foreløb rigtig fint. God service.

Virkelig super service i eplehuset roskilde !

eplehuset roskilde Helt sikkert et sted jeg vil anbefale, og vil helt sikkert handle der fremover !

God og hurtig service.

Jeg havde nogle problemer med min MacBook Pro og ingen IT-firmaer kunne hjælpe mig. Så tog jeg op til Eplehuset i Roskilde og møder Frederik Friis (souschefen) og får den hurtigste og bedste service længe. Han vidste præcis, hvad problemet var og hvad der skulle gøre. Jeg kan kun anbefale at bruge Eplehuset, hvis man er Mac-mand/kvinde, da de ved, hvad de snakker om, samtidig med at de er imødekommende og hurtige.

super service

Coll Drenge der er her i butikken.
De ved hvad de taler om.
Taler rent sprog.
Spiller fedt Musik.
Får tingene i gennem systemet.

Lynende hurtig reparation af Macbook Pro Retina

Eplehuset i København har virkelig overrasket mig. Min Macbook Pro Retina har fået skiftet skærm 2 gange på grund af fejl på panelerne i skærmene. Den første gang gik der kun 3 eller 4 dage, før jeg kunne hente maskinen, hvilket er flot, specielt taget i betragtning af, at jeg ved hjælp af et track & trace-nummer kunne følge skærmens tur helt fra Holland og til Frederiksborggade i København. Imponerende. Gang nummer to formåede Eplehuset at skifte skærmen på præcis 24 timer. Virkelig imponerende arbejde!

Enestående service og personale i Eplehuset i Aarhus

Var i går mandag d. 10 marts inde med min bror for at købe en ny Mac, hvor vi blev taget godt imod af en høj lyshåret fyr.

Super service igennem hele salget, han kunne endda svare på alle min brors tekniske spørgsmål (aldrig set før) så vedkommendes viden angående produkterne var helt i top!

Fantastisk service ligefra da vi kom til vi gik, så nu er vi ikke i tvivl om hvor vi køber vores næste Apple produkt :)

Forstående og todmodigt personale i Slagelse

Dejligt at kunne komme i en butik hvor man kan få forklaret tingene så man kan forstå det. De tager sig altid god tid til hver enkelt kunde og med nogle dejlige smil.

Fantastisk service hos Eplehuset i Kolding

Meget venlige og hjælpsomme ekspedienter - de ved hvad de snakker om samt de er villige til at hjælpe med virkelig alt, så jeg kan kun anbefale virksomheden til andre.

Eplehuset Danmark A/S Details

Visit Eplehuset