Erfainventar reviews

Erfainventar reviews

6.0

For sent leveret vare som var beskadiget og en sælger som ikke reagerede på vores reklamation.

Vi er en mindre virksomhed som skulle bruge nogle af ErfaInvetar's varer til en bestemt dato. Vi fik lovning på at de ville komme frem inden datoen, men da vi ringede på dagen fandt de ud af at den forsat stod på færdigpakket på lageret. Vi modtog så varen forsinket, - men her viser det sig at den er blevet beskadiget. Vi tog hurtigt kontakt til sælger via mail med billeder af varen, men efter gentagende henvendelser har vi fortsat ikke fået andet svar end at de har videresendt vores reklamation til deres eksterne fragtmand. Det skal siges at varen var sendt som 'Franko'.

Bestilte diverse ting. Leveret lige til døren. Perfekt service.

Trust this - i verdensklasse

Jeg har lige startet firma, og skulle bruge reoler til mit lager ( ca. 400 kvm.) Erfa Reoler leverede dem dagen efter vi havde talt sammen. Nogle af reolerne skulle laves på specialmål. De blev også leveret dagen efter. Det er bare service hele vejen igennem. Den måde man bliver behandlet derude er helt speciel - og fabrikken er med sikkerhed er besøg værd.
Næste gang jeg skal bruge inventar til firmaet ved jeg god hvor jeg skal ringe hen.
Jeg håber at i på Erfa reoler får min bedømmelse.

Danmarks bedste service

jeg købte nogle reoler på nettet. Da jeg var ude for at hente dem blev jeg budt på kaffe og chokolade. En medarbejder bar mine reoler ud i bilen for mig. Et helt unikt sted, der helt bestemt er et besøg værd. Foruden deres fantastiske service er reolerne også bare en lækker kvalitet, til rigtige billige penge. Tak for en god oplevelse, og vi ses igen når jeg skal have flere reoler. Vh. Lars Pedersen

Super duper sted

Har købe både reoler og værkstedsinventar hos Erfa Inventar. Det er de flinkeste og mest hjælpsomme mennesker jeg noglesinde har mødt. Og så er deres ting den bedste kvalitet man kan opdrive - og tilmed til den billigeste pris. kan klart anbefale dem. 100%

Is Erfainventar your company?

Erfa Inventar A/S Details

Erfa tilbyder inventar og gardarobeskabe til virksomheder og firmabiler - ring for et godt tilbud.

Visit Erfainventar

We live here: Vasekær 4