Ericscott reviews

Ericscott reviews

6.1

rigtigt dårligt:-((( og så meget bedre:-))))

jeg fik støvler som bestilt men de passede desværre ikke sendte dem retur som forsikret pakke samme dag, de modtog pakken d. 10 maj kan j se på postdanmark ,har skrevet mails og ringet et utal af gange,,de svarer ikke på mails, telefonen ringer og ringer og de svarer ikke, nu i min sidste mail j har skrevet giver j dem frist til den 10 juli så er det 2 mdr siden de har modtaget støvlerne retur og de skriver i deres handelsbetingelse at der går 30 dage inden man får kr retur,, det er selvfølgelig fint nok ,,men de overholder jo ikke dette og når man ikke kan komme i kontakt m dem er der jo underligt,, jeg VENTER OG SKRIVER HER HER IGEN positivt som negativt,,så lykkedes det endelig :-)))fik endelig svar fra ericscott om at alt henvendelse til dem skal ske telefonisk...ringede mandag otalte med en meget meget sød mand de lovede at j fik mine kr retur der gik en uge o da de stadig ikke var gået ind på min konto ringede j igen i går mandag d 2/7 talte igen m denne søde og forstående mand og i dag har j fået mine kr retur så jeg er meget glad...håber det ikke r enkeltstående tilfælde ..har ikke tabt tiltroen til dem så vil da handle der igen da de har stort udvalg :-)))

Meget flot udvalg af varer - men så heller ikke mere..

Jeg har handlet hos ericscott.dk et par gange, og jeg er imponeret over deres udvalg af varer, det er enestående og desværre er der ikke nogle andre der har samme udvalg.

Men jeg må sige at det flotte udvalg er også det eneste positive jeg har at sige om firmaet. Jeg har oplevet at købe varer som bliver afsendt uden track'n'trace nummer, beløbet hæves på min konto. Jeg har sendt et par støvler retur i januar - og nu er vi i maj og jeg har stadig IKKE fået mine penge retur. Jeg har skrevet utallige mails, ringet utallige gange, intet svar, ingen reaktion.

Jeg må virkelig advare alle mod at handle hos ericscott.dk Jeg har tidligere givet positiv anmeldelse første gang jeg købte noget, men der havde jeg heller ikke brug for at få noget returneret.
Sagen er den, at lige så snart man har brug for at returnere noget, få noget byttet, penge retur e.l. så havner man i et hul hvor man bliver totalt ignoreret.

Jeg ville inderligt håbe at de mennesker bag den butik forstod at alle disse helt utrolig dårlige anmeldelser på tristpilot m.m. er noget der dræber sådan en forretning - og hvor lidt der skal til for at vende det til en virkelig blomstrende virksomhed. Når man handler på nettet skal returvarer og reklamationer fungerer helt upåklageligt, det er så vigtigt!!

Jeg er virkelig virkelig skuffet over at internetbutikker som ericscott.dk får lov at eksistere, det er urimeligt at vi forbrugere skal have så meget besvær med sådan et fupforetagende.
Jeg sidder her og håber blot at mine 6-700kr snart dukker op på kontoen. Nu er der snart gået et halvt år og jeg kan intet gøre!!

FUP-/RODEBUTIK

9/4-12 Gummistøvler bestilt og kvittering modtaget
11/4-12 Mail uden trackingnr. om varer er afsendt
11/4-12 Penge for varer trukket på konto
Rykket flere gange pr. mail først forspørgsel derefter hårde og hårde med trussel om pengeinstitut kræver penge tilbage og flere gange forsøgt telefonisk kontakt (ingen svarer).
Stadig intet hørt eller modtaget varer :(

Karen Mathiesen

En Eric Scott-historie ...

9/4: Bestiller 2 par gummistøvler og får mail-kvittering.
11/4: Får mail om, at varen er afsendt (intet trackingnummer)
18/4: Første (venlige) rykker - intet svar!
21/4: Anden (lidt vrisne) rykker - intet svar!
27/4: Tredje (vrede) rykker - intet svar!
29/4: Fjerde (rasende) rykker - intet svar!
1/5: Sender mail til min bank om at føre pengene tilbage. Cc til Eric Scott.
3/5: Seddel fra posten om en pakke - afsendt 1/5.
7/5: Henter pakken med 1 par gummistøvler. Eric Scott havde returneret pengene for det andet par - ligeledes 1/5.

Tænk, at man skal så megen ærgrelse igennem for et par gummistøvler! Og så bliver de først sendt, når man truer med at få pengene tilbageført. Der må jo være noget galt med manden!

Har ikke fået mine penge retur

Jeg fik sendt et par gummistøvler d. 18.4. Efter at have prøvet dem kunne jeg konstatere, at jeg ikke kunne bruge dem. Den 19.4. returnerede jeg dem og bad om, at pengene blev sat ind på min konto igen. Jeg har endnu ikke modtaget mine penge, jeg har sendt flere mails og nu også forsøgt at ringe til firmaet. Telefonen bliver ikke taget.
Det må siges at være et svindlerfirma.

Super betjening

Jeg har kun været tilfreds de mange gange, jeg har handlet hos Eric Scott. Det har været ved fremmøde, da jeg bor tæt på og gerne vil prøve varen først. Dette er der rig mulighed for, jeg har følt mig velkommen og han er god til at pejle sig ind på, hvad man søger og kan lide. Han giver sig tid til at vejlede ordentligt og bytter med et smil.

Lidt som at spille Lotto

Efter at have handlet én gang hos Ericscott, hvor forløbet var acceptabelt, forsøgte jeg igen, og aldrig har jeg oplevet så dårlig service eller mangel på samme, for efter at have afgivet en ordre hørte jeg aldrig fra firmaet igen.

Efter at have modtaget en ordrebekræftelse hørte jeg ikke fra firmaet en måned, hvorefter jeg udbad mig en status på min ordre. Denne blev aldrig besvaret, og 3 uger senere rykkede jeg for et svar og gav firmaet en frist på 10 dage til at svare, hvorefter de skulle annullere min ordre. Heller ikke denne gang hørte jeg fra firmaet, der heller ikke har sendt en bekræftelse på min annullering.

Når man sidder som kunde, virker det som om, firmaet bliver drevet helt utroligt uproffessionelt og tilfældigt.

Et fupfirma

Lad være med at handle med firmaet.

Jeg er blevet snydt - Bestilte og betalte for to par gummistøvler i februar 2012, men har foreløbigt kun modtaget det ene par.
Talrige resultatløse opringninger og mails til Eric Scott's firma, viser at firmaet er umulig at komme i kontakt med.

Forsøger tydeligvis at snyde folk

Jeg har haft den samme oplevelse som mange mange andre der har handlet hos Ericscott.dk
Jeg bestilte et par gummistøvler, pengene blev trukket fra min konto, jeg fik en kort mail om at de var afsendt (uden pakkenummer som ellers var lovet i ordrebekræftelsen) og tiden gik. Der kom ingen ting med posten.

Jeg forsøgte at kontakte firmaet både via telefon og e-mail men uden svar.
Jeg havde kontaktet forbrugerrådet og fundet ud af at man kan få pengene tilbage ved at kontakte sin bank (dette vidste jeg faktisk ikke - men det kan man altid når man har handlet med visa/dankort - så det kan alle I andre der er blevet snydt også gøre.)

Dette skrev jeg i endnu en mail til ericscott og skrev at såfremt jeg ikke fik min vare ville jeg få banken til at trække pengene tilbage.
To dage efter fik jeg gummistøvlerne med posten!

Det er naturligvis dejligt for mig at jeg fik min vare, men det var helt tydeligt at de forsøgte at snyde mig.

Et tip til jer der er snydt er at kontakte jeres bank og få pengene retur.

service i top

var i tvivl om køb men efter en op rigning , fik jeg den allerbedste kundeservice, og havde varen dagen efter , nøjagtig som ønsket og beskrevet ..

operation x og politi anmeldelse

jeg vil anbefale alle at skrive til operation x at de skal se på sagen. Jeg har selv gjort det, men en svindler som Eric Scott skal stoppes! Jeg har prøvet at ringe på de nummere jeg kunne finde... 66117600, 63122200 og 23929700. sidste nummer får jeg bare hans voice mail som siger han er eric scott og vil ringe tilbage, men dette sker aldrig. Manden skal stoppes!!!

SVINDEL AF VÆRSTE SKUFFE!!!

Efter min mening kan det siges kort: "Eric Scott er en gemen svindler, man skal holde sig langt fra at handle med". Jeg bestilte et par støvler - som gave - d. 14.4., men har ikke set skyggen af dem og kan ikke komme i kontakt med Eric Scott trods mange forsøg på mail og tlf. Hvordan kan den mand da holde sig selv ud, med så uforskammede forretningsmetoder - FØJ!!!
Helle Skov, Bramming.

Snyd og bedrageri. Fy for satan må du råde op i Helvede!

Jeg bestilte d. 8/4 (påske) gummistøvler for 600,-. D. 10/4 blev pengene trukket fra min konto og jeg fik en mail om at mine varer var afsendt - dog uden trackingnr. som man "plejer" og som oplyses, på hjemmesiden, at man modtager når varen er afsendt.
Jeg har mailet og ringet mange gange, men lige som de fleste andre, så uden held!!!!
Det er simpelthen det værste svindel jeg har oplevet. Fy for fanden at du vil være dig selv bekendt Eric Scott. Jeg har givet dig til i dag med at bringe orden i sagerne ellers bliver der indgivet en politianmeldelse.
Jeg havde helt ond af dig da du, for et par mdr. siden, skrev en mail om, at der var afgivet falske anmeldelser på Trustpilot, omkring dig og din virksomhed. Men for fanden da, du narrede vist en del menensker med den mail (og griner sikkert endnu over at nogle fik ondt af dig). Det er jo DIG der svindler og IKKE en masse uheldige kunder. Jeg fatter heller ikke Trustpilot faldt for dine tårer.......!!!!!!!!

Til TRUSTPOLIT. I dette skulle det simpthen være muligt at afgive 5 RØDE stjerner, når nu man skal afgive vurdering!

I onsdags kørte jeg ud til ericscott for nu ville jeg have mine varer eller penge.
ALDRIG har jeg mødt så forfærdenligt et menneske. Han startede med at hilse pænt men da han hørte mit ærinde og at jeg var rasende, ændrede han tone. Han råbte at hvis jeg ikke ændre stil så skulle jeg bare gå ud af døren - dér......Jeg sagde, at det ikke var mig der skulle ændre tone, men ham der skulle lade være med at snyde og bedrage folk og hvis jeg gik derfra uden varer eller penge så ringede jeg til politiet på stedet!
Og han har aldrig snydt nogle. Ja de(han) var lidt bagud men ALLE havde fået eller fik deres varer, og han var i sin gode ret til at hæve pengene uden afsendelse. Det var vi bestemt ikke enige om og så råbte han endnu mere. ALT hvad der blev skrevet, på nettet, var løgn, han har aldrig snydt nogle og folk ændre ikke deres bedømmelser når de havde fået deres varer.....øøøhh du sagde lige du ikke har snydt nogen!??
Lageret er en stor rode butik. Der ligger kasser og støvler alle vegne - i store bunker. Der er ellers masser af reoler men der er ikke orden i noget - det er så heller ikke hans skyld, men en pakkedame der har smidt det hele i en stor bunke og så bare er skredet (hvorfor mon, hun har sikkert heller ikke fået løn).
Nogle støvler er pakket men der stod uafsendte pakker tilbage til d. 14/4 (dem jeg lige kunne se). Hvorfor pokker kommer han dog ikke på posthuset med dem?????
HANDEL ALDRIG MED HAM, han er en meget ubehagelig svindler og tag dig i agt hvis du opsøger ham - jeg havde det i hvert fald helt fint med, at der kom endnu en kunne, mens han gik og ledte efter mie varer - dem fik jeg efter megen råben og skrigen og klatren rundt mellen kasser og støvler (efter jeg selv måtte finde mit ordrenr. frem på min tlf. for ordresedlen kunne han heller ikke finde)

SNYDE FIRMA

lad være med at handle derfra, de fusker, du modtager ikke dine ting som du har betalt for, og du kan ikke få fat på dem...

Kære mennesker lad være med at handle hos Eric scoot er firma under al kritik...

Kan ikke få kontakt til butikken

Som så mange andre kan jeg ikke komme i kontakt med dem.
Jeg har også bestilt nogle gummistøvler d 11/4 og ikke hørt det mindst end at der kom en automatisk ordrebeskræftigelse.
Jeg har nu skrevet for at annullere min ordre og håber han accepterer dette.

Køb aldrig ved Eric Scott

Svindel butik
Jeg har den 8.4 bestilt to par gummistøvler. Jeg har modtaget en ordrebekræftigelse men har ikke modtaget støvlerne endnu. Jeg har ringet konstant den sidste uge men de tager ikke telefonen. Jeg har også sendt tre mails som de heller ikke har svaret på. Det er den største svindelbutik jeg nogensinde har handlet i. Hvis jeg kunne give 0 stjerner havde jeg gjort det og jeg håber at fremtidige køber tjekker disse anmeldelser inden de også bliver snydt . Lortebutik

Ingen kontakt til firma??

Bestilte et par gummistøvler d. 15.4. Har idag 20.4 intet hørt fra dem. Firmaet svarer ikke på email eller telefon. Det virker meget mærkelig. Ville ønske jeg havde slået dem op på trustpilot inden jeg handlede med dem. De har heldigvis ikke trukket pengene endnu, overførslen bliver blankt afvist hvis de gør!

Ekstrem dårlig service

Bestilte 2 par gummistøvler den 11/4, og har stadig ikke modtaget dem her den 19/4, selvom jeg allerede den 11/4 fik mail om at varerne var afsendt. Jeg har mailet og ringet mange gange uden at få kontakt med nogen. Uanset om jeg får varerne eller ej, handler jeg aldrig med den butik igen.....
Eric scott, når du læser denne besked, så se af at få fingeren ud og få afsendt mine varer, ellers går jeg videre med sagen.

Øv... og alligevel et jubiiii....

Jeg er så vred og skuffet på Eric Scott. Jeg har flere gange handlet hos Eric Scott og modtaget mine varer hurtigt. Derfor tøvede jeg da heller ikke med at bruge deres tilbud på billige Hunter til mine børn. I påsken bestilte jeg div. støvler. Pengene blev trukket og mailen modtaget dog uden nummer så pakken kunne følges. Dette stod ellers på ordrebekræftelsen.
Jeg har endnu ikke modtaget mine varer. Jeg har sendt op til flere mails til Eric Scott og ringet mange gange forgæves.
Aldrig har jeg da oplevet så ringe en Kundeservice. Jeg føler mig i den grad taget ved røven og vil helt klart advare andre mod at handle hos Eric Scott som har ændret sig fra en super god butik til det værste. De stjæler dine penge.
Eric Scott når du læser dette, så se at få sendt dine varer el penge retur. Jeg lader dig ikke sidde og gnide i hænderne og tænkte så snød jeg endnu en kunde.

Efterfølgende....
I dag d. 1. maj modtog jeg langt om længe mine 2 pr. gummistøvler. Hvad årsagen har været ved jeg ikke, men jeg er bare glad for at få mine varer. Banken og politiet har fået besked...

Jeg har ændret min overskrift fra en "lorte biks" til "øv.. og jubii.. ". Øv fordi jeg skulle igennem utallige ubesvarede opkald, flere ubesvarede mails, kontakten til banken og politiet. Jubi siger vist sig selv.

Meget ringe service

Jeg bestilte to par gummistøvler til mine børn d. 4. April. det er nu d. 18. og jeg har intet modtaget. Jeg har forgæves forsøgt at kontakte dem, samt maile op til flere gange uden held.
Pengene er trukket på min konto, og allerede dagen efter bestilling, modtog jeg en mail om varene var afsendt...... Jeg er meget nervøs for mine penge.
Jeg anbefaler ingen at handle ved dette firma. Jeg tog selv chancen trods jeg havde læst anmeldelserne, men fortryder bittert.
Hvis det var muligt: Ingen stjerner!

Ericscott Details

Spar 25-40% på Hunter Gummistøvler. Over 600 varianter af de originale Hunter Wellington Boots, indersokker og pleje. Køb online eller bestil på 6611 7600

Visit Ericscott