Eroticat reviews

Eroticat reviews

5.4

Utrolig dårlig service! Snyde hjemmeside!!!!!

Jeg bestilte for over 10 dage siden et kostume, det er ikke kommet endnu, har ikke hørt noget om det endnu og der er ikke hævet nogle penge endnu. Mike Kilbæk, ejeren bag firmaet er ikke til at komme i kontakt med! Lægger røret på så snart man ringer, der er ikke blevet besvaret nogle email og lign! Total lorte side! Det er snyd og bedrag! For gud skyld, lad være med at rode jer ud i det!!!

Rigtig dårlig service og er blevet snydt for mine penge

Jeg bestilte 2 kostumer, som skulle leveres inden for 10 hverdage. Da de ikke kom, kontaktede jeg firmaet, der sagde at det ene var i restordre, så derfor havde de ikke sendt noget. Vi aftalte at de skulle starte med at sende det ene, så ville det andet kostume komme ugen efter. Der kom ingenting. JEg henvendte mig igen telefonisk og fik en dårlig undskyldning om, at leverandøren ikke var til at stole på. Men ugen efter ville det komme, ellers ville de ringe til mig. Det kom ikke og jeg hørte ikke fra dem. Jeg hendvendte mig igen og efter adskellige forsøg, fik jeg fat i ejeren og aftalte med ham at jeg skulle ringe lørdag formiddag for, at se om de evt skulle sende et andet kostume eller om jeg ville have mine penge igen. Jeg fik ikke fat på ejeren før flere dage senere og bad om at få mine penge igen. De er stadig ikke kommet!!!! dårlig service

Is Eroticat your company?

Visit Eroticat