Eroticcenter reviews

Eroticcenter reviews

4.5

Ingen levering og ingen ende på røverhistorier

Jeg kan kun tilslutte mig hoben af 1 * bedømmelser. Det er år siden jeg bestilte og siden er forlængst lukket, men nu overtaget af http://www.paradiss.dk. Den såkaldte sexolog Vibeke Rasmussen og hendes lige så lyssky kollega i foretagent har jeg intet pænt at sige om. Hvis paradiss.dk har noget med disse to personer at gøre kan jeg kun på det kraftigeste advare mod at handle der. Det ved jeg dog ikke om de har. Personligt spildte jeg ca. 750,- kr og et utal af timer og frustrationer over at skulle høre på den ene mere spektakulære røverhistorie efter den anden om hvad der var blevet af min bestilling, indtil mobil nummeret en dag var lukket og der ikke længere blev svaret på mails og så videre.
De figurerede i øvrigt med en del søster-sider hvoraf jeg kun kan komme i tanke om MP Fashion, så jeg vælger i hvert fald også at holde mig fra alt hvad der kunne have nogen forbindelse til det navn.

Andre sider under tiden:
fun-erotik.dk
vibeke-rasmussen.dk
sexshop-thy.dk

Modtog aldrig nogen pakke og fik aldrig refunderet nogen penge

Jeg bestilte en vare fra deres hjemmeside december sidste år, men modtog aldrig noget, selvom jeg kontaktede dem jævnligt for at høre hvad der var med pakken. Jeg har forgæves prøvet at få mine penge tilbage siden.

Michael

Vi bestilte lidt forskellige ting fra denne virksomhed! Vi har aldrig nogensinde oplevet noget lignende.
Ville ønske vi kunne vise e-mail korrespondancen her, den er et studie i sig selv!
Vi fik de mest fantastiske historier i forbindelse med at de bestilte varer ikke dukkede op!
De påstod de havde sendt pakker og de kom retur etc, til sidst havde posten forsøgt at aflevere en pakke fra en helt anden butik. Det viste sig så at det var Eroticcenter der havde bestilt det derfra til sidst, nok mest fordi vi BOMBARDEREDE dem med mails fordi det efterhånden gik op for os hvilket useriøst foretagende vi havde med at gøre!
Iøvrigt er det bemærkelsesværdigt at alle de "gode" anmeldelser der findes om dette firma, altid er formuleret i samme skrift og sprog…..den mistænksomme kunne få den ide at det var én og samme person der sad og fabrikerede disse anmeldelser ;-)
Hold Jer for guds skyld langt langt væk fra dette foretagende!!
Et godt tip er at gå ind på CVR registeret og følge firmaet såfremt I vover pelsen at bestille noget…tror sq de er på retur ;-)
Held og lykke ;-)

ingen levering

Jeg bestilte min varer i januar og det er nu snart april og har stadig ikke fået mine ting og blev nødtil lave kontooverførelse da deres betaling ikke virkede.
har rykket flere gange for tingene og har bedt få pengene tilbage og så de holdt op med besvare mine mails på det sidste.

MP Fashion Details

Her tilbyder vi dem nordens største online erotik center fyldt med alt i sexlegetøj, bondage, sm, sexartikler, lingeri, pornofilm, sexfilm, massage olie samt diverse andre erotiske produkter. Spar Penge, køb sexlegetøj, lingeri, sexartikler, bondage, sm og pornofilm her på erotik center. Altid diskret levering Her tilbyder vi dem nordens største online erotik center fyldt med alt i sexlegetøj, bondage, sm, sexartikler, lingeri, pornofilm, sexfilm, massage olie samt diverse andre erotiske produkter. Spar Penge, køb sexlegetøj, lingeri, sexartikler, bondage, sm og pornofilm her på erotik center. Altid diskret levering

Visit Eroticcenter

We live here: Thylandsgade 8