Eroticom reviews

Eroticom reviews

4.1

Nægter at tage varen retur!

Jeg købte 2 produkter på hjemmesiden og betalte med mit kreditkort. Jeg fik ingen ordre bekræftelse på det og pengene blev heller ikke trukket fra kortet.
Der blev heller ikke svaret på den mail jeg sendte.

Derfor købte jeg produkterne på en en anden hjemmeside og de kom i løbet af 3 dage.
Jeg modtager så pludselig en pakke fra Eroticcom.dk og kan nu se at pengene er blevet trukket. Jeg ringer til butikken og aftaler at sende pakken retur, hvilket jeg gør samme dag jeg har modtaget den.
Så går der yderligere 3 uger inden jeg får en mail fra Peter Jakobsen, hvor han skriver at han ikke kan tage varen retur da den har været pakket ud af emballagen. Der er tale om et stykke erotisk legetøj.
Jeg prøver i flere mails at forklare at jeg ikke har pakket varen ud af emballagen, kun åbnet den papkasse som den er sendt i.
Peter Jakobsen tilbyder at returnere varen til mig, men jeg har jo allerede købt en anden og der reklameres på hjemmesiden med at varen kan returneres inden for 14 dage.

Peter Jakobsen nægter stadigvæk at føre pengene retur.

Laaaaaaaang leveringstid

Det er første gang vi har købt noget fra "sådan" en hjemmeside og var derfor beroliget ved tanken om en hvis form for diskretion.
Vi fik bestilt varerne og fik hurtigt en ordrebekræftigelse.
Der skete imidlertid ikke mere end det og tiden gik.
Mere end 14 dage efter følte vi os derfor nødsaget til at henvende os og høre hvor varerne blev af.
Nogle dage efter henvendelsen fik vi svar om at varerne nu var på vej.
Varer som i øvrigt burde være på lager i følge hjemmesiden.
Det tog mere end 3 uger for varerne at nå frem, og så hjælper det altså ikke så meget at priserne er fair og produkterne ok...

fremragende

Super hurtig og proffesionel kundepleje. Ok produkter

Kun roser herfra

Kunne hente pakken dagen efter ved Q8. Pakken var sendt i en brun papkasse og man kunne ikke se at det var en erotisk butik.

Varerne er gode, har allerede sprøjtet et par gange ... hæ hæ smiler ;-)

Jeg bestiller helt sikkert her igen.

Utilregnelig sur og skuffet

Puha, ham Peter er godt nok en tung herre at danse med.
Aflagde mine ordre for godt og vel 3-4 uger siden, og afmeldte den allerede dagen efter, da jeg, så dum jeg er, først tjekker trustpilot dagen efter. Jeg sender en venlig mail, til hans gmail om at ordreren bedes annulleres. Det burde jo være lige til, da der er tale om annullering allerede dagen efter.

Jeg hører så inter fra eroticom, hverken ordre bekræftigelse eller noget som helt. 7 dage efter dukker der en mail op, hvori der står at min Pakke nu er afsendt, og kan hentes om så og så mange dage. Fint. Får fat i den eftersigende rigtige email, og kommer så i kontakt med Peter. Jeg spørger Peter om jeg har mulighed for at annullere varen, og det siger han go for, og jeg skal bare lade være med at hente pakken. Fint.

En uge efter sender jeg en mail hvori der står hvornår jeg vil modtage min 200 kr, som de jo var så hurtige om at trække. Han svarer koldt "i løbet af næste uge"

I dag, to uger efter og stadig ingen penge fået tilbage. Han har nu tilbageholdt mine hård tjente penge i 3 uger. Hvornår er der tale om politi anmeldelse? For der her kører da tydeligvis ikke!

Ingen levering

Snyd og humbug

Jeg klantre faktisk mig selv mest, for ikke at have lavet forarbejdet. En hjemmeside hvor kontaktadressen er "gmail.com" og et mobilnummer som ikke kan slås op i telefonbogen som kontakt nummer.

Sådan en forretningsmetode plejer jo gerne at indikere at der ikke her helt rent mel i posen.

Nå men jeg bestilte i god tro 10/10/2011 en pakke indholdende 3 ting fra siden. Nu er det d. 17 og har intet hørt eller modtaget fra virksomheden.

og de mange andre anmeldelser her på siden, viser jo desværre med alt ønskelig tydelighed, at det ikke er en engangs forteelse.
JEg finder trøst i, at jeg var lige ved at bestille for 600kr, men besluttede i sidste øjeblik at testen virksomheden af, med en lille ordre på 140kr.. Pyyha

Super køb, billigt og hurtig levering

Service som jeg forlanger det

Købte for 400+ kroner, ingen porto skulle bare hente pakke på den nærmeste tankstation

Alt gik som det skulle. Hurtig levering/ekspedering, så har intet negativt at skulle sige

Leveringstid super 2 hverdagen

kan varmt anbefale eroticom.dk

Møg Biks

Hmm - sidder og er lidt ærgelig over ikke at have brugt "Trustpilot" før min handel hos den her useriøse nethandlende, for så havde jeg aldrig siddet med ærgelsen og fornemmelsen om at have mistet mine penge.

Mit først indtryk var ganske positivt, det var let at bruge siden, bestille varene, og som også blev leveret ganske hurtig.

MEN tingene ser tilsyneladende ganske anderledes ud når man har reklamantioner, en af mine bestilte dimser havde funktioneringsstop efter ganske få minutter og det har ikke været muligt at få gang i den igen....... Jeg forsøgte at kontakte dem 2-3 gange telefonisk - UDEN HELD. Jeg skrev derpå en mail med forklaring og alle de andre detaljer som sædvanligvis hører til, INGEN svar. 8, 14 og 20 dage senere rykket for svar på mail, uden held. Har ind i mellem forsøgt mig telefonisk også - ingen kontakt.

Magen til useriøs møg biks skal man da lede længe efter. Hvordan kan man tillade sig at tilsidesætte reklamationer, bare fordi tingene er betalt og man ikke kan gå ind i forretningen med den?!?
Deres motto er sikkert: "UDE AF ØJE...."

ingen hul igennem

ingen service ingen kontakt nu her 10 dage efter ordre sker der intet... latterlig kiosk de har...

hvis man kunne give NUL stjerner så havde han fået det...

og havde jeg NU bare læst her på trustpilot havde jeg sq ALDRIG bestilt en skid fra det amatør firma

Dårligt firma......

Alt er bare lort hos dem....

Dårlig levering forkert levering.
intet svar alt er bare shit hos dem. Hold jer langt væk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Ærgelig oplevelse

Eroticcom har en rigtig flot hjemmeside der er nem at finde rundt på.
Så stoppede den gode oplevelse ellers også.
Vi bestilte produkter der skulle komme i løbet af 1-2 hverdage.
Pakken kom ikke inden for den lovede leveringstid og da vi så mailede ind til dem svarede de ikke tilbage, og da vi prøvede at ringe til dem inden for deres stærkt begrænsede telefontid (man-tors 13.30-14.30) kom vi ikke igennem den første dag.
da vi ringede torsdag fik vi at vide de var ved at pakke det nu og det er så her vi får endnu en skuffelse for det er her vi finder ud af at vi skal ned i et supermarked og hente vores pakke.
Så der handler vi ALDRIG mere, hvilket vi er meget ærgelige over.

Lang leveringstid.

1 stjerne: Fin og inspirerende hjemmeside.
2 stjerne: Alle de bestilte produkter er kommet.
3 stjerne mangler: Lang leveringstid
4 stjerne mangler: Måtte maile efter hvornår jeg kunne forvente produkterne (fik intet svar).
5 stjerne mangler: Sendes IKKE direkte til hjemmeadresse, men skal hentes på det lokale GLS pakkecenter/kiosk.

Manglende varer

Jeg har handlet med dem to gange og første gang gik fint, dog med lidt længere leveringstid end lovet.

Anden gang, med en lidt større ordre, er det gået helt galt. De var ca. 14 dage om at levere og de sendte kun halvdelen, resten mangler stadig en måned senere.

De har ikke på noget tidspunkt taget kontakt til mig, kun besvaret mine mails med "restordre, vi sender senere på ugen". Min seneste (meget sure) mail er ubesvaret.

UPDATE: De har nu svaret mig - med en sviner.

Malte Juhl

Jeg har i dag modtaget min vare.. efter 9 dage, jeg er ikke imponeret over firmaet, jeg bestilte min vare en søndag det er hvad det er. jeg fik en bekræftigelse om mandagen.. dagene gik, om onsdagen ringede jeg for og høre om de faktisk havde fået min bestilling.. det havde de, dog var varene i restordre ØV tænkte jeg.
De kunne i det mindste havde skrevet i mailen jeg fik måtte bruge 1 time på og få fat i dem..
de sendte varen Torsdag det 7/8 og jeg har først modtager den i dag 11/8 de havde ikke skrevet navn eller noget på pakken så måtte ringe til gle og gå ned i pakke shoppen og overbevise dem om at de havde den..
fair nok jeg fik da min pakke, men vil ikke benytte min af Eroticom.dk igem.

God Service meen

HAr nu handlet 2 gange ved Eroticom og jeg har modtaget begge mine bestillinger. Jeg kan godt nikke genkendende til leveringstidenmen ikke til at der ikke er service.
Jeg har ikke prøvet at ringe men har kontaktet dem via E-mail og selvom det kan tage et par dage så har de svaret HVER GANg jeg har kontaktet dem.
Og et stort plus for deres service. Jeg kom til at bestille en vare med det forkerte tlf nummer, men jeg skulle åbenbart ikke betale ekstra selvom fejlen var 100 % min. Så stor thumbs up for den slags service, jeg vil helt klar handle der igen.
og hvis ventetiden er den største fejl her kan jeg godt komme på andre ting der er værre. men disse ting har jeg ikke været udsat for her.

MVH Thomas

Super!

Den bedste hjemmeside jeg nogen sinde har bestilt fra. Bestilte et par latex busker en mandag og fik det direkte dagen efter. Kan klart anbefales.

Mike

Super god og hurtig ordre behandling...

Bestilte 25-05-11 om morgenen og modtog varen 26-05-11 om morgenen.

Det kalder jeg service der vil noget.

Beklageligt andre har haft en dårlig oplevelse.

Selv vil jeg handle der til jeg oplever samme behandling som andre skriver de har fået, men indtil da ser jeg ingen grund til at andre eller jeg selv for den sags skyld ikke bør handle der igen.

Så tag chancen, det skader ikke. :-)

Desuden kan alle være uheldige og alle steder.

Dårlig oplevelse

Det var desværre første, sidste og eneste gang, jeg lagde mine penge i den shop.

Ellers fin og nydelig hjemmeside, som inspirerede til at købe langt mere end planlagt.

Måtte dog vente rigtig længe på mine varer (10 dage), hvilket jeg ikke er vant til ved internet handel.

Da varene kom var der ingen form for ordreseddel eller anden info over de leverede produkter og hvor mange penge de havde trukket på min konto. Det er ellers ganske rart at vide, særlig når man som her faktisk MANGLEDE en vare i leveringen.

Måtte derfor kontakte deres kundeservice. "Kundeservice" er nok for stort et ord, for service finder du ikke. De tager nemlig ikke telefonen, men fortæller dig bare at "Du har ringet udenfor normal åbningstid" ganske uanset, hvilket tidspunkt du ringer på.

Det lykkes mig dog at komme igennem til en ung kvinde, som fortalte at varen jeg manglede, havde de ikke haft på lager. (Man kan så undre sig over, at de trækker beløbet, når de ikke leverer varen) Men hun lovede at den blev eftersendt når den landede om mandagen.

Der er nu gået 3 uger siden da - Min manglende vare er ikke kommet - og "Kundeservicen" er umulig at komme i kontakt med.

Helt tilfreds med at handle her :

- God pris - så absolut!
- Hurtig levering helt ok, bestilte fredag fik det mandag.
- Super lige at smide en lille "gift" i pakken. Om det så er noget så ligehgyldigt som en lille glidecreme ;) Absolut positivt!

Har ikke haft problemer - så kan desværre ikke sige noget negativt.

Is Eroticom your company?

Eroticom Details

Sexlegetøj samt billige sexartikler og dildo finder du billig i vores online sexshop. Køb billigt sex-legetøj, kondomer og lingeri på tilbud idag og modtag det i morgen - billigt sexlejetøj - spar mange penge!

Visit Eroticom