Erotik reviews

Erotik reviews

5.9

Ingen kontakt og dårlig service

Jeg ringede derind og brokkede mig over et produkt som ikke virkede optimalt, selvfølgelig er det aldrig brugt. Hun ville så sende mig en ny, hvilke er fint nok, men overhovedet ville heller have sine penge retur, så det prøvede vi, og det sagde hun at det kunne man ikke. Så læste vi lidt på deres hjemmeside og fandt noget vedrørende returret og der er fuld returret i 14 dage. Det er fandeme for dårligt!!

Super hjemmeside

Overskuelig hjemmeside, billige priser, hurtig levering og jeg synes at de videoklip de laver til nogen af deres varer, er en super ide.

Kan anbefales!

Hurtig levering, meget billige priser, god kvalitet, diskret indpakning og afsender. Alt i alt en super god online butik. Kan varmt anbefales :)

Katastrofal butik

Varerne bestilt til afhentning på posthus, vi gider ikke rigtig at teenagebørn skal tage imod forældrernes sexlegetøj - pakken blev alligevel leveret på adressen - forsinket.
Pakken indeholdt ikke bestilt antal af varenumre.
Pakken indeholdt forkerte varer i forhold til bestilling (smaskforkerte)
Størrelser var helt hen i vejret.
Erotik.dk ville ikke kreditere returnerede varer under henvisning til manglende "original emballage" = 1 stk. klar knitrepose. Hvilket de ikke kan nægte.
Indklaget dem for E-mærket . Forklaringen blev derefter ændret til at tøjet var snavset, hvilket det må være blevet hos Erotik.DK for det havde overhovedet ikke været prøvet, endsige i brug.
E-mærket dækkede vores returvare krav. Sagsnr,121203224843‏

AL SAMHANDEL FRARÅDES.

Fantastisk

Vi bestilte igår lidt over kl.16. Nu her for 15 minutter siden, kom posten med det. Helt klart super levering!!! Under 24 timer, det er fantastisk!!

Produkterne lever helt op til vores forventerninger. Vi har fået det vi har betalt for. Helt klart et sted vi vil bestille fra igen :)

Louise

Jeg kan kun sige gode ting om erotik, jeg fik varene dagen efter jeg bestilte, og fik en mail med mit forsendelsesnummer, så jeg kunne følge pakken hele vejen hjem til min adresse.
Da jeg skrev til kundeservice ang. vejledning omkring mit køb, svarede de efter 5 min. med en god forklaring på hvad der passede til det jeg beskrev.....det er helt sikkert ikke sidste gang vi handler der!

50% billigere end andre erotikshops...det noget der dur.

Kan kun sige at det funkede,gider normalt ikke rate firmaer men erotik.dk fortjener det sku sparede 50% iforhold til mange af de andre shops som jeg tjekkede.
Bestilte torsdag kl.15 og fredag kl.10 fik jeg mine pakke.

Mine varer blev leveret til en anden

Jeg bestilte nogle varer hos erotik.dk til levering i døgnposten. Da jeg efter fem arbejdsdage stadig ikke havde modtaget mine varer skrev jeg til deres kundeservice. Samme aften modtog jeg en sms fra en person der fortalte mig at vedkommende havde modtaget mine varer, og at jeg kunne komme forbi og hente dem hvis jeg ville. Det gjorde jeg så. Denne person kunne også oplyse mig at fejlen var erotik.dk's og ikke Postdanmarks.

Da jeg et par dage senere stadig ikke havde hørt fra erotik.dk skrev jeg igen til deres kundeservice og fortalte dem at jeg nu havde fået mine varer, men var stærkt utilfreds med måden hvorpå jeg havde modtaget dem, samt at jeg intet svar havde modtaget fra erotik.dk på min første email.

Det er nu en uge siden min sidste email og de har stadig ikke svaret mig...

De ved ikke hvor min ”tig” er

De ved ikke hvor min ”tig” er, og bruger bare PostDanmark som undskyling. Men hvorfor sender i ikke bare mit pakke nr erotik?

De har fået ders penge, men.
----------------------------------------
Hvornår må butikken hæve pengene for din handel?
Hvis du har købt billetter eller rejser så bliver beløbet hævet med det samme. Men har du derimod bestilt en fysisk varer må butikken ikke hæve pengene før den har afsendt din varer. Det vil sige når de har overgivet pakken til Post Danmark eller et andet fragtfirma, eller du selv har hentet din ordre hos butikken.
-----------------------------------------
Så nu bliver jeg også nød til at skrive til e-mærket.

Ekstrem billige, hurtig levering, ingen fejl i leverance.

Hej.

Denne webshop der forhandler al verdens ting indenfor den erotiske verden, såvel sex legetøj, som film osv, formår at sælge deres ting langt billigere end gadeprisen er og så er de tilmed hurtige mht leveringen, samt der er ingen fejl i det som man har bestilt.

Bestilte fredag den 30/12-2011 og modtog varerne med post danmark mandag morgen den 02/01-2012, det er altså i orden.

Denne webshop kan varmt anbefales af mig til andre og jeg vil helt klart handle der igen næste gang jeg står og mangler noget til at forsøde mig seksuelle univers med. :-P

Venlig Hilsen herfra.

Is Erotik your company?