Mekonomen Autoteknik - ES Motor reviews

Mekonomen Autoteknik - ES Motor reviews

5.5

Jeg vil ikke anbefale nogen at bruge ES-Motor da de ikke holder hvad de lover

Jeg laver en aftale med Rene hos ES-Motor den 18/11-13, at de skulle skifte en remstrammer til kileremmen og aftaler pris på maks 3000,- Kr.
Vi aftaler, at de har vores bil i 10 dage, da vi skal på ferie, så kan de lave den, når det passer ind i deres kalender. De vil ringe når den er klar, så vi kan få en til at hente bilen, da vi skal bruge den, når vi kommer hjem fra ferie. Da vi kommer til dagen før vores hjemrejse og ikke har hørt noget fra værkstedet, ringer jeg selvfølgelig til dem, da jeg har bedt min svigermor hente bilen, og får svaret at de ikke har haft tid til at se på den, og de lover, at se på den dagen efter.
Jeg ringer så fredag ved middagstid med forventningen om at kunne hente min bil men får svaret, at nu kan bilen ikke starte, efter at de har lavet den ?? (det skal lige siges, at de har kørt den ind på værkstedet, og mekanikeren som jeg snakkede med sagde, at den kørte, som den skulle dog uden servostyringen) Igen må jeg selv ringe et par dage senere for at få svaret nu har de haft 2 bosch teknikker på, og de kan heller ikke finde fejlen ?? Men de lover igen at se på den, og nu har tandremmen pludselig rykket sig 1 hak (og det er selvom, at tandremmen er skiftet for ca.1,5 år siden). Jeg gør opmærksom på, at jeg regner med at reparationen sker for deres regning, men at jeg er villig til at evt. betale for reservedelene, da jeg står og mangler min bil (det er mod min vilje, men jeg skal bruge min bil og prøver derfor at få dem til at lave den hurtigt). Vi får så endelig d.20/12-13 kl 13.50 en sms besked på, at bilen er klar, og jeg ringer derfor til dem for at aftale afhentning af min bil. Der bliver jeg oplyst, at reparationen koster 16000,-Kr og ikke som aftalt 3000,-Kr. Jeg oplyser, at det ikke kan være rigtigt, og at jeg ikke vil betale 16000,-Kr., men at jeg jo er villig til at betale for reservedelene men ikke arbejdslønnen, da den jo kørte perfekt, da de kørte den ind på værkstedet. Jeg fik beskeden at betale hele beløbet, hvis jeg ville have min bil og derefter blev røret lagt på.
Jeg besluttede mig så derfor igen at kontakte Mekonomen DK (jeg har været i kontakt med dem siden starten af december, hvor de lovede at hjælpe med at finde en løsning??) da ES-Motor jo er en del af deres kæde, men heller ikke her er der nogen hjælp at hente. Hos Mekonomen siger de, at de vil hjælpe, men siger også, at de kun kan henstille værkstedet til at finde en løsning ?? ( det passer jo ikke med deres slogan på deres hjemmeside, hvor der står "vi tager ansvar") sagen er nu indgivet som klagesag hos Bilklagenævnet, hvor vi afventer en afgørelse d.d. 04/03-14

God service med løbende opdateringer via sms

Service bestilt og bekræftigelse modtages på en sms.
Fik løbende information fra ES-motor via sms omkring servicen på min bil. I sms var vedlagt et foto der viste reperationen. Sms med nu er bilen klar til afhentning og efter afhentningen, en tak for i dag og ønske om en god aften.
Man følte sig velkommen da bilen blev afleveret og ved afhentningen.
Alt I alt en rigtig god oplevelse nede hos ES-Motor

Plads til forbedring

Arbejde udført helt ok, men ikke specielt billigt. Den lovede "lånebil" var pludselig en "lejebil", var begravet under sne, og endelig afleveret med nærmest tom tank.

ES Motor ApS Details

Visit Mekonomen Autoteknik - ES Motor