Esbjergkommune reviews

Esbjergkommune reviews

3.5

Dårlig kundeservice

Istedet for at blive vejledet til den rigtige afdeling, når man har et spørgsmål, så griner vedkommende (en herre) istedet af en og nærmest nedgør samt latterligører mig. Virkelig dårlig service, når man som borger ikke ved bedre.

For dårligt

I giver medarbejderne ipads så kan de selv købe tastatur til deres arbejdsredskab..

Dernæst så har i ikke ligefrem udviklet apps der gør det nemmere for jeres medarbejdere.. Nok svigter i de svage ofte, men i svigter os jeres medarbejdere som er søde og rare og blot prøver og hjælpe folket..

VÆRSTE håndtering af skoler!

Nu må det efterhånden være nok. Man hører flere gange om kommunens svigtende sagsbehandling. OG STOP DOG MED AT LUKKE SKOLER!..

Det fungerer, men for langsomt.

Er generelt glad for min kommune, men det tager for lang tid at færdiggøre arealerne omkring vores nye byggegrund. Det er nu 3 års siden vi flyttede ind, og fællesarealet ved siden af ligner noget, der er løgn.

Dagpleje

Jeg skulle starte på arbejde i sugust efter endt barsel, men der var store problemer med at finde en dagpleje der åbner tidligt og lukker sent. efter halvanden måned fik vi en rigtig god dagpleje der har åbningstider, så det passer os.

Godt sted at være borger

Har brugt borgerservice på Esbjerg Rådhus et par gange i forbindelse med registrering af vores au pair og vores søn som er adopteret, samt alt det sædvanlige (pas, daginstitution etc.).

Vi har altid fået en ordentlig, høflig og korrekt betjening og ventetiden har altid været både rimelig og overkommelig.

Synes også at medarbejderne har vist fleksibilitet, specielt i forbindelse med en hastesag vi havde for et halvt år siden, hvor vi akut stod og manglede nogle vigtige dokumenter og et dansk pas til vores søn, som på daværende tidspunkt endnu ikke havde fået sit danske statsborgerskab.

Det er en fornøjelse at være borger i en kommune der investerer i kunst og kultur og som i en tid med knappe ressourcer alligevel formår at skabe nogle gode rammer for børn og unge.

Rent helvede!

Der er absolut ingen hjælp at hente, når det kommer til Esbjerg kommune!
Der er ikke megen hjælp at hente, og hvis du er en af dem som er svagt stillet, så kan du få lov at klare dig selv!

Skattekronebesparelser

Kommunen kunne spare millioner af kr hvis mindre og større anlægsentrepriser ikke bliver overdraget firmaer uden konkurrence. Brink, Stûrup mfl lever rigtig godt af skatteborgernes pengekasse !

Det er også tilladt at kigge efter tilbud fra firmaer der er bosiddende uden for Esbjerg. Prøv engang at undersøge markedet i Ribe og Bramming. Esbjerg Kommune er alt for klistret til Esbjerg-firmaer.

God service.

Fantastisk borgerservice. Hurtige besvarelser og opsøgende arbejde.

Bryder mig ikke om den her kommune

De prøver og ændre for meget ved Ribe, eftersom vi er kommet under esbjerg kommune.
F.eks. ændre ribe domkirke til at hedde "Esbjerg domkirke" og nu skal man også betale for at komme derind for at opleve kirken, førhen kunne man vise at man boede i Ribe kommune, så kom man gratis ind?

Sygedagpenge

Esbjerg kommune har taklet min stresssygemelding helt formidabelt! Nok mest pga deres fremragende socialrådgiver Monica Lykke Nielsen. Jeg blev på intet tidspunkt udsat for pres af den negative slags og står i dag på den anden side som et klogere menneske, og stadig hel:-) Monica var lyttende og forstående og formåede på mystisk vis at give mig den ro jeg skulle bruge for at komme igennem forløbet. Hvis alle rådgivere var i besiddelse af Monicas empati og indlevelse ville sygefraværet mærkbart blive nedsat det er jeg overbevist om. For mit vedkommende blev sygemeldingen i hvert fald kortere end frygtet:-)

god forståelse

jeg har haft kontakt med kommunen via sygedagpenge systemet og de 2 der har mig sag henholdsvis ved jobcenteret og Reva har arbejdet sammen med mig og ikke imod mig som jeg frygtede.

Esbjerg <3

Hvem kan ikke lide Esbjerg.. Kanon by, kanone mennsker, by, uddannelser og dejlig nemt at søge legligheder :D

dejlig natur

skønne natur områder, og nemt at komme omkring

spar spar spar

måske man skulle spare andre steder end på ældre og skole... de ældre HAR betalt deres skat og de unge skal betale den i fremtiden... tag jer sammen.

dejlig by

jeg er glad at bo i Esbjerg

Is Esbjergkommune your company?

Esbjerg Byfond Details

Selvbetjening online, få informationer om job, uddannelse, kultur, politik, lokalplaner, miljø, børnepasning, pension, renovation, erhverv og fritid

Visit Esbjergkommune

We live here: Torvegade 74