Eset reviews

Eset reviews

8.5

Fantastisk

Bare super har haft Eset i en del år og det har aldrig svigtet på nogen måde. Har ikke haft noget alvorligt snavs på mine computere i den tid jeg har brugt det.

Anti-virus i første klasse

Eset er helt klart et af de bedste anti-virus programmer i verden!

God Antivirusprogram

Jeg synes at ESET Smart Security er et fantastisk godt antivirusprogram med en god firewall i forhold til NORTON og BULLGUARD som jeg også har prøvet. Jeg har også prøvet KASPERSKY men den er temmelig indviklet for mig, så nu bliver jeg ved ESET som beskytter min PC godt, jeg har nemlig ikke haft hverken Trojanske Heste, Orme eller andre skadelige ting på min computer efter jeg har instaleret ESET, så den må virkelig virke perfekft.

Nemt, frem for alt nemt.

ESET smart sicurity 4.

Jeg kan ikke se hvordan det skal kunne blive nemmere.

Køb, download, installer, registrer, scan. Og nej, ikke opdater, det klarer det selv.
Det er faktisk det eneste man mærker til programmet. En lille meddelelse om at programmet har opdateret sig selv. Ikke noget med store popupvinduer, bare et lille kortvarigt blåt felt i højre hjørne.
Ingen instillinger man ikke forstår et klap af. Og ingen mærkbar nedgang i Computerens hastighed.
Faktisk kunne man godt blive i tvivl om, hvorvidt programmet overhovedet kører. Hvis det altså ikke lige var for ESET's lille vagtsomme øje nede i højre hjørne af skærmen.

Så, de varmeste anbefalinger her fra. 5 stjerner fuldt fortjent.

SUPER PROTECTION FOR YOUR PC.

SIMPLY THE BEST PROTECTION MONEY CAN BUY.
I use ESET Smart Security 4.2.71.2 and it works perfectly.

ESET custom care is very helpfull in any matter!

THIS IS IT.

Bjarne Hansen

Godt produkt, nemt at bruge - har gode multi-bruger funktioner, der også er nyttige i en husstand

Har benyttet ESET Smart Security på alle hjemmets computere i omkring 3 år. Har løbende testet de andre store tilsvarende produkter, men jeg vurderer ESET til at være mest brugervenligt (dvs. uden flere meldinger på skærmen end højst nødvendigt) og det bruger tilsyneladende ikke mange computer-ressourcer.

ESET Smart Security er ikke den billigste løsning, men jeg føler at det giver god værdi for pengene.

Da jeg har brug for mere end 4 licenser i hjemmet er jeg tvunget til at vælge en Business Edition licens fra ESET, hvor der medfølger Remote Admin så man kan administrere alle computerne fra en computer i hjemmet. Dette fungerer ret godt men er lidt vanskeligt at få sat korrekt op - specielt er remote installation af nye versioner ikke lykkedes for mig endnu. Det er godt at man kan se alle alarmer fra alle computerne i huset, så "glemmer" teenagerne ikke lige, at de da vist lige kom forbi en tvivlsom virus inficeret side...

Selvom Remote Admin virker fint, så ville jeg have foretrukket at have et valg om jeg ville have Business Edition eller ej. Remote Admin kræver en computer, der er tændt konstant for at virke optimalt, hvilket ikke alle husstande har, antager jeg.

Når man har brug for mere end 4 licenser så skal man i kontakt med ESET's salgsafdeling. Dette er generelt OK, men jeg kan ikke undgå at føle, at en web-baseret købsfunktion til mere end 4 licenser ville være mere effektivt.

Fin Service, Perfekt Produkt og billigt

Jeg bruger deres Eset Smart Security 6 med Antivirus,Firewall,AntiSpyware og antispam - fandt det dog billigst på www.arufu.dk/shop - hele købsprocessen gik som den skulle, efter købet får jeg min licens og en guide til hvordan man henter Sikkerhedspakken.

Kan klart anbefales! Eset's Antivirus/Firewall løsning er meget let at bruge og bruger næsten ingen ressourcer.
Nu kører programmet bare og den opdatere selv uden at man skal bruge tid på konfiguration eller indstilling - det synes jeg er mesterligt.

Jeg har selv haft McAfee,Norton og Panda Antivirus, men dette er klart det letteste og mest effektive jeg har prøvet til dato - Super!

Is Eset your company?

Visit Eset