http://www.esportservers.dk reviews

http://www.esportservers.dk reviews

6.9

Det var en ups'er!

1. Hey igen!
"Jeg takker for jeres respons, men det er komplet irrelevant mht. det jeg skrev. Jeg har kigget disse links igennem, men det ændre ikke på at jeg ikke kan lave om på følgende: "where as I want to remove +host_workshop_collection 125499818 +workshop_start_map 125488374, and replace it with +mapgroup mg_bomb +map mg_kirbys_course_go" <-- Dette er ikke noget jeg kan gøre, så derfor beder jeg jer venligst at gøre det for mig, eller give mig "administrationer" nok til min server så jeg selv kan gøre det.
Tak på forhånd, Patrick."
2.vi beklager men skal vi lave dette om, laver vi det om for mange 100 kunder som allerede har lært at bruge det nye system for
en kunde ikke vil bruge min 20 minutter på at sætte sig ind i det nye system som valvet hat tvunget os til at bruge. - Kim Sønderup
1.Jeg ville gerne have haft en "Minigame mod" server, men eftersom i har ændret i workshop under commandline, så kan jeg ikke bruge det her til en hylende fis. Især ikke når i har gjort det her mod 100 tidligere kunder "som har skulle lære det her" <- FORDI de har jo selvfølgelig lært det? Det jo nok fordi de ikke vil have en mod server, men derimod en helt almindelig server, hvilket jo er nemt nok. Syntes det er til grin at i ikke har opsat en guide, istedet for bare at sende links ud og endda er flabet med de tilbagemeldinger i giver. Syntes overhovedet ikke det her er proffesionelt på nogen måde og i har lige mistet en del kunder, på disse begrundelser - Samt den utrolig dyre pris i har gang i, med elendig service. Dårlig smag i munden håber jeg at i har og at i fremover skriver at "Valve har TVUNGET jer til at køre det system i køre", fordi det er der ingen andre der gør og i har ikke skrevet noget om det før hen, tror bare i er dovne. Her er min opsigelse.
- Meget utilfreds kunde! (Patrick)
2.Vi har ellers lavet funktionen inde under Commandline manager, så du kunne gøre det, som du bad om tidligere - (En anden begavet supporter)

Ups, det var ikke så smart. Komme med en doven undskyldning "Kim Sønderup", hvorpå at et en af de mere begavet går hen og gør det for en. Syntes det var ringe, og spild af penge :b, kan ikke se hvordan det her skulle være "den bedste service de kunne levere".

gode servere, men ikke best.

Hei, jeg digger serverne, men opplever stadig vekk randomme laggspikes på servern. Dette er noe jeg ikke forventet når jeg først velger å betale for en god server. Kan godt hende det bare er min da. Elelrs funker alt som det skal, mapsa er der, cfger er der!

Mye for pengene, alt i alt godt kjøp.

Heisann! Serveren jeg har bestilt fungerer flott og er storfornøyd mtp. pris osv.
Jeg har forresten bestilt CS 1.6 server.

Er dog et par ting jeg kunne ønsket meg og det er:
Litt flere maps inne som standard, fant dog ut at man kan legge inn flere manuelt. Hadde ihvertfall vært greit om alle cpl mapsa var der de_cpl_mill, cpl_fire, cpl_strike osv.
I tillegg hadde det vært mer ålreit om live og warmup scripta hette go og warmup istedenfor mr15 og pregame. Dette er noe alle er vant til at heter go og warmup, vil også nevne at det er unødvendig mye fjas i mr15.cfg fila, sånn derre –LIVE – som snurrer nedover.

Esportservers

Super godt sted at skaffe sig en counter strike source server, Kvaliteten er i top! og deres servere er jo hurtige som bare pokker.
Fuld ftp: 1 stjerne
Clanpay: 1 stjerne
Nemt kontrolpanel: 1 stjerne
Support: 1 stjerne
Kvalitet: 1 stjerne
Hvis i skulle vælge et host tag esportservers!.

Fantastisk support

Hvis du nogensinde køber en server hos eSportServers.dk (Det er ikke fordi der tit er problemer - tvært imod)
Så frygt ej - Deres support er fantastisk, hurtig og ikke mindst effektiv.
Dette firma er for gameren der gerne vil have en god server, med god support - til en god pris!

Fem stjerner herfra!

Koga73

Opdateret!

De er bare for ringe..
man får ikke den support man skal bruge, hvilket er helt uacceptabelt.
De er på ingen måde venlige, og tænker nok mere på penge end servers.

Er blevet bedt om at vente i flere måneders intervaller på små spørgsmål som de ikke lige havde tid til at svare på, og da jeg bad om hjælp skulle jeg vente, men mon ikke de så skulle tage og betale mig for den tid min server ikke virker når jeg nu ikke får det jeg betaler for? De lader dig vente til din server tid er brugt op..
Deres fast dl er til grin.. den er nede konstant, og de bruger som sagt evigheder på at ordne det igen.

Jeg kan sige at jeg ikke fortryder at jeg har skiftet væk fra deres site.
[Skal også siges]; De samme supportere er rykket over til speedgaming.pro, hvor jeg fik samme behandling, samt venner som har oplevet det samme.

Jeg er blevet bedt flere gange om at gå ind og give dem en "god anmeldelse", og det skulle ikke overraske mig at de fleste "gode anmeldelser" de har fået, er nogle de selv har siddet og fedtet med, eller børn der ikke ved bedre bliver bedt om at gøre det for dem.

Brug jeres penge andetsteds!

Helt i orden!

det spiller bare, var lige en nede tid pga et angrab.. men var oppe igen efter ca 1 times tid, fik online besked om hvad der var gået galt.. det kunne ikke være bedre

Stabilitet er vejen frem.

Vi i Viborg eSport har kun haft gode oplevelser med vores server fra eSportservers. Vores produkter køre uden problemer. Jeg vil klart anbefale eSportservers, for deres stabile produkter samt gode kundeservice.

Rasmus Jensen
Viborg eSport

Det er perfekt!!

Elsker hurtig support og en AWESOME Ts3 server.

Der har kun været 1 gang med robotter.. inden for nok 3 måneder.

Kvalitet > Penge

I hvertfald for en ts3 server.

Pavel "Pasha" Kouzmine

Kvalitets Gameservere

Har kun positive ting at sige om eSportServers.Servere i top kvalitet og super god service. Deres nye cPanel er lækkert at arbejde i.
Kan klart anbefale at leje gameservere hos eSportServers.

Gode Sever

Har ikke haft problemer med Sevrer eller udbyder når vi har haft problemer er de blevet løst maget hurtigt

Team Speak 3

rigtig godt styrings panel nemt finde rundt i og håndter

findes ikke nemmer selv min datter på 9 år kan bruge det

[T-DK]GIZMO^V http://www.t-dk.eu

vil varmt anbefale købe server ved ham

Super Server, Super kontrolpanel

Der er ikke så meget at sige, alt er perfekt. skide godt kontrol panel med ekstrem nem opsætning.

Game serverne er tip top, overhovedet ingenting at klage over der.

super service

vi har nu haft esportservers i snart et halvt år og hvis deres server har været nede har de altid været hurtige til at få den op at køre hurtigt og smertefrit og er den nede mere end et par timer så får evi jo kompentation. de er altid venlige på tlf og meget hjælpsomme i almindelighed

mange tak for godt samarbejde

Det er virkelig det bedste

Jeg har købt en css server... og den virker bare som den skal !!! :D

Kanon Sted

Jeg havde lidt i starten hvor jeg ikke kunne finde rundt i det. men der kom hurtig hjælp og nu har jeg en fuld ud velfungerene GunGame server. Hvis jeg har det mindste problem skriver jeg og de svare i løbet af få minnutter. :)

5 Stjener her fra.

Matt Madsen

Dårligt ftp panel og server crash

simpelthen den dårligste serverhost jeg nogensinde har oplevet, vi får den og hele systemet er meget indviklet jeg tænker, at når den kun kostede 60 kr er det hvad man kan forvente. men nu skulle vi så bruge severen til et vigtigt cup hvor den gudhjælpende chrasher 2 gange? og deres support er offline. noget af det værste til dato.

Reply from eSportServers

Vi har supporter online til at besvare alle de support ticket du og andre har oprettet i game panel, men har været rimelig presset grundet ustabil firewall, som du også har modtaget email fra os om 5 min efter nedbrudet, hvis du er kunde hos os ??

Dårlig FTP Panel ???
Man har ægte FTP adgang.

Hvad angår game panelet er du den første der ikke har haft evnerne til at bruge vores panel hvis du mener det er indviklet, og vi har mange nybegynder der har kunne finde ud af det.

Vi må sige at ja vi har haft en dårlig dag med ustabil firewall, på en ellers en så dejlig solskinsdag.

Men Nej vores drift problemer er ikke optimalt, men meget typisk når vi den ene gang ud af fire gang vælger at holde lidt kommen sammen og ikke holder øje med driften.

Vi kan kun beklage at vi ikke har kunne levere et 100 % funktion dygtig produkt grundet overnævnte.

Og hvis i spiller en Vigtige kampe, må i da vide at en 1000 FPS server til 108 kr, er meget bedre end en 66/300 FPS server til 60 kr :)

Ikke at produktet er ringe i forhold til prisen, da man får hvad man betaler for, med den enkelte forskel at 66 tickets server kør på 2 x Dual Xeon & 500/1000 FPS kør på de kraftigste i7 Quad core på markedet.

Med Venlig Hilsen

Live support

lige siden jeg købte min server, har der ikk været en eneste live supporter online. det sku for ringe.

Reply from eSportServers

Vi har ikke haft vores live help online, da vi kun havde 1 supporter online, som svare på support tickets i game panelet.

Bug >> ja steam har opdateret Source den 14, og ingen af de plugins der virkede før
kunne køre på den nye opdatering, og ja ikke alle de nye plugins vi har lagt online er 100 % bug fri.

Kan kun beklage at vi ikke har kunne levere et 100 % funktion dygtig produkt grundet overnævnte.

Med Venlig Hilsen

Simpelthen det bedste.

Efter et stykke tid inden for gaming verdenen, har jeg ledt efter det perfekte hosting sted... Har både prøvet gameservers.com, gamehotel.dk, speedgaming.pro og andre steder..

Først da jeg fik server ved eSportServers.dk, fik jeg hvad jeg havde for ventet..

Systemet er 100% idiot sikker! Selv en der aldrig har haft med server at gøre før, kan finde ud af det! Alt er skåret ud i pap. Man får altid svar på sine support tickets. Man får både at vide om de skal lave det eller hvis jeg selv ønsker at lære det, spørgsmålene er svaret dybt ud, og de smider da lige en instruktion ud hvordan man gør (med det samme). Serverne er altid oppe!. Man kan enda få live support over både Teamspeak 3 / Skype / Live chat / Steam. Serverne er ekstremt billige!. Man skulle næsten tro det var løgn. Hvis nogle plugins / andet ikke virker, så hjælper de hellere end gerne at med at fixe det eller finde et der virker.. Hvis man ikke ved hvordan tingene virker i bestemte mods, evt warcraft source, hvordan man adder racer der, så forklare de både hvordan man laver dem, hvor de skal ind og mere til :)

Har ikke oplevet noget bedre hosting sted før!

M.V.H
En MEGET Tilfreds Kunde :)
Christian Sørensen

Fremragende server og god service til en rigtigt god pris.

Jeg kan varmt anbefale servere herfra. Den cod4server jeg har lejet kører rigtigt godt og alle har en god ping på den. Der er ingen spikes eller andet. configmodulet er også velfungerende og hvis man ikke har lyst til at rode så meget med sin server selv, så er det nemt og overskueligt. Jeg fik adgang rigtigt hurtigt og alt kørte som det skulle i forhold til oprettelsen. Dejligt med et sted, hvor tingene bare fungerer.

eSportServers Details

eSportServers levere kvalitets game- og voiceservere som Counter-Strike, CS:Source, Call of Duty, Left 4 Dead, Ventrilo, TeamSpeak, Mumble - hosted i eget hostingcenter og flere steder i udlandet kommer inden længe.

Visit http://www.esportservers.dk

Call us on: 51942556