Esprit reviews

Esprit reviews

4.8

Lækkert tøj, gratis fragt og retur, men desværre lang leveringstid

har handlet rigtig rigtig rigtig mange gange hos esprit, det holder godt og elsker deres tøj. især når de har sales, det er så kun når de har det jeg køber. synes ellers deres priser er lige i overkanten, men de ved sku hvad udsalg er....ofte 70 procent. synes det er lækker med fri fragt og retur. selvom du returnere alt, skal du stadig ikke betale noget. det synes jeg tit man skal andre steder. det eneste problem er at når man har bestilt, ønsker man altså sit tøj hurtigst muligt, ikke 6-12 dage efter. så lidt langsomme leveringstider, men det er jo gratis. da mange sikkert bestiller en del ekstra tøj, betyder det jo også at når man selv bestiller, at evt vare ikk er i din str, men det er den så evt 1 uge efter og så skal man jo bestille igen, dog rart igen at det er gratis fragt.

Et godt eksempel for andre tøjforretninger på nettet

Har altid været 100% med vores indkøb hos Esprit. Der har aldrig været problemer med de fremsendte ting og at porto på både levering og returpakker er gratis er et absolut must når man køber tøj på nettet.

Sløv levering

Meget sløv levering. venter nu på 7 dagen og kan stadig ikk spores på postdanmark....Flot.

Mere troværdig webshop skal man lede længe efter.

Jeg har efterhånden været en trofast kunde hos esprit.dk i en længere årrække og har aldrig stødt på nogen form for problemer. Såfremt man er i vildrede om hvilken størrelse man skal bruge, anbefaler de, at man bestiller forskellige størrelser, for derefter at returnere det der ikke passer. Dette fungerer gnidningsfrit og er optimalt, da butikken betaler alt porto og samtidigt er tøjet af god kvalitet.

Dårlig kundeservice

Får mail med 20%-rabat i en kort periode. Hiver en formiddag ud af kalenderen til at få det overstået og fyldt garderoben op. Efter at have været ind og ud af prøverum et utal af gange, har jeg efterhånden fundet det jeg skal bruge. Ved kassen får jeg at vide at tilbudet kun gælder eshop og udvalgte butikker. Går fra hele bunken i irritation. Tjekker mailen endnu en gang, og ser at der med småt står udvalgte butikker og eshop. Udvalgte butikker vil være markeret på deres Storefinder. Tjekker samtlige butikker på Storefinder. INGEN er markeret. Skriver og beklager mig til deres kundeservice på den mailadresse som er oplyst i deres tilbudsmail. Får en mail retur at de kun kan besvare henvendelser på engelsk, tysk,, italiensk og fransk. Gider ikke bruge mere tid på nogen der kommunikerer så uklart og begrænset.. Opgiver at handle mere hos Esprit. Må tilslutte mig alle de andre der har haft dårlige oplevelser med deres kundeservice. Heldigvis er der masser af andre tilsvarende butikker både på nettet og fysisk, som har styr på det også. En skam deres produkter er ellers ok.

Dårlig kundeservice!

Tøjet er fin kvalitet, men leveringstiden kunne godt være kortere! Det synes jeg dog er acceptabelt med gratis fragt!

Deres kundeservice halter dog en del!

Jeg modtog en kjole med pletter på, som jeg naturligvis sendte retur. Jeg havde bestilt kjolen i god tid for at kunne have den med på ferie. Jeg kunne dog ikke nå at få en ny tilsendt medmindre jeg ville betale 75 kr. for express levering. Jeg kontaktede derfor kundeservice for måske at få lidt kompensation eller gratis express levering. Der var dog ikke noget at komme efter.

Jeg kunne evt. have fået 10 % hvis jeg ville beholde den plettede kjole - men kun som medlem af "Esprit Friends". Det er jeg også, men har først tilmeldt det da jeg købte kjolen og så galdt det åbenbart ikke.

Det er ellers super fin service med gratis levering og returfragt, men det er ærgeligt med den manglende kundeservice!

super

Der er hurtigt levering, og dejligt man kan få flere i samme størrelse og prøve hjemme, og så bare returnere gratis

Stort udvalg og god levering/returneringsservice

Jeg er rigtig glad for at handle på Esprit.dk. Deres udvalg er klart større end i deres butikker, og så kan jeg sidde uforstyrret derhjemme og forelske mig i tøj, sko, mv.
At der er gratis levering samt returnering er for mig et kæmpe plus! Det gør det bare SÅ meget nemmere at trykke på "send bestilling" for mig. :-)
Eneste grund til at jeg ikke giver dem den sidste stjerne, er at jeg tit oplever varerne bliver udsolgt. ØV for mig - men det må betyde for Esprit at de har mange kunder :-)

Nem måde at handle på

Kan godt lide deres tøj, men køber det altid kun på udsalg, da det irriterer mig, at man kan se på prisen, hvor meget billigere det ville være at købe i pund end i dkk ;-). Synes generelt det er lidt dyrere end kvaliteten fortjener.
Fint med gratis fragt og retur, har benyttet mig af at returnere tøj flere gange, da det ikke lige sad så godt eller "fnullerede". Der går et stykke tid (min 2 uger) inden de returnerer pengene, men det har de oplyst om, så det kan ikke overraske.. Der er meget større udvalg på hjemmesiden end i den fysiske butik der er tættest på min bolig- der er hverken vente-, under- eller børnetøj i den forretning. Vil handle der igen, når de holder udsalg igen.

Dårlig kundeservice

Har købt en del tøj på denne hjemmeside, så jeg har altid været rigtig godt tilfreds.

MEEEEEN denne gang havde jeg brug for deres kundeservice. Jeg havde købt en kjole, og ved modtagelse opdager jeg at den er sat ned. Jeg henvender mig derfor til deres kundeservice, for at høre om jeg skal sende den retur for at få besparelsen. Vi bliver enig om at det vil være nemmest hvis jeg fik sat dem ind som bonus, da de ikke kan give mig pengene retur. Da jeg ofte har handlet der, var det en god ordning for mig. Alternativet var jeg skulle sende kjolen retur, og bestille den igen. Bonussen bliver sat ind, og alt er godt. MEEEEEN nu ville jeg bestille noget nyt tøj, men opdager ved bestillingen at min bonus er væk. Henvender mig selvfølgelig igen, og får af vide at de er fjernet. Det viser sig at 14 dage efter de er indsat, er de blever fjernet igen.

Kundeservice vil ikke hjælpe mig, og henviser mig til en udenlandsk hjemmeside, hvor der kun kan skrives på tysk eller engelsk. Da jeg ikke har mulighed for at skrive hele min forklaring på tysk eller engelsk, er dette udelukket.

Tror at jeg må til at indse at jeg har tabt mine penge. Er bare så forbandet sur over at jeg ikke bare sendte mine varer retur, da det var muligt.

Jeg er færdig med at handle på denne side.

Yes!

Fri fragt, fri retur, gode kvalitetsvarer, men lidt sløv levering.

Gode produkter men ALT for lang leveringstid

Har handlet der i rigtig mange år efterhånden, og har været rigtig godt tilfreds.

Dog er leveringstiden stillet og roligt gået op, fra et par dage da jeg oprindelig startede med at handle hos esprit.dk til ofte over en uge nu.

Smartgirl har formået at klare det fra dag til dag, så flere af mine bestillinger bliver nu lagt der - desværre.

Problemfrit

Jeg har handlet på esprit.dk flere gange og der har aldrig været nogen problemer. Jeg har også prøvet at returnere varer 2 gange - det er nemt og fragten er gratis.
Det eneste der kan være lidt irriterende er leveringstiden (en lille uges tid). Man får en mail med Track & Trace-nr. når pakken er sendt.

Vil ikke handle der igen

Jeg købte en dyr vinterjakke for 1299 dkk på deres hjemmeside.
Handelen gik fint, og efter nogle dage modtog jeg min jakke som forventet.
I min gode tro, gik jeg ud fra at jakken var vandtæt, da det er en vinterjakke med dun og hætte. Den er lang og går ned til låret, og hedder "justerbar dunjakke" på deres hjemmeside.

Dette står beskrevet om jakken:
100% polyester | for: 100% polyester | besætning: 98% bomuld | 2% elastan | fyld: 50% dun | 50% fjer | kunstig pels: 46% polyakryl | 40% modakryl| 14% polyester

PASFORM:
let figursyet
taljen fremhæves desuden med bæltet
længde målt fra midt på nakken og ned til kanten forneden i str. 38 (kan variere alt efter størrelse): ca. 86 cm

MATERIALE:
polyester med fyld af dun og fjer af høj kvalitet
egnet til meget kolde dage

DETALJER:
hætten med en kant af kunstig pels, der kan knappes af, og to trykknapper foran kan lynes af
stolpe med skjulte trykknapper og tovejslynlås i den forreste midte
stretch-bælte med metalspænde med hægte
stiklommer med en trykknap og fleecefor
ærmekant i rib
logomærke af imiteret skind øverst på venstre ærme

Prt Scr billede af produktet på hjemmesiden: http://i49.tinypic.com/313p2t1.png

Min jakke kan hverken holde til sne eller regn. Jeg bliver driv våd, så jeg skrev en mail til Epsrit, og fik dette som svar:

"mange tak for din e-mail.
Vi er kede af, at du har haft grund til at klage.
Denne frakke bliver på Esprit online shoppen ikke fremviset som vandtæt, derfor er det desværre ingen grund til at reklamere.
Vi takker for din forståelse og håber, at vi snart må byde dig velkommen igen som tilfreds kunde i Esprit Online-shoppen.

****
Dit Esprit Online Shop Team"

Jeg synes det er DÅRLIGT de ikke advarer mod dette. Jeg bliver stik hamrende tosset over, at jeg har spildt mine penge på en vinterjakke som jeg ikke engang kan bruge.
Jeg synes virkelig det er dårlig stil, så jeg handler ALDRIG der igen, for jeg ved IKKE hvad jeg køber derinde, for det vil de ikke "reklamere" med.
Jeg synes da det er min ret at vide om noget er holdbart eller ej, når jeg handler på nettet. Jeg kan ikke selv mærke, røre og se på jakken. Jeg kan ikke stå og snakke med personalet, derfor er det SELVSAGT at vigtige informationer, som at jakken IKKE er vandtæt er med, da det er en vigtig information at have med, når man handler over nettet, og man ikke har en jordisk chance for at røre eller spørge ind til produktet.

Jeg vil ikke anbefale andre til at handle på deres hjemmeside.
SKUFFET

Gratis returret og stort udvalg

Der er gode tilbud i "sale" afdelingen og har man lidt tålmodighed og is i maven kan man engang imellem gøre et kup.

Det er rigtig der kan gå lidt tid fra bestilling til levering men det er jo der det er en fordel med gratis returret for så kan man sagtens bestille i flere størrelser hvis man er i tvivl om tøjet passer.

Desuden kan man vente med at betale til man har modtaget varen...det er super

Har endnu ikke haft nogen dårlige oplevelser ved at handle her!

Helt utrolig lang leveringtid

hold nu op de har lang leveringstid over 1 uge har de indtil videre været om at levere mine varer efter bestillingen. Det er virkelig irriterende. Sitet ellers fint og nem at handle på.

Superservice

Får altid superservice ved Esprit Aalborg

Alt tip top

Jeg har handlet rigtig mange gange hos esprit. Fik aldrig leveret tøj i forkert størrelse, eller forkert vare. de sender gratis begge veje, og det er så nemt at sende retur.
Det eneste problem at deres leverings tid er lidt langsomt. Ellers alt er perfekt.

Super e-koncept men langsom levering

Genialt, at man kan se alle modeller i alle slags visninger, i alle farver. Genialt, at der er fri fragt og en returseddel med varerne, så man blot kan sende de varer retur man ikke kan bruge kvit og frit.

Eneste minus er leveringstiden. Ikke set under en uge, og min sidste bestilling fra 2. oktober (det er d. 13. i dag) er endnu ikke dukket op. Dog har Esprit skrevet en e-mail om forsinkelsen, men alligevel. Det er lang tid at vente på sine varer.

Langsom men korrekt levering og vare

Købte en slipover som var udsolgt fra butikkerne. Den blev leveret senere en lovet, hvilket Esprit beklagede. Ellers korrekt håndtering af salget.

Is Esprit your company?

Esprit Details

Bestil modetøj uden forsendelsesomkostninger på ESPRIT's officielle Online-Shop. Verdens største ESPRIT sortiment: tøj, sko og smykker!

Visit Esprit