Estation reviews

Estation reviews

6.1

Du skal ikke vælge Estation hvis du skal få brug for at ringe 112

Jeg oprettede e-station og oprettelsen blev aftalt til 249,-
pludselig siger de at min konfiguration er for kompliceret og derfor koster 1000 kr ekstra.

Jeg fik brug for at ringe 112 og der fik jeg fat i københavns politi selvom jeg bor i Vibogr, og de kunen hverken hjælpe eller omstille.
Jeg kontaktet E-Station og de vil rette op på det, men få uger efter fik jeg igen brug for at ringe 112 i min butik da en cykelist blev kørt ned, og der opstod samme problem.

Derfor kan jeg kun fraråde E-Station da de lover og lover, og ikek vil ta ansvar og løse problemerne deres kunder oplever

Is Estation your company?

Estation Details

eStation IP-kommunikation og IP-telefoniløsninger med Asterisk IP-PBX, ISDN integration og SIP-trunk.

Visit Estation