eTilbudsavis reviews

eTilbudsavis reviews

7.2

god hjælp i hverdagen

god til at finde tilbud OG med en praktisk indkøbsliste som man krydser af på mobilen,efterhånden som det ryger i kurven. Bruger den rigtigt meget :-)

Top genialt

Det er da noget af det bedste jeg har brugt længe og jeg bruger det i den grad de to gange om ugen der kommer nye tilbudsaviser. For ca. et halvt år siden da jeg fandt ud af at E-tilbudsaviser "var kommet for at blive" smil, jeg mener kunne stole på dem afmeldte jeg reklamerne i min postkasse. Jeg bruger E-tilbudsaviser både på min Ipad og Iphone og det er da genialt at jeg kan søge det bedste tilbud når der er noget jeg lige står og mangler.
Skrev til E-tilbudsaviser om noget jeg studsede over og fik ret hurtig respons. :)

Er noget l... på en telefon

Selv om man står midt i København kan den ikke finde adressen (Har virket fint før de begyndte på alt deres update fis) .....Nu man nød til at skrive sin adresse for at få lortet til at virke problemet er bare hvis man så er i sommerhus kan man jo ikke bruge sin hjemme adresse til noget....hvad hjælper det der er tilbud på Frederiksberg, når man er ved Høve strand så man nød til at uninstall og så install appen igen før det virker. For selv om man går ind i den menu der er og går under skfit placering så er det eneste man kan se sin egen placering og vælger man at skrive en ny placering så kommer den frem med to latterlige valg muligheder som intet gør når man trykker (opdater) (kontakt os) . Denne app var kanon da den kom ud men det virker som om udvikler har tabt tråden....eller skulle man sige GPS signalet.

Ok pap, men....

Hvordan logger man ind via android app?
(jeg vil dele indkøbsliste på tværs af styresystemer (android / iphone)

Genialt

Både app og hjemmeside er ikke mindre end genialt, det eneste minus er at det ikke var mig som kom på ideen. ;o)

Bruger app'en flere gange om ugen til indkøbsseddel og lige tjekke priser i andre butikker, hvis jeg lige falder over noget mens vi handler.!

Jeg mangler størst besparelse mulighed.

De havde noget der virkede, men så har de lavet om på det flere gange, normalt laver man noget bedre, end den seneste updatering har ødelagt alle de gode ting, man kunne før. Fx. procent tilbud, men også søgefunktion er nu ubrugelig, den kan finde en masse ord, men der er ikke nogle tilbud på det jeg søger.

Update: 30/8-2012
Skal dog lige siges, at det er det eneste tilbudsavis sted, hvor man kan dele et tilbud, hurtigt og let.

Og de er da også meget flinke til at svare tilbage, selvom de sikkert har travlt med at forbedre siden. (Er stadig den bedste side, selvom de har fjernet noget jeg brugte hele tiden)

Update 7/9
De har fået deres indkøbsfunktion igen, fortjener en stjerne...
eTilbudsavis

Reply from eTilbudsavis

Hej Claus

Det var noget af en rose fra en ellers glad bruger, som talte om samarbejde m.v. med os?? ;-)

Som jeg nævnte pr. email, er vi i gang med at kigge på de ting, som du efterspørger (største besparelser), men har valgt at prioritere lidt anderledes ifht. anden funktionalitet, som pt. er meget efterspurgt ifht. generel feedback.

Søgefunktionen har ikke ændret sig siden hjemmesiden skiftede design. Prøv at tøm dine cookies m.v. og forsøg igen. Hvis du stadig oplever problemer, så skriv endelig til os.

Fortsat god aften! :-)

Christian, eTilbudsavis

Jubii!

Hvor jeg dog elsker nutiden! Vi har nu fået en nej tak til fellow er på vores postkasse det kan vi takke etilbudsavis for. I har lige gjort ostil et bedre menneske :) vi har etilbudsavis som app på vores iPad, iPhone og smartphone og ville ik kunne undvære det . Der er præcis de reklamer vi har behov for og mere til.

God hjemmeside

Hjemmeside med de reklamer jeg skal bruge!

Farvel papir...

Suveræn service. har sagt farvel til papirsudgaven, da dette er en fantastisk App til Ipad.
Ydermere er det fantastisk med en søgefunktion, hvor man kan søge på en vare på tilbud, nær dig (via GPS funktion)...Genialt.

Gør min hverdag lettere!

eTilbudsavis hjælper min familie og jeg i hverdagen. Skal vi på indkøb men har glemt at tjekke tilbuds aviserne, så er eTilbudsavis App'en altid i min lomme, så vi lig kan tjekke hvor vi kan få vores indkøb billigst og bedst. Elsker idéen og konceptet!

Forsæt det gode arbejde!

eTilbudsavis Details

Find tilbud i nærheden via GPS på din smartphone. Få eTilbudsavis gratis til både iPhone og Android. Tjek App Store eller Android Market.

Visit eTilbudsavis

We live here: Generatorvej 8D