ETU Forsikring reviews

ETU Forsikring reviews

8.1

100% de bedste

ETU er uden tvivl et fanastisk forsikringsselskab.
Billig forsikring
God, hurtig og venlig service.

kan klart anbefales

Igen problemer, gik smertefrit.

gode præcise oplysninger priser der matcher

kan anbefale ETU , - men mangler lige det at have brug for dem
er meget interesseret i hvordan det virker når de skal på banen

glad af etu

jeg håber at ETU er solidt firmæt. Jeg anbefaler ETU for de stadig udvikler sig. Det er godt vej!

Dårlig salgs afdeling - Kan ikke leve op til det de lover

Det er satme skidt når man altid har ETU forsikring siden man blev 18, at man så lige pludselig ikke kan stole på deres salgs afdeling.

Får lavet en pris tjek på en bil som min søsters, da jeg overvejede at købe en som denne, og har i forvejen en bil som jeg står til at være bruger af. Ringer ind for at forhøre mig om prisen af den årsag den har 136 heste kræfter, og får et godt tilbud hvis jeg vælger at tegne en ulykkes forsikring oven i.

Ender med at skrive tilbage til sælger, et par uger senere hvor jeg så vælger at købe en bil, ender med at købe en som har lidt mindre heste kræfter, og gør sælger opmærksom på jeg lige har købt en ny bil, som skal forsikrings igennem ETU, hvor jeg tidligere har haft bil og betaler til en i forvejen, samt jeg gerne vil tegne den ulykkes forsikring oveni, så jeg kan benytte mig af det gode tilbud jeg fik tilsendt tidligere.

Får af vide, dette intet problem er, samt at den blot har 115 heste kræfter og træk - og ikke 136 heste kræfter ikke gør noget for præmien, dette har jeg på en mail og på skrift fra sælgeren.

Sælgeren sender mig nogen papirer jeg skal udfylde, det får jeg så godt - og sender tilbage med en besked om at tjekke disse papirer en ekstra gang, da jeg ikke har police nummer og lign fra GF forsikring, da jeg blot skulle omregisterer bilen da den blev købt, og den ikke ville acceptere ETU.

Sælgeren af gjort opmærksom på op til flere gange både telefonisk og på skrift, at det var en bil jeg skulle ud og købe, og nu prøver at løbe fra tilbudet med at der ikke kan indhentes noget kørsel fra GF forsikring, og vi har misforstået hinanden, som nu koster mig mere end 3000 kr.

Han har yderligere hele tiden siddet med min papirer på min Passat, men siger at tilbudet ikke stemmer overens da jeg ikke har 6 års skadefri kørsel som der er nedskrevet i tilbudet, men hvor har han fået dette i hovedet af de mange gange jeg har taget kontakt til ETU - for det første ved et pris tjek, og senere ved køb af den nye bil? Jeg er 22 år, men kender ikke jeres regler men 6 års skadefri kørsel bliver lidt svært uanset hvad så der er ikke meget at misforstå, regner blot med det tilbud jeg har fået af jeres sælger passer overens, da jeg har svaret på alle hans spørgsmål som han skulle bruge af oplysninger, og yderligere skriftligt er han bedt om at tjekke at de stemmer inden han sendte dem til oprettelse...

Det er en ommer, og næste skridt må blive en direktionsklage med henblik på at klage til forbrugerrådet og ankenævnet. Ærgerligt man skal spilde tid på dette, da jeg ellers har været en rigtig tilfreds kunde både mig og min søster og altid anbefalet jer til andre.

**************************************

Update - Er blevet kontaktet af Tim som er salgschef og sagen er blevet håndteret, vælger derfor efter god service fra hans side af ændre til 5 stjerner.

ETU forsikring vælger at lave op til sine gode standard, og der er fundet en løsning på sagen. Mange tak for hjælpen og samtalen til Tim som er salgschef i E-forsikringer/ETU.

Altid friske og venlige konsulenter

Har ikke haft nogle problemer. Bliver altid behandlet pænt og samtalerne foregår i fornem tone.
kan kun rose
men som kunde synes man altid at noget kan gøres bedre

Bedste forsikringsselskab jeg har haft.

Gode priser, god dækning, god service. Jeg sparede mange penge ved at skifte til ETU forsikring. Kan kun anbefale dem til andre. Havde tagbrand 6 måneder efter jeg havde købt min erhvervsejendom og ETU forsikring gav ingen problemer overhovedet. De støttede op om sagen og var med hele vejen igennem forløbet med genopbygningen.

Er fuldt ud tilfreds

Kan kun sige: top service, god pris og hjælp når man har behov for det.

OK+ forsikring

Iorden forsikring som et af de eneste selskaber vil ETU forsikre "Specialbiler"

Billigeste

Jeg har haft flere Forsikringsselskaber også de store som bestemt ikke er de bedste og heller de billigste. Man tror at hvis et Forsikringsselskab er billig får man også det mindre i erstatning hvis uheldet er ude, men nej det er lige omvendt. Jeg havde en lille Brenderup Trailer og selvfølgelig havde jeg den kaskoforsikret. Jeg var så uheldig at få den stjålet. Jeg købte den for 7 år siden for 13000 kr. men fik 11000 kr. af ETU Forsikring, det havde jeg slet ikke regnet med, det var en god pris. Da jeg skulle skifte til ETU ordnede de det hele og 14 dage efter havde jeg de nye Policer . Kan kun anbefales.
Kurt M. Hansen

God forsikring, de er hjælpsomme når skaden er sket.

Priserne kunne være endnu bedre for kunder, der har kørt i mange år.
Jeg syntes at indboforsikring er dyr, især selvrisiko som snart er på niveau med præmien.
Men ellers en forsikring jeg forhåbentlig beholder i mange år endnu.

De holder hvad de lover.

Det er ind til videre det der har været billgst og bedst for mig.

Loalitets følelse - men bør kunne lave anmeldelser af skader online.

Alt i alt er jeg tilfreds med jer. Jeg har dog savnet, at man kan lave skadesanmeldelser og tilknytte dokumenter online i stedet for at man skal printe blanketten ud.

Jeg synes det er dejligt, at I bilforsikre de unge til priser der er overskuelige. Derfor har jeg af loyalitet beholdt jer som forsikringsselskab trods jeg er blevet elitebilist og kan få en billigere forsikring andetsteds.

ALDRIG PROBLEMER.

ETU forsikring valgte jeg da jeg var 18år og skulle have forsikret min første bil. jeg fik rigtig god service og vejledning om hvad bil jeg skulle kigge efter som førstegangs købene, med hensyn til min forsikring pris og meget mere. Derfor valgte jeg ETU. Idag har jeg alle mine forsikringer hos dem, en enkelt gang har jeg haft brug for at bruge min udvidet hundeforsikring og de arbejdede hurtigt, upåklageligt og det kørte bare. under 14 dage efter stod erstatningen på kontoen.

Aldrig mere ETU

Vi har virkelig været dårligt behandlet af ETU!
Vi er en ganske normal veluddannet børnefamilie ,som altid betaler vores ting , men pga en misforståelse pga en selvrisko blev vi sendt til Incasso. Vi havde penge til gode fra to opsagte forsikringer, bil og båd der blev solgt, og derfor spurgte jeg om vi ikke kunne modregne istedet for penge frem og tilbage .
Jeg blev mødt med et beskidt og flabet svar, fra en kvindelig medarbejder, som sagde at vi ikke havde betalt policen , og efter jeg fremsendte oplysninger på at alt var i orden, blev beløbet fra de tidligere forsikringer indbetalt pludselig af ETU, men ingen dementi.
Vi er blevet rigtigt dårligt behandlet , og vi har hørt fra flere at de også er blevet dårligt behandlet .

Hej Kenneth,

Det er usædvanlig uheldigt at blive sendt til inkasso pga en misforståelse omkring selvrisiko. Normalt bliver den slags håndteret længe inden det går galt.

Her er det så gået galt - og du har endda også oplevet en uheldig dialog omkring betalingsforholdet. Vores servicemål er altid at have en god og sober dialog med kunden. Det er så kikset her, lader det til.

Forsikringerne er på vej i afgang, så vi skal måske bare konkludere at det kunne være gået bedre, det hele. Beklager.

Peer Heitmann Madsen, phm@etuforsikring.dk

Jeg skal nu anmelde sagen til forbrug.dk og kan derfor ikke anbefale ETU til nogen.

Jeg kan ikke anbefale nogen at tegne forsikring hos ETU Forsikring.
Jeg skulle have lavet nyt bad og skrev derfor til ETU og spurgte om min forsikring dækkede hvis der i den forbindelse skete skader i min lejlighed, og jeg fik at vide at jeg var dækket.
Nu er der sket en skade og jeg får nu at vide at jeg ikke er dækket alligevel! Og at ETU ikke vil dække selvom jeg på skrift har bekræftelse på at jeg er dækket.

Hej Karina,

Det er bekræftet at du har spurgt om din forsikring dækkede, når du havde håndværkere - hvis der skete skader. Uanset hvordan svaret er modtaget hos dig, er det sådan at dækningen ikke er anderledes, fordi du har håndværkere. Jeg beklager hvis du har fået det indtryk at alle tænkelige skader så var dækket.

Det er desuden sådan at hvis en håndværker "kommer til" at ødelægge noget i lejligheden, i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv, er det den pågældende håndværkers ansvar. Skaden kan så evt. være omfattet af firmaets ansvarsforsikring. Men uanset, så er det dennes ansvar, hvis det sker uagtsomt og ikke hændeligt.

Der er altså ikke nogen ekstra dækning, fordi der kommer håndværkere.

Det er dog sådan at man kan tegne en særlig dækning for "pludselig skade", med en vis selvrisiko. Denne dækning havde du ikke, da skaden skete, så vidt jeg er blevet oplyst.

Vi ser frem til en afklaring af sagen med dig. Samtidig beklager vi at du føler at du ikke har fået en god behandling, når du endda har spurgt ind til det, inden det skete.

Peer Heitmann Madsen, phm@etuforsikring.dk

Dårlig respons fra rådgivere - dårlig kommunikation/information

Ved skift til ETU fik jeg ikke tilstrækkelig information før/under skiftet, og jeg skulle sende samme mails flere gange før de blev besvaret.

Hej Jacob,

Det er selvfølgelig ikke i orden. Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker en ny kontaktperson. Du skal selvfølgelig have svar på dine henvendelser, hurtigst muligt.

ingen problemer

Har ikke haft nogen skade eller haft problemer med forsikringen, og har heller ikke været i kontakt med ETU, så ingen problemer

Godt selvskab til ungemennesker

dette forsikring selvskab er godt til unge mennesker og laver en individuel forsikring for unge og giver et godt tilbud, og gør dig hurtigere til elite bilist

Go behandling

Har altid fået go behandling, og go service. Er godt tilfreds, de par gange. Jeg har haft brug for dem, har der ikke været nogle problemer. Og hurtig behandling.
Mvh. Ronni

ETU Forsikring A/S Details