EU Computer reviews

EU Computer reviews

9.1

godt

det gik hurtigt pludselig var den her uden at have hørt fra dem

Hurtig. Stabilt. Fremragende.

Bestilte bærebar computer om formiddagen, havde den næste dags formiddag. Holder deres pris. Kan kun anbefales. Overskuelig hjemmeside.

Fungerer godt !

Købte Acer Aspire Lap Top og fik den leveret 3 dage senere.
Perfekt levering.

Hvis der skal dryppes malurt i bægeret, er det at man ikke kan "trace" leveringen og at der ikke gives oplysninger om samme.Endvidere er serie nummeret ikke nævnt på regningen.

Køber gerne igen.

Ingen problemer overhovedet

Hurtig og sikker

Falsk annonce, men god service bagefter

Købte en bærbar hvor der var angivet et 8cellet batteri, men den blev leveret med 4cellet batteri. Fejlen er ikke umiddelbar eu-computers, men producentens. Lavede en aftale med eu-computer om at få refunderet et mindre beløb og det klarede de fint.

Helt i orden

Det har været godt at handle hos eu-computere
havde bestil en vare der var i restordrer. Stillede nogen spørgsmål om forventet levering, og nogen specifikationer osv. Jeg fik lynhurtig svar på alle mine spørgsmål og varen kom som planlagt.

Alt virkede perfekt!

Vi bestilte og fik leveret uden nogen problemer og meget hurtigt - godt gået!:-)

Nem og hurtig ekspedition.

Nem og hurtig ekspedition.

Rigtig god handel

Det var en rigtig god handel med eu computer,det gik stærkt med leveringen selv om der var noget af det der var i rest ordre det kan jeg kun anbefale andre der skal have noget udstyr indenfor it området.

Hurtig og nemt

Det var nem at bestille, og varen var billig både at købe og at få tilsendt. Varer var der også dagen efter bestillingen.

superhurtig ekspedition - af halvdelen af bestilling

Fik PC leveret dagen efter den var bestilt, så dette gav en rigtig god oplevelse. Denne gode oplevelse blev dog hurtigt afløst af irritation over at produktnøgle til officepakke ikke var med i pakken. Produktnøglen var i sendt med GLS, hvor PC'en blev sendt med Postdanmark. GLS afleverer pakker i dagtimerne hvor jeg selvfølgelig er på arbejde. Så denne pakke modtog jeg først en uge efter bestillingen, og efter at have været i kontakt med GLS, så pakken kunne leveres på min arbejdsplads. Dette er højst utilfredsstillende da der på eu-computers hjemmeside stod at alle pakker leveres med Postdanmark.
www.eu-computer.dk

Reply from www.eu-computer.dk

Der er desværre lavet en fejl ved afsendelse af pakken til dig. EU Computer send normalt
med post danmark, det viser bare at vores valg med at brug post danmark er 100% rigtig når vi sende pakker til private kunder.

rasende hurtig levering

jeg handler ofte på nettet men har sjædent oplevet så god og hurtig levering
så skal du handle pc på nettet så brug eu.computer.dk
de har gode priser og du får din pc næsten før du har bestilt den

Nemt og lige til

Jeg er sikker på at jeg vil benytte EU computer i fremtiden.

Hurtig problemfri levering i ordentlig indpakning

Ordren er blevet behandlet meget tilfredsstillende.

Du kan roligt handle med eu Computer.

Fin service

Man er ikke i tvivl om hvad man køber

Har tidligere haft gode erfaringer med eu-computer.dk og denne gang var endnu bedre.
Nemt at finde den søgte vare. Gode beskrivelser af produkterne.

Torben, Supersælger/Supporteren, Opdateret ved RMA

Ringede ind for at tjecke om de modsat andre forhandlere kunne skaffe et Asus P5QD Pro Turbo bundkort hjem nu de havde de på Edbpriser.

Torben som jeg snakkede med, fortalte at han kunne se 1 på fjernlager hos en leverandør, men at det vist var en Demo model. han ville lige ringe til leverandøren også ringe igen.

5min senere kan Torben fortælle mig at det er en Demo model, men at jeg vil kunne få en god pris på dette hvis det havde min interresse, hvilket jeg takker ja til. Torben ber mig om at vente en ca 10min hvorefter han vil ringe igen med en pris og så jeg kan købe det online med det samme selvom varen står som ikke på lager, og de normalt slet ikke fører demo vare..

Torben ringer igen, med en rigtig god pris på 550.- med fragt :-D (normal prisen er nu ca 820.- hvor alt tilbehør medfølger, men bundkortet i sig selv er svært at finde da det er udgået)
men dog løber Torben ind i problemer med salgssystemet, men det skulle ikke stoppe Torben, han ville ringe til IT manden, og ca 30min serene var alt i orden og bundkortet under afsendelse fra leverandøren af..

Torben jeg tager sku hatten af for dig, aldrig har jeg oplevet så god service fra nogen medarbejder i salgs sektoren :-)

/E
15-08-2011

Ca. 8 mdr. efter købet, er bundkortet nu holdt op med at virke, jeg har derfor forsøgt at få det sendt til RMA, men grundet der åbenbart er kommet en ny ejer til, så ignores min RMA sag istedet.

Det er ca en uge siden jeg sendte dem en RMA sag på hjemmesiden, og har intet hørt endnu.

Det er dårlig stil.

/E 16-08-2011

Modtog en opringing idag vedr manglende RMA svar, som åbenbart skyldes noget opdatering af mail servere.

Så da jeg samtidig havde fundet bundkortet´s fejl, blev en sletning af RMA klaret ved samme mulighed.

Bestilte om eftermiddagen og modtog varen dagen efter. Pris og Service, helt i top.

God oplevelse

Handlede første gang hos eu-computer.dk. Let at anvende og hurtig ekspedition.

www.eu-computer.dk Details

Hos EU Computer.dk servicerer vi nu internetkunder på syvende år. Vi er et ungt team med lang erfaring - da vi startede på nettet for 8 år siden, var der langt imellem onlinebutikkerne, og vi mener at vores lange erfaring skal komme dig som kunde til gode. Siden starten i 2003 har det være vores mission at levere kvalitetsprodukter til rimelige priser - uden dyrt lokalt lager og fysisk butik. Vores speciale har altid været bærbare computere og mobilt it-udstyr - og det er inden for disse produktområder vores kernekompetencer ligger. Vi sætter en ære i at have de nyeste produkter og levere dem hurtigt og sikkert. Vi er altid klar på telefoner og mail til at give dig grundig vejledning, hvis du har brug hjælp, når der skal vælges fra vores store sortiment. Vores hjemmeside opdateres flere gange dagligt, så du kan stole på vores lagerstatus, og vi forsøger at give dig en brugervenlig og positiv oplevelse i vores webshop. Vi har naturligvis modtaget E-mærket fra ehandelsfonden! Blandt vores kunder er mange tusinde private kunder samt små som store virksomheder - og vi servicerer også et stort antal offentlige institutioner. Vi sætter pris på vores faste kunder og glæder os over et stort antal nye hver dag. Vi glæder os til også at betjene dig! Officiel firmainfo: Virksomhedens kaldenavn: EU-computer.dk Virksomhedens juridiske navn: Jansen Consult Selskabsform: Personligt ejet af Søren Jansen CVR-nummer: 21340340

Visit EU Computer

Call us on: 70205352