EuroAds Group reviews

EuroAds Group reviews

7.8

Manglende registration af leads, og ingen svar på mails

Har flere gange kørt kampagner på Euroads, hvor de registrerer kliks men "desværre" ikke lige får leadsene registreret også. Det skete for et par år tilbage, men for et par måneder siden lod jeg tvivlen komme dem til gode; blot for at opdage, at intet har ændret sig. Lavede selv et køb gennem affiliatelinket, og kun klikket blev registreret. Og ja, det er sat korrekt op, og har ikke problemer, når jeg har kører kampagner ved konkurrerende netværk.
Jeg har skrevet til deres kontakt-mail flere gange over en længere periode, men har aldrig modtaget svar. Men hvis man søger lidt rundt på nettet (udenfor Trustpilot), kan man da også hurtigt se, at der er mange, der føler sig snydt af Euroads.

Ingen virksomhed er fejlfri, men man må som det mindste forvente svar, når man kontakter et firma med en fejl fra deres side. Ellers forsvinder troværdigheden totalt.
EuroAds Group

Reply from EuroAds Group

Hej Kasper

Vi er helt enige om at et svar er på sin plads. Vi havde desværre fået sat en kontaktmail forkert op, så ingen modtog din henvendelse. Vi beklager dette :(

Mht. til det manglende lead så var problemet at den pågældende type af registrering ikke udløste en kommission. Således er aftalen med vores kunde og kampagnen sat op. Dette skulle være forklaret per email.

EuroAds

Short opinion

EuroAds is a good and experienced company.
Our contacts are always fast responding, happy to help when necessary.
The platform itself is easy to use with more than enough good quality campaigns.

I can recommend everyone to work with EuroAds.

A quick and valid partner

I think Euroads is a good partner to work with. A wide and various range of campaigns to select and a good revenue all months, availability of the accounts and kindness on work complete this profile. Often at the first place in finding new proposals on the market, it's a very serious structure.

bedre affiliate program fåes ikke.

Kan helt klart anbefale euroads da det er meget meget let at navigere på deres hjemmeside og tracking fungere perfekt på deres kampagner. Har prøvet andre partnerprogrammer, men de virker indviklet og bøvlet i forhold til når man skal hente sine bannerkampagner.

Tæt kontakt og gode kampagner

Hos EA er man altid i god kontakt, og de tager sig altid tid til en ift. at tale om nye idéer og projekter, og så har de et bredt udvalg af kampagner med gode priser.

Kan kun anbefale samarbejde med EuroAds.

Løsningsorientert og profesjonell partner

Vi har benyttet EuroAds som partner i omtrent et år og i denne perioden har de vist seg som en løsningsorientert og profesjonell partner med pågangsmot.

Spesielt vil vi trekke frem Publisher Manager Liz Dahl, som passer meget godt beskrivelsen over.

Vi kan anbefale EuroAds for andre selskap som vurderer et samarbeid med de.

EuroAds er en fantastisk samarbejdspartner.

Hvad end du har brug for af hjælp står EuroAds altid klar med åbne arme. Man kan altid regne med gode tips og tricks til nye kampagner og muligheder. Alle kontaktpersoner for de forskellige lande er tilgængelige, giver god, kompetent og hurtig kundeservice.

Kan kun anbefales herfra.

Kan ikke være nemmere

EuroAds er super simpelt at bruge og de udbetaler altid til tiden. De er seriøse og har kampagner der egner sig til alle sider. Det her kan alle finde ud af og kan bruges både af private og erhverv. En god måde at tjene ekstra på hvis man har lidt besøgende på sin side.

Efficient and smooth expertise

I´ve come to count Euroads on good campaigns, excellent work ethic, and overall expertise in email marketing.

Excellent!

Very well organized company. I've been working with them in all scandinvian countries since 2011.
They always pay on time. It's a pleasure working with the professional team and the platform is easy to use. they have lots of campaigns and thanks to good commissions they are competitive on the market.
Finally, I highly recommend EuroAds!

Super netværk

Jeg har brugt Euroads lige siden de startede, og de har altid udbetalt til tiden og været til at snakke med.
Kan kun anbefales.

Jeg har kun et ord at sige om Euroads nemlig - Perfekt - Vi har altid modtaget vores penge til tiden og der kommer hele tiden nye kampagner som lever op til forventningerne. Hvis du ikke allerede bruger dem, så er det på tide du ansøger :)

Betaler til tiden, men sletter mange leads

Har arbejdet med Euroads i flere forskellige sammenhæng.

De betaler altid til tiden, det er rart. Det er dog mindre rart at de næsten altid sletter nogle af de leads der er lavet i løbet af måneden.

Her er ikke tale om at der snydes fra partners side, men simpelthen fordi annoncører beder Euroads om at slette leads. Det bliver lidt et problem, da man aldrig helt kan regne med hvad der bliver udbetalt fra Euroads.
EuroAds Group

Reply from EuroAds Group

Hej Kasper,

Tak for din anmeldelse. Det er korrekt at vi nogle gange er nødt til at slette leads på nogle bestemte kampagner og det er også korrekt at vi ikke gøre det medmindre annoncørerne har en god grund til dette.

Vi er dog langt fra den eneste affiliate netværk der sletter leads.

Eksempelvis kan der være brugere som køber en rejse via et link til en af vores eksklusive rejsekampagner, for at annullere ordren efter 2-3 dage.

Denne lead vil i først omgang blive tilskrevet Publishernes konto hos os.
Typisk vil annoncørerne dog komme med en såkaldt "sletteliste" henne mod slutningen af måneden. Dette vil betyde at vi bliver nødsaget til at fjerne den kommission der er genereret på den lead der senere blev annulleret.

Det er netop derfor vi har en udbetaling til Publisherne på 45 dage.

Noget helt andet kan være annoncørernes manglende teknisk setup, der gøre live-levering af leads umuligt. Dette er desværre også med til at ens indtægt svinger en smule.

Det har dog meget sjældent været til stor gene for vores Publishere, fordi det sker i en meget begrænset omfang.

Alt andet lige, kan man konstater at det ikke er optimalt med slettede leads men det man kalder for markedsvilkårene.

De fleste Publishere som beskæftiger sig med Affiliate Marketing er også klar over denne risiko og plejer at tage det med i regnestykket.

Vi håber at besvarelsen kan være med til at belyse emnet.

EuroAds

Seriøs partner

Jeg har arbejdet sammen med Euroads i mere end et år, og har været yderst tilfreds med samarbejdet.

Samarbejdet er kun vokset siden vi begyndte, både fordi de har en række af de bedste kampagner, men også fordi kommunikationen har fungeret upåklageligt, og betalingen altid er faldet til tiden.

God og nem side, dog lange svartider!

Jeg har været publisher siden 2011, og er fuldt ud tilfreds.
Dog -selvom jeg har fået opgaverne løst, har der været lange ventetider både på fora og email. Sendte en mail i sidste uge, men intet er sket. Håber i vil bruge mere tid på det ihvertfald.

Tillykke med det flotte årsresultat forresten :-)

Rigtig god vind, jeg vil blive ved med at bruge jer, men håber i får det ordnet snart :-)!
_________________________________________________
Opdatering.
Jeg har nu prøvet at ringe til Euroads en del gange de seneste to dage. Til en Steffen. Enten bliver der lagt på eller smidt over til telefonsvaren. Så indtil jeg får svar (HVilket jeg håber, da jeg mangler ca. 2000kr i leads, så vil jeg kun give dem 2 stjerner.)
Håber i vil svare her eller telefonen, så skal jeg nok ændre min rating.
_____________________________________________
OPDATERING 2
Har nu fået det løst, og fået mine leads. Tak for god ro og orden Euroads. Svartiderne var dog lidt tvivlsomme, da det tog næsten 1,5 uge, men i får 4 stjerner og håber i tilfredse! Det kan være det ender med 5 stjerner en dag :-)!

Great service!

I have been working with EuroAds since February 2012 and my experience with this company is very good. Since our corporation our developments/activity in the Scandinavian countries has been growing fast. This is mostly cause of the easy working platform, the good campaigns and definitely the (FAST!) help you get when it’s necessary (shout out to you guys:)) . If you want to develop in Scandinavian countries, I highly recommend EuroAds!

Great level of professionalism

I've been working with Euroads.dk from January 2012 and have nothing to complain about, the platform is very practical and intuitive, the team is always ready to answer your questions and help if necessary, the results are good and payments on time, no communication or technical problems so far. Maybe the construction of htmls could be more accurate to help mailers as me, but in general, very well structured company.

Mange års professionelt arbejde

Jeg har efterhånden arbejdet sammen med Euro Ads igennem 7 år, og jeg er altid blevet mødt af professionelle og hjælpsomme kontaktpersoner. Penge udbetales til tiden og uden det store bøvl.

Et andet plus er, at de flere gange har forhørt sig om forslag til nye tiltag hos "os" - samarbejdspartnerne.

Thumbs up herfra.

Fremragende netværk

Euroads har et af de bedste og bredeste udvalg af kampagner i Norden - som samtidigt er i et godt og brugevenligt system.

Der er god gennemsigtighed over kampagner, hvilket giver bedst mulighed for at væle de ønskede kampagner.

Udover et stort udvalg er der fremragende service og punktlighed i betalinger.
Kan varmt anbefales

God service, bredt udvalg.

Vi har arbejdet sammen med Euroads siden 2010, og har altid være meget tilfredse med samarbejdet.

Euroads har et bredt udvalg af kampagner i et godt og brugevenligt system. Der er god gennemsigtighed som gør det nemmere som annoncør at vælge de kampagner med god performance.

EuroAds Group Support

Om os

EuroAds er en af Nordens førende leverandører af markedsføring på nettet og tilbyder en række forskellige løsninger, der giver en effektiv udnyttelse af virksomhedens marketingbudget. EuroAds er specialister inden for Affiliate Marketing, søgemaskine-, e-mail- og Facebook markedsføring. Vi hjælper over 200 kunder til succes på nettet, og mere end 30 specialister i online-markedsføring sidder klar til at hjælpe dig.

Visit EuroAds Group

Kontakt