Euroflorist Danmark reviewed by

Aalborg, DK

Blomster kom aldrig frem - og ingen information før jeg kontaktede dem

Jeg bestilte blomster mandag til levering onsdag.

Blomsterne dukkede aldrig op til modtageren, og jeg modtog ingen information om det. Efter at have haft modtageren ude og lede efter blomsterne (måske var de stillet i garagen eller sådan noget) skrev jeg til Euroflorist og de skrev bekræftende tilbage at blomsterne aldrig var blevet afsendt, og jeg fik pengene retur.

Det er meget fint at Euroflorist er så prompte med deres svar og jeg får mine penge retur. Men jeg har meget svært ved at have tillid til at firma der ikke leverer den ydelse jeg bestiller og først informerer mig om det, når jeg selv kontakter dem for at spørge. Som minimum skulle de have informeret mig om den manglende udbringning på dagen.

Jeg har tidligere handlet hos en større konkurrent og ville prøve Euroflorist for at se, om de var bedre/billigere. Baseret på den her oplevelse - som jeg aldrig har oplevet tilsvarende hos konkurrenten - er det usandsynligt at jeg vil handle hos Euroflorist igen.
    Euroflorist Danmark
    TrustScore 8.5 / 10
    5,946 Reviews

Reply from Euroflorist Danmark

Hej Kåre Murmann Kjær,

Tak for din henvendelse.

Det er naturligvis dybt beklageligt at vi ikke leverede den bestilte buket blomster. Desværre kan der ske fejl en sjælden gang imellem, og så er det ekstra uheldigt at vi ikke nåede at opdage fejlen i tide, før vi blev gjort opmærksomme på den.
    Vi hæfter os dog ved din positive oplevelde af vores kundeservice, som med det samme betalte pengene tilbage.

Vi er kede af at du har haft en dårlig oplevelse med at bestille blomster hos os, men vi garanterer at dette ikke er den service vi ønsker at levere, og at vi hele tiden arbejder på at forbedre os, og minimere alle fejl.

Skulle du have yderligere kommentarer eller spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os igen.

Venlig hilsen

Euroflorist Danmark